abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145709103
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef De_Guidance het volgende:
Zitten jullie op Tinder?
Ik ga het proberen in NY.

What happens in NY...
pi_145709106
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand stuurde mij een keer een DM met een vraag over wat er speelde tussen mij en xminator (vaak fittie enzo), en ik stuurde toen 'we kunnen niet altijd met elkaar overweg maar verder is er niks aan de hand, we haten elkaar niet' ofzo. Maar blijkbaar stuurde ik dit perongeluk naar xminator zelf en sindsdien noemde hij mij telkens een roddelaar, maar zei verder nooit wat de precieze reden was (hij heeft nooit gereageerd op die DM dus ik wist al die tijd niet dat ik die DM naar hem had gestuurd). :')
Vaag verhaal dit
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:45:05 #53
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_145709107
quote:
Iemand stuurde mij een keer een DM met een vraag over wat er speelde tussen mij en xminator (vaak fittie enzo), en ik stuurde toen 'we kunnen niet altijd met elkaar overweg maar verder is er niks aan de hand, we haten elkaar niet' ofzo. Maar blijkbaar stuurde ik dit perongeluk naar xminator zelf en sindsdien noemde hij mij telkens een roddelaar, maar zei verder nooit wat de precieze reden was (hij heeft nooit gereageerd op die DM dus ik wist al die tijd niet dat ik die DM naar hem had gestuurd). :')
maar hadden jullie verder iets met elkaar? anders trek je het niet zo aan toch?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_145709149
Zeg Che_.
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:46:18 #55
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_145709161
quote:
19s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

hij is toch lelijk dus maakt nietuit
Pfff,,,geen smaak jij, mijn male crush hoor dit.

pi_145709165
Oke grapje dit is echt de laatste

pi_145709167
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNNNNNNN
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNN
ZE KWAM BINNENNNNNN
ZE KWAM BINNENNNN
ZE KWAMMEN BINNENNN ZONDER KLOPPEN
EN GING WEGGGG ZONDER EEN WOOOOOORD
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:46:28 #58
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145709170
quote:
9s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee nee nee, teleurstellend dit
Als je echt ol' school wil

pi_145709181
quote:
Ah dat is die spanning die soms komt bovendrijven.

Ik kreeg te horen dat persoon A en B met elkaar een relatie hadden, ik zeg tegen persoon B dat hij het wel beter weet op een bepaald vlak over A, dus ik kon daar geen advies over geven. Persoon B was verbaasd, ik uitleggen dat hij in een relatie zit ( :') ) en het dus wel beter weet. Persoon B vertelt dit aan Persoon A, beiden beginnen vreemd te doen tegen mij.

Resultaat: ik ben een roddelaar :')
pi_145709194
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is toch best een nette DM?
Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellen :') ).
pi_145709208
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ga het proberen in NY.

What happens in NY...
Kijk wel uit qua afspreken met vreemde mensen!

Trust your instincts.
pi_145709226
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij Samsunlu kennissen van ons zetten ze soms van die mini-yufka's voor ons neer waar je dan tursu in moet doen, oprollen en eten. Is dat vaker gebruik bij jullie? :P
Ik zie dat er in onze kringen wel heel veel tursu wordt gegeten ja _O- .

Maar goed, Tursu is dan ook echt helemaal geweldig :@
pi_145709229
quote:
8s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNNNNNNN
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNN
ZE KWAM BINNENNNNNN
ZE KWAM BINNENNNN
ZE KWAMMEN BINNENNN ZONDER KLOPPEN
EN GING WEGGGG ZONDER EEN WOOOOOORD
Jij komt soms over als zo'n hele dikke Hollandse tokkie die de hele dag rookt en bier drinkt op een scootmobiel _O-
pi_145709230
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Ik kreeg te horen dat persoon A en B met elkaar een relatie hadden, ik zeg tegen persoon B dat hij het wel beter weet op een bepaald vlak over A, dus ik kon daar geen advies over geven. Persoon B was verbaasd, ik uitleggen dat hij in een relatie zit ( :') ) en het dus wel beter weet. Persoon B vertelt dit aan Persoon A, beiden beginnen vreemd te doen tegen mij.

Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.
pi_145709231
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Montelly het volgende:

[..]

OKE lelijk was misschien een groot woord
ik vind zn gezicht iets hebben waardoor ik hem niet heel knap kan vinden :@ maar ik zou hem niet uit mn bed gooien hoor, mocht dat moment ooit komen.
LEAVE KB ALONE.
pi_145709247
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellen :') ).
Whehehe
pi_145709269
Jullie gaan te veel met elkaar om. Daarom nooit je privé delen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145709271
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij komt soms over als zo'n hele dikke Hollandse tokkie die de hele dag rookt en bier drinkt op een scootmobiel _O-
Wat zeg jijjjjjjjjjjjjjjjjj nou weer. De Dijk is _O_ _O_ _O_ ! Puur genot!
Mn cliënten leer ik scootmobiel rijden. :@ Ik kan het al heel goed, bier drinken en roken trekt mij echter niet.
Verder: zwarte piet moet blyvenN!!!
LEAVE KB ALONE.
pi_145709275
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Montelly het volgende:

[..]

dat booty tho. :D
pi_145709279
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Montelly het volgende:

[..]

maar hadden jullie verder iets met elkaar? anders trek je het niet zo aan toch?
We botsten vaak en het roddelgebeuren kwam steeds naar boven. That's all.
pi_145709282
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.
Ik heb het echt zelf een week niet begrepen toen en vond het ook vreemd dat men niet hiermee naar mij kwam om uitleg te vragen. Maar goed, dat men zo gaat gedragen vertelt mij dat het een zegening is dat er een afstand ontstaat.
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:49:20 #72
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_145709287
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

AHAHHAhahahaha _O-
pi_145709290
quote:

[..]

Oo wie doel je nu?
pi_145709305
quote:

[..]

Inderdaad. Of insert andere aantijging zonder uitleg of reden.
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:49:59 #75
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_145709314
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Al die moeite doen voor wat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')