quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaaaa die is ook leuk
Nu heb ik hem ook aangezet.![]()
Hoe weet jij mijn naam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Zeyno, Ceylan of Dilan. Mi gado.
Ik ben vernoemd door mijn oom. Zoals onze adetler voorschreven. (Jammer)
Ik dank Allah dat ik niet Melissa, Suzan, Dilara ofzo heet.![]()
Jouw naam was ook ff huh.
Er was een Zaza-Alevitisch meisje in mij klas, die heette Dilara.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Zeyno, Ceylan of Dilan. Mi gado.
Ik ben vernoemd door mijn oom. Zoals onze adetler voorschreven. (Jammer)
Ik
Ik dank Allah dat ik niet Melissa, Suzan, Dilara ofzo heet.![]()
Jouw naam was ook ff huh.
Mijn haar is van zichzelf als SUPERFABULEUS, vraag aan styloquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had een periode dat ik alleen maar NL muziek luisterde.
Toen ik 16 was ofzo. Ken veel uit mijn hoofd.
HAHA DOEI DIE GA IK DUS NIET LUISTEREN.quote:
Heb je al zo'n reisstekker gekocht voor Amerikaanse stopcontacten? Zou wat zijn als je je telefoon enzo niet kan opladen straks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz ik heb maar een bestedingslimiet van 1000 euro op mijn creditcard en de helft is al op.
Wat heb ik hier aan omggg.
Hmm. Kan je die helft niet nu al aflossen zodat je weer alles kan gebruiken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Krijg ik niet. Mag alleen de basecard.
Ik ga gelijk googlen en facebooksearchen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam.![]()
Grapje. Ik heet Zeliha. Mogen jullie weten. /care
Ik vind mijn naam wel bij mij passen.
Jaa, moet ik morgen ophalen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al zo'n reisstekker gekocht voor Amerikaanse stopcontacten? Zou wat zijn als je telefoon niet kan opladen straks.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er was een Zaza-Alevitisch meisje in mij klas, die heette Dilara.
Doe maaaar, alles staat toch op prive.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk googlen en facebooksearchen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maaaar, alles staat toch op prive.
wat zijn je plannen daar? Hoelang ga je?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, moet ik morgen ophalen.
Maar mijn fohn werkt niet in Amerika. Dunnow what to do men. Ik moet mijn ultrastronge babyliss fohn meenemen, het MOET.
Nee, mag max maar 1000 per maand.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Kan je die helft niet nu al aflossen zodat je weer alles kan gebruiken?
Heb geen cc, dus weet niet
Foto gevonden. Haha, thanksquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maaaar, alles staat toch op prive.
Toerist uithangen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat zijn je plannen daar? Hoelang ga je?
niet relevant hier.quote:
Ze zei wel steeds ik ben Koerdisch dit dat. Maar ze sprak veel beter Turks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Geassimileerd allemaal. Mijn naam is ook Turks
![]()
Mn opa was trouwens asiri Ataturkcu.Big no no.
Haal een prepaid danquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mag max maar 1000 per maand.
Gelukkig kan ik daar wel geld pinnen enzo. Maar vind het wel bummer die 1000 euro.
Jup.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel veel rare namen die ouders hun kinderen geven de laatste jaren in Turkije zonder dat ze naar de betekenis kijken, alleen omdat het mooi klinkt. Aleyna hoor je bijvoorbeeld vaak, maar het betekent in het Arabisch zoiets als 'üzerimize' ('over ons heen') ofzo.
Hoezo werkt 't niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, moet ik morgen ophalen.
Maar mijn fohn werkt niet in Amerika. Dunnow what to do men. Ik moet mijn ultrastronge babyliss fohn meenemen, het MOET.
Doen alle niet Arabische landen nu. Vroeger was het bijna verplicht om een Arabische naam te geven. Doen ze nu bij ons ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel veel rare namen die ouders hun kinderen geven de laatste jaren in Turkije zonder dat ze naar de betekenis kijken, alleen omdat het mooi klinkt. Aleyna hoor je bijvoorbeeld vaak, maar het betekent in het Arabisch zoiets als 'üzerimize' ('over ons heen') ofzo.
Niet dezelfde voltdingens enzo.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |