SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
Ik kreeg net DM over Stimo en KB, bedoel je die?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
AbdulMalik en TM hebben mij dm gestuurd.
Inhoud top secret.
Welke bruiloft a sa7?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Veel geluk jullie.
Ik mag zeker niet komen naar de bruiloft?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
AbdulMalik en TM hebben mij dm gestuurd.
Inhoud top secret.
hommoquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ammarrr jij hommo jij, zag je mn plaatje voor je mn lapo stal
Hij kreeg dezelfde DM die ik jou ook stuurdequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kreeg net DM over Stimo en KB, bedoel je die?
Ging niet over mensen maar over mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kreeg net DM over Stimo en KB, bedoel je die?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Ik heb dat dm'en nooit begrepen. Wat is daar leuk aan?
Gewoon woorden lezen op een scherm.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Stuur jij liever PM's?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Valla? Ik wil ooookquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ken iemand in Rotterdam die tursufeestjes geeft.
Ik DM zelf (bijna) nooit; vroeg gewoon of hij naar de meet komt of niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Eerste nummer dat je volgens mij ook had gedropt in deze reeks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
Che dit nummer... een van mijn favo. gewoon luv
Ik kreeg hem niet scherp genoeg, slechte PS skills en had geen zin om meer werk van te maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
montelly waarom is je UI onscherp?
Hahahaha, ja volgensmij wel. Dat je dat herinnert.. hhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerste nummer dat je volgens mij ook had gedropt in deze reeks.
ik haat je laksheid bah minpuntenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kreeg hem niet scherp genoeg, slechte PS skills en had geen zin om meer werk van te maken.
Ooit wel. Niet mijn dingquote:
Maakte nogal een indruk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahaha, ja volgensmij wel. Dat je dat herinnert.. hhh
Wel okéquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
Che dit nummer... een van mijn favo. gewoon luv
ahhaha, is ook irritant. Ik doe Christian Bale en de film zo geen goed idd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik haat je laksheid bah minpunten
Dat is toch best een nette DM?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand stuurde mij een keer een DM met een vraag over wat er speelde tussen mij en xminator (vaak fittie enzo), en ik stuurde toen 'we kunnen niet altijd met elkaar overweg maar verder is er niks aan de hand, we haten elkaar niet' ofzo. Maar blijkbaar stuurde ik dit perongeluk naar xminator zelf en sindsdien noemde hij mij telkens een roddelaar, maar zei verder nooit wat de precieze reden was (hij heeft nooit gereageerd op die DM dus ik wist al die tijd niet dat ik die DM naar hem had gestuurd).
hij is toch lelijk dus maakt nietuitquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahhaha, is ook irritant. Ik doe Christian Bale en de film zo geen goed idd.
Bij Samsunlu kennissen van ons zetten ze soms van die mini-yufka's voor ons neer waar je dan tursu in moet doen, oprollen en eten. Is dat vaker gebruik bij jullie?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ken iemand in Rotterdam die tursufeestjes geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |