Hier ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup.. Zo heet een van mijn nichtjes ook toevallig.
Preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben Ze zeker van
Aleyna ve ala ibadillahissalihin.
Turken denken altijd, is Arabisch ies goed such müslüman
Hmm, zou ik niet weten eigenlijk. Ik moet ook mijn baardtrimmer meenemen. Hopen dat het kan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet dezelfde voltdingens enzo.
Zal ik hem toch meenemen en proberen? Maar ik wil niet dat huis van mijn airbnb hosten affikken..
Ja, precies. Het staat in de Koran, dus is het goed...quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben Ze zeker van
Aleyna ve ala ibadillahissalihin.
Turken denken altijd, is Arabisch ies goed such müslüman
Kermanshahquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb ook een naam van Semitische oorsprong, maar ik zag laatst dat er ook een dorp met mijn naam is in de Kermanshah-provincie in Iran.
Waar ga jij naartoe?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, zou ik niet weten eigenlijk. Ik moet ook mijn baardtrimmer meenemen. Hopen dat het kan.
Kermanshahquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb ook een naam van Semitische oorsprong, maar ik zag laatst dat er ook een dorp met mijn naam is in de Kermanshah-provincie in Iran.
Werkt alleen bij bepaalde voltdingens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je zo'n amerikaanse stekkerding gaat gebruiken kan het weinig kwaad toch?
Nee, ik vind van niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afghanen zeggen altijd dat ik op hun lijk.
Perzisch meerquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afghanen zeggen altijd dat ik op hun lijk.
geen chi hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Werkt alleen bij bepaalde voltdingens.
Mijn stijltang is universal voltage (ghd <3) gelukkig, maar alle fohns bij ons thuis werken niet op 100 volt.
quote:
Die ben ik nog niet veel tegengekomen maar een Afghaanse man op mijn vorige werk was ervan overtuigd dat ik Afghaans was.quote:
Voor studie of?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga ook naar NY. Maar pas in maart.
Nice! Dit is ook mooi...quote:
Kan niet groter maken, dus jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet veel tegengekomen maar een Afghaanse man op mijn vorige werk was ervan overtuigd dat ik Afghaans was.
Oh en een Mocro op werk was weer overtuigd dat ik Mocro was.
Die foto die je op facebook bent tegengekomen lijkt niet echt op mij btw. Haren enzo zitten anders, gewoon anders.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet.
En Afghanen herken je meestal direct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |