Vaag verhaal ditquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand stuurde mij een keer een DM met een vraag over wat er speelde tussen mij en xminator (vaak fittie enzo), en ik stuurde toen 'we kunnen niet altijd met elkaar overweg maar verder is er niks aan de hand, we haten elkaar niet' ofzo. Maar blijkbaar stuurde ik dit perongeluk naar xminator zelf en sindsdien noemde hij mij telkens een roddelaar, maar zei verder nooit wat de precieze reden was (hij heeft nooit gereageerd op die DM dus ik wist al die tijd niet dat ik die DM naar hem had gestuurd).
maar hadden jullie verder iets met elkaar? anders trek je het niet zo aan toch?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand stuurde mij een keer een DM met een vraag over wat er speelde tussen mij en xminator (vaak fittie enzo), en ik stuurde toen 'we kunnen niet altijd met elkaar overweg maar verder is er niks aan de hand, we haten elkaar niet' ofzo. Maar blijkbaar stuurde ik dit perongeluk naar xminator zelf en sindsdien noemde hij mij telkens een roddelaar, maar zei verder nooit wat de precieze reden was (hij heeft nooit gereageerd op die DM dus ik wist al die tijd niet dat ik die DM naar hem had gestuurd).
Pfff,,,geen smaak jij, mijn male crush hoor dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij is toch lelijk dus maakt nietuit
Ah dat is die spanning die soms komt bovendrijven.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellenquote:
Kijk wel uit qua afspreken met vreemde mensen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het proberen in NY.
What happens in NY...
Ik zie dat er in onze kringen wel heel veel tursu wordt gegeten jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij Samsunlu kennissen van ons zetten ze soms van die mini-yufka's voor ons neer waar je dan tursu in moet doen, oprollen en eten. Is dat vaker gebruik bij jullie?
Jij komt soms over als zo'n hele dikke Hollandse tokkie die de hele dag rookt en bier drinkt op een scootmobielquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNNNNNNN
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNN
ZE KWAM BINNENNNNNN
ZE KWAM BINNENNNN
ZE KWAMMEN BINNENNN ZONDER KLOPPEN
EN GING WEGGGG ZONDER EEN WOOOOOORD
Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah dat is die spanning die soms komt bovendrijven.
Ik kreeg te horen dat persoon A en B met elkaar een relatie hadden, ik zeg tegen persoon B dat hij het wel beter weet op een bepaald vlak over A, dus ik kon daar geen advies over geven. Persoon B was verbaasd, ik uitleggen dat hij in een relatie zit () en het dus wel beter weet. Persoon B vertelt dit aan Persoon A, beiden beginnen vreemd te doen tegen mij.
Resultaat: ik ben een roddelaar
OKE lelijk was misschien een groot woordquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff,,,geen smaak jij, mijn male crush hoor dit.
Whehehequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellen).
Wat zeg jijjjjjjjjjjjjjjjjj nou weer. De Dijk isquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij komt soms over als zo'n hele dikke Hollandse tokkie die de hele dag rookt en bier drinkt op een scootmobiel
dat booty tho.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff,,,geen smaak jij, mijn male crush hoor dit.
We botsten vaak en het roddelgebeuren kwam steeds naar boven. That's all.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
maar hadden jullie verder iets met elkaar? anders trek je het niet zo aan toch?
Ik heb het echt zelf een week niet begrepen toen en vond het ook vreemd dat men niet hiermee naar mij kwam om uitleg te vragen. Maar goed, dat men zo gaat gedragen vertelt mij dat het een zegening is dat er een afstand ontstaat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.
AHAHHAhahahahaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah dat is die spanning die soms komt bovendrijven.
Ik kreeg te horen dat persoon A en B met elkaar een relatie hadden, ik zeg tegen persoon B dat hij het wel beter weet op een bepaald vlak over A, dus ik kon daar geen advies over geven. Persoon B was verbaasd, ik uitleggen dat hij in een relatie zit () en het dus wel beter weet. Persoon B vertelt dit aan Persoon A, beiden beginnen vreemd te doen tegen mij.
Resultaat: ik ben een roddelaar
Oo wie doel je nu?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.
Inderdaad. Of insert andere aantijging zonder uitleg of reden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al die moeite doen voor watquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellen).
Ik weet al alles van jou hoor stylodersimquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
Jullie gaan te veel met elkaar om. Daarom nooit je privé delen.
Omg. Jij!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb het echt zelf een week niet begrepen toen en vond het ook vreemd dat men niet hiermee naar mij kwam om uitleg te vragen. Maar goed, dat men zo gaat gedragen vertelt mij dat het een zegening is dat er een afstand ontstaat.
Wat deel je mijn echte naamquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet al alles van jou hoor stylodersim
Ik heb het over xminator maar ik heb jou Abdul ook een roddelaar zien noemen. Of hij nou een roddelaar is of niet (weet nog steeds niet precies waar het over gaat), wanneer je hem gaat beschuldigen in het openbaar moet je - imo- ook zeggen waarom en niet vaag gaan doen.quote:
Huh. Hoe bedoel je aan twee mensen, jij en de ander of jij en twee anderen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
Ah come on.
Face it. Iedereen is een rodellaar.
Zo gauw je iets aan twee mensen verteld is een geheim over.
Ik zei 'soms' toch, niet altijd. Normaal ben je gewoon een gek meisje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jijjjjjjjjjjjjjjjjj nou weer. De Dijk is![]()
![]()
! Puur genot!
Mn cliënten leer ik scootmobiel rijden.Ik kan het al heel goed, bier drinken en roken trekt mij echter niet.
Verder: zwarte piet moet blyvenN!!!
Dat is het. Maar er is een verschil tussen moddergooien en iemands naam een keer mentionen in een gesprek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
Ah come on.
Face it. Iedereen is een rodellaar.
Zo gauw je iets aan twee mensen verteld is een geheim over.
Je mag zelf gaan peilen adhv de dingen die ik met jou allemaal gedeeld heb in privé in hoeverre dit in negatieve zin over andere mensen ging. Ik denk dat je dan wel je antwoord hebt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over xminator maar ik heb jou Abdul ook een roddelaar zien noemen. Of hij nou een roddelaar is of niet (weet nog steeds niet precies waar het over gaat), wanneer je hem gaat beschuldigen in het openbaar moet je - imo- ook zeggen waarom en niet vaag gaan doen.
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet hequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zei 'soms' toch, niet altijd. Normaal ben je gewoon een gek meisje.
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over xminator maar ik heb jou Abdul ook een roddelaar zien noemen. Of hij nou een roddelaar is of niet (weet nog steeds niet precies waar het over gaat), wanneer je hem gaat beschuldigen in het openbaar moet je - imo- ook zeggen waarom en niet vaag gaan doen.
Twee anderen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh. Hoe bedoel je aan twee mensen, jij en de ander of jij en twee anderen?
Daarom zal ik jou ook niet anders gaan behandelen. Voor mij ben jij nog steeds de persoon die je een paar maanden terug was. Als mensen nou met concreet bewijs kwamen waarin jij als een ekte roddelaar naar voren kwam had ik je misschien wel anders benaderd. Maar nu vind ik het allemaal te vaag om de mening die ik eerder over jou heb gevormd te veranderen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je mag zelf gaan peilen adhv de dingen die ik met jou allemaal gedeeld heb in privé in hoeverre dit in negatieve zin over andere mensen ging. Ik denk dat je dan wel je antwoord hebt.
Wat zie jij als roddelen dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Twee anderen.
Maar meestal is een andere al genoeg.
Roddelen is menselijk gedrag.
Ik kan wel lang geheimen bewaren van goede vrienden maar vaak genoeg gezien dat heel weinig mensen dat echt kunnen.
Wordt er niet eens meer boos om bij sommigen.
Thanksquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet he
[..]Jij.
Schattige hommoquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef De_Guidance het volgende:
Was ook toen ik op middelbare school toen ik uit de kast kwam naar twee mensen.
Binnen een dag wist heel de klas het.
Was wel echt kwaad toen.
Laat hem jou gbf wordenquote:
Maar je bent wel lief hoor <3quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet he
[..]Jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |