You know you love me, I know you carequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon harde teksten hier droppen.
Wantttt een wonderkind van 50, voldoet niet aan zijn plichttttt. HIJ HAD NIET OUDER MOGEN WORDENENNN. HIJ HEEFT DE WERELD OPGELIIIIICHT.
[..]Volumia.
Ik ga het dadelijk proberen. Eerst haren wassen, dan drogen, preppen, fohnen..quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet gewoon een smooth beweging maken met dat ding. Anders word die kroel hoekig
Doeiquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niye la?! Ik vind em afschuwelijk.
Tip voor Montelly: yvonne.
Is dit Justin Bieber?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
You know you love me, I know you care
Just shout whenever and I'll be there
You want my love, you want my heart
And we will never ever ever be apart
Are we an item?
Girl quit playing
We're just friends, what are you saying
Said there's another and look right in my eyes
My first love broke my heart for the first time,
and I was like
Baby baby baby oooh
Like baby baby baby nooo
Like baby baby baby oooh
thought you'd always be mine mine
Wees blijquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het dadelijk proberen. Eerst haren wassen, dan drogen, preppen, fohnen..
Fak mijn life en mijn middle eastern haar. Waarom heb ik niet gewoon simpel tata haaar.
Ja, dat is wel waar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel stijl maken van de voren. Tenminste ik moest dat sws als ik krullen ging maken. Mijn haren zijn krullend as fuckquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het dadelijk proberen. Eerst haren wassen, dan drogen, preppen, fohnen..
Fak mijn life en mijn middle eastern haar. Waarom heb ik niet gewoon simpel tata haaar.
Het is een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon harde teksten hier droppen.
Wantttt een wonderkind van 50, voldoet niet aan zijn plichttttt. HIJ HAD NIET OUDER MOGEN WORDENENNN. HIJ HEEFT DE WERELD OPGELIIIIICHT.
[..]Volumia.
Verzin je dit steeds zelf of gewoon copy-paste van songteksten?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terwijl ik altijd wist, voor mij is er maar één,
voor mij alleen maar een
er is maar een voor mijjjj
er is maar eeennnn
en dat ben jij, D_G
KB kan dat makkelijk hebbenquote:
Hahah wij zijn wel desperatequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terwijl ik altijd wist, voor mij is er maar één,
voor mij alleen maar een
er is maar een voor mijjjj
er is maar eeennnn
en dat ben jij, D_G
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar.
Ik vind je meer een Ceylan of Dilan.Ik dacht ook aan Zeyno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ keihard mee met de liedjes die ik luister, wat nou copy-pastequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verzin je dit steeds zelf of gewoon copy-paste van songteksten?
quote:
Mijn haar is slag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja wel stijl maken van de voren. Tenminste ik moest dat sws als ik krullen ging maken. Mijn haren zijn krullend as fuck
Jaaaaa die is ook leukquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wou dat ik jou was.
Gewoon een dag zozo was.
Dat ik ook eens met een vrouw was.
Niet het pinpas maar het wijnglas.
Haal een nieuwe?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz ik heb maar een bestedingslimiet van 1000 euro op mijn creditcard en de helft is al op.
Wat heb ik hier aan omggg.
Nee, qua haar niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij.
[..]
Echtttt wowowo. Ik wil meer!
Ik had een periode dat ik alleen maar NL muziek luisterde.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaaaa die is ook leuk
Nu heb ik hem ook aangezet.![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaaaa die is ook leuk
Nu heb ik hem ook aangezet.![]()
Hoe weet jij mijn naam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Zeyno, Ceylan of Dilan. Mi gado.
Ik ben vernoemd door mijn oom. Zoals onze adetler voorschreven. (Jammer)
Ik dank Allah dat ik niet Melissa, Suzan, Dilara ofzo heet.![]()
Jouw naam was ook ff huh.
Er was een Zaza-Alevitisch meisje in mij klas, die heette Dilara.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Zeyno, Ceylan of Dilan. Mi gado.
Ik ben vernoemd door mijn oom. Zoals onze adetler voorschreven. (Jammer)
Ik
Ik dank Allah dat ik niet Melissa, Suzan, Dilara ofzo heet.![]()
Jouw naam was ook ff huh.
Mijn haar is van zichzelf als SUPERFABULEUS, vraag aan styloquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had een periode dat ik alleen maar NL muziek luisterde.
Toen ik 16 was ofzo. Ken veel uit mijn hoofd.
HAHA DOEI DIE GA IK DUS NIET LUISTEREN.quote:
Heb je al zo'n reisstekker gekocht voor Amerikaanse stopcontacten? Zou wat zijn als je je telefoon enzo niet kan opladen straks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz ik heb maar een bestedingslimiet van 1000 euro op mijn creditcard en de helft is al op.
Wat heb ik hier aan omggg.
Hmm. Kan je die helft niet nu al aflossen zodat je weer alles kan gebruiken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Krijg ik niet. Mag alleen de basecard.
Ik ga gelijk googlen en facebooksearchen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam.![]()
Grapje. Ik heet Zeliha. Mogen jullie weten. /care
Ik vind mijn naam wel bij mij passen.
Jaa, moet ik morgen ophalen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al zo'n reisstekker gekocht voor Amerikaanse stopcontacten? Zou wat zijn als je telefoon niet kan opladen straks.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er was een Zaza-Alevitisch meisje in mij klas, die heette Dilara.
Doe maaaar, alles staat toch op prive.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk googlen en facebooksearchen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maaaar, alles staat toch op prive.
wat zijn je plannen daar? Hoelang ga je?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, moet ik morgen ophalen.
Maar mijn fohn werkt niet in Amerika. Dunnow what to do men. Ik moet mijn ultrastronge babyliss fohn meenemen, het MOET.
Nee, mag max maar 1000 per maand.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Kan je die helft niet nu al aflossen zodat je weer alles kan gebruiken?
Heb geen cc, dus weet niet
Foto gevonden. Haha, thanksquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maaaar, alles staat toch op prive.
Toerist uithangen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat zijn je plannen daar? Hoelang ga je?
niet relevant hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |