SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kondig je 12x aan dat je weggaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet t niet
Anyway. Genoeg gefokt. Ciao.
Schelden in het Turks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat betekent deze TT eigenlijk?
Ik herinnerde mij dat je nooit nieuw topic opende omdat je geen zin had. En ik wilde stimo nog dissen.quote:
Nooit?! Soms alleen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij dat je nooit nieuw topic opende omdat je geen zin had. En ik wilde stimo nog dissen.
quote:De vruchten van deze boom, die op duivelshoofden lijken, zijn tezamen met wondpus[2] de enige maaltijden die voor de verdoemden op het menu staan.
quote:According to Shaykh Umar Sulayman Al-Ashqar, a professor at the University of Jordan, once the palate of the sinners is satiated, the fruit in their bellies churns like burning oil. Some Islamic scholars believe the fruit tears their bodies apart and releases bodily fluids.
kun je wel lacherig over doen hoorquote:
Ahh ok, thanksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Schelden in het Turks.
Letterlijk betekent het "De wortel van de Zaqquum boom"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaqqumboom
Maar Turken (Vooral Turkse moeders) roepen dit als ze boos zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Voor de TT hebben wij een mooi ander woord: kuzzulkurt
ook?quote:
eliğin körüquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik dacht altijd dat het Arabisch was, maar Koerden gebruiken het ook.. Dus ik heb geen idee. Maar als je dit hoort, heb je iemand wel heel boos gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is het Turks? Nog nooit gehoord namelijk.
Wij ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik denk Koerdisch. Veel Koerden gebruiken dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Weet jij uit welke taal dit komt?
Wij Arabieren ook 😄quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk Koerdisch. Veel Koerden gebruiken dit.
De manier waarop ze het zeggen bij ons is wel grappig.
KuzzzalllllKURT
https://eksisozluk.com/kuzzulkurt--1169487quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Google geeft ook geen uitsluitsel.
Had ik ook al gevonden, maar daar weten ze ook niet wat het betekent. Lijkt alleen op 'kızıl kurt' (rode wolf) in het Turks, maar ik weet niet of het daarvan komt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
https://eksisozluk.com/kuzzulkurt--1169487
Nee, lijkt me niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had ik ook al gevonden, maar daar weten ze ook niet wat het betekent. Lijkt alleen op 'kızıl kurt' (rode wolf) in het Turks, maar ik weet niet of het daarvan komt.
Kizil Kurt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Hoe zeg je rode (vrouwtjes)wolf in het Turks?
Apart dat de meeste Turken het niet kennen, dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
Wat ik op Arabische pagina's lees is dat het Turks is voor rode vrouwtjeswolf. Die schijnen ontzettend fel en gevaarlijk te zien. Dus verwensing dat iemand opgegeten/aangevallen wordt door 1.
Kızıl kurt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Hoe zeg je rode (vrouwtjes)wolf in het Turks?
Nee tuurlijk, was gewoon benieuwd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet.
Ach, maakt niet uit welke taal het is, het rolt lekker over de tong. 😄
Omdat ze rijden als mongolen, daarom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Waarom is het Turkse nieuws altijd zo deprimerend.
Iedere keer zijn er een aantal mensen neergeschoten (nu in Adana), auto-ongelukken, bussen die omkiepen, erdogan.
Altijd minimaal 20 doden en 50 gewonden.
Cool verhaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
Wat ik op Arabische pagina's lees is dat het Turks is voor rode vrouwtjeswolf. Die schijnen ontzettend fel en gevaarlijk te zien. Dus verwensing dat iemand opgegeten/aangevallen wordt door 1.
Net of ze dat betalen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ze rijden als mongolen, daarom.
Ze zouden boetes zoals hier moeten invoeren daar.
Ja! Ik vroeg het nog net aan mn moeder bv en die wist niet zo goed wat het betekende. Ik ga straks stoer doen met deze informatie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Toch? Volgende keer dat iemand dat zegt kun je het uitleggen.
Moet je eens in Adana rijden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Toen ik paar maanden terug ging rondrijden in Turkije ben ik me als een echte Turk gaan gedragen in het verkeer.Niet normaal hoe snel je je rijstijl aanpast om te kunnen overleven.
En dan is het weer even wennen als je terug in NL bent...
4 vrouwen minimaal, jwz.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bradda, beter toch? Blijven de moppies over voor ons.
Toen we in Alanya waren kwam er een auto aan, die reed de rest voorbij, reed super hard, keerde in een straat waar net 1 auto past etc. etc.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is het daar zo erg dan? Hoe erg is het, vergeleken met Istanbul/Bursa/Izmir/Konya?
Hard rijden: check (structureel 60km/h te hard)quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Toen we in Alanya waren kwam er een auto aan, die reed de rest voorbij, reed super hard, keerde in een straat waar net 1 auto past etc. etc.
We zeiden al 'wait for it', en ja hoor, 01-plaka. 😄
Zelfs de politie rijdt door rood over zebrapaden en zo.
Gas nemen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In Iran nemen de automobilisten gas wanneer zij een zebrapad zien.
Nee man.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:01 schreef Mathemaat het volgende:
Was DG vroeger niet strenggelovig? ik kan het me niet meer zo goed herinneren...
mierenneukerrrijquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gas nemen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat is heel normaal in Istanbul.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk deze mafketels dan...
In Istanbul. Er staan nog heel veel meer op internet. Rijbewijs permanent afpakken en 5 jaar laten zitten.
zo grappig was het niet eenz.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
https://www.facebook.com/(...)70668&type=2&theater![]()
![]()
wat betekent "Anayinki"?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo grappig was het niet eenz.
Bril. Of was dat aynak?quote:
Jawel. Maar jij hebt geen humorquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo grappig was het niet eenz.
geen idee mop, kan geen turksquote:
heb inderdaad geen humor, daarom praat ik met jou omdat je zo saai bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bril. Of was dat aynak?
[..]
Jawel. Maar jij hebt geen humor
Zakelijk =/= saaiquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee mop, kan geen turks
[..]
heb inderdaad geen humor, daarom praat ik met jou omdat je zo saai bent.
oh.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee mop, kan geen turks
[..]
Lol, Nederland en Turkije gaan allebei thuis blijven zo. Al is het van Turkije natuurlijk niet bepaald wereldschokkend.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef zarGon het volgende:
Wordt Nederland nou ook geowned door IJsland?.
.
Nou ja. Letland. Hèh.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, Nederland en Turkije gaan allebei thuis blijven zo. Al is het van Turkije natuurlijk niet bepaald wereldschokkend.
quote:A farewell to beards: Men shaving to avoid jihadist stigma in southeast Turkey
Barbers in a southeastern Turkish city are doing a roaring trade shaving off the beards of men worried about being labelled jihadists, the İhlas News Agency (İHA) reported on Oct. 13.
Last week’s violent protests against the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) left 37 people dead and many wounded throughout the country. The highest death toll was in the southeastern province of Diyarbakır, where supporters of the outlawed Kurdistan Workers’ Party (PKK) clashed with Hizbullah members, who allegedly sympathize with ISIL.
After several people were reportedly targeted by a mob that accused them of being ISIL sympathizers due to their beards, hundreds started rushing to barbers in Diyarbakır as the protests died down.
Barbers who spoke to İHA said on some days up to 15 customers were coming to get rid of their potentially trouble-making beards.
“Some citizens who have nothing to do with ISIL or Hizbullah were victimized during the protests because of their beards. We saw a similar trend in the 1990s,” said İsmail Kazak, a barber in the city's Sur neighborhood. “Citizens now come to us either to shave their beards off or redesign its shape.”
Yakup Bahadır, another barber from the Yenişehir neighborhood, said the average number of beard shavings had been just three or four per day. “I’ve been doing this job for 15 years and I’ve never before shaved so many beards,” Bahadır said.
Ze speelden wel aardig gister. Veel grote kansen en een mooi doelpunt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet wereldschokkend als ze thuis blijven, bedoel ik hè.
Ik denk ergens in de lente (2015, red.)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer ga je op die vakantie dan?
sterkte tot die tijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk ergens in de lente (2015, red.)
Nog 3 dagen voor mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
Toe aan vakantie naar tropische oorden. Zoals elke dag.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe gaat het vandaag met jullie allemaal?
Al ruim een week zwaar verkouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Al ruim een week zwaar verkouden.Ongelooflijk, hoe achterlijk sommige mensen kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap jij.Pak je rust.
Zit er een hele redactie achter jouw fok-account?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk ergens in de lente (2015, red.)
Bij jou niet dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zit er een hele redactie achter jouw fok-account?
Beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe gaat het vandaag met jullie allemaal?
Dank je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ongelooflijk, hoe achterlijk sommige mensen kunnen zijn.
Beterschap jij.Pak je rust.
Malediven - Indonesiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sterkte tot die tijd
Welk land?
Je staat afgelopen dagen wel hoog in de dagcijfersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee.
Dat verklaart de matigheid van mijn bijdragen. Ik werd al superonzeker.
Goedzo ben blij voor je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beter.
Niet meer ziek.![]()
Gezond zijn.
Ja en daar word je dus ziek van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan geen rust pakken. Ik ben al weken 60-70u per week aan het wegwerken, zoveel werk ligt er momenteel.
Wat gaaf. Hoe lang ga je?quote:
Oke vanaf nu ga ik minderen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je staat afgelopen dagen wel hoog in de dagcijfers
woeeeii toe maarquote:
Nee blijf bij mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke vanaf nu ga ik minderen.
Als ik vanaf morgen nog hoog sta mag je me uitlachen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
woeeeii toe maar
[..]
Nee blijf bij mij.
Hmm, ik heb de wedstrijd niet eens gekeken. Turks voetbal de laatste paar jaar...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze speelden wel aardig gister. Veel grote kansen en een mooi doelpunt.
Wrijf het er maar in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee joh, komt goed.quote:Maar het leven haat mij de laatste paar weken best wel, zou mij niks verbazen yani.
Ze is afgewezen. Zelfs 'Ban' wil haar niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had jij niet een ban aangevraagd voor jezelf babe?
Stimo die FOK! gaat verlaten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is afgewezen. Zelfs 'Ban' wil haar niet.
Yvonne wilde me niet bannen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kk. Jouw humor is zo lelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ziek en reageer me op jou af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
Sylvesterrr, siktir gitsene. Sorunun ne. Jij ging toch ook ban aanvragen. Kijk nr jezelf.
hahahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
haha ze zag de bui al hangenquote:
K.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ziek en reageer me op jou af.
Why so serious?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
Sylvesterrr, siktir gitsene. Sorunun ne. Jij ging toch ook ban aanvragen. Kijk nr jezelf.
ik heb soms als ik een kutbui heb en als mensen grapjes gaan maken over/tegen mij dat ik daar helemaal niet tegen kan en nog pissiger word. Misschien heeft stim dat ook.quote:
ding ding ding dingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier harder om gelachen dan zou mogen.
BB-kijkers weten.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben makkelijk, meestal dan.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben makkelijk, meestal dan.
Gewoon doen. Niet op wachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil ik ook al heel lang heen. Vanaf daar roadtrip naar westcoast.
Ik ga in maart.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil ik ook al heel lang heen. Vanaf daar roadtrip naar westcoast.
Kijk hem, na-aper.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga in maart.Hoop alleen dat ze niet m'n internetgeschiedenis erop na gaan slaan met die jihadistische linkjes en tweets waar ik op terecht ben gekomen via het Syrië-topic, anders kan ik meteen een vlucht terug boeken.
En baard moet sowieso een stuk getrimd worden...
Baard trimmen om op vakantie te kunnen? Hahahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga in maart.Hoop alleen dat ze niet m'n internetgeschiedenis erop na gaan slaan met die jihadistische linkjes en tweets waar ik op terecht ben gekomen via het Syrië-topic, anders kan ik meteen een vlucht terug boeken.
Doe maar. Geef je ticket maar aan mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis als je zo gaat doen...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maar. Geef je ticket maar aan mij.
Gewoon zeggen dat je Koerd bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo gulzig zijn en een weekje minder lang naar de Malediven/Indonesie..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar heb niet oneindige vakantiedagen.
Pışşııık!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maar. Geef je ticket maar aan mij.
Apo. Her biji Apo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Her biji Barzani, hewal!
Komt 't geloofwaardig over?
Owh shit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Natalee Holloway 2.0
''Ze begon helemaal te shaken, Patrick...''
Anders het jaar daar opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo gulzig zijn en een weekje minder lang naar de Malediven/Indonesie..
Of veel overwerken en tijd voor tijd aanvragen.
"Step aside please and wait here sir"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Her biji Barzani, hewal!
Komt 't geloofwaardig over?
Of maybe meteen naar New York haha. Mijn contract is ietsjes verlengd dus ik kan daarna nog op vakantie gaan (mijn plan was eerst om na het eindigen van mijn contract, tijdens WW, op vakantie te gaan).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar je wilde in februari nog beginnen met school, toch? Curaçao daarna pas?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Step aside please and wait here sir"
O, dat is nog even mooi meegenomen dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of maybe meteen naar New York haha. Mijn contract is ietsjes verlengd dus ik kan daarna nog op vakantie gaan (mijn plan was eerst om na het eindigen van mijn contract, tijdens WW, op vakantie te gaan).
Mijn contract is drie weken verlengd waarvan twee weken vakantie btw.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of maybe meteen naar New York haha. Mijn contract is ietsjes verlengd dus ik kan daarna nog op vakantie gaan (mijn plan was eerst om na het eindigen van mijn contract, tijdens WW, op vakantie te gaan).
![]()
Mijn eerste trip alleen buiten Nederland was met jou. Do you rememberrrr. Baby Genus en Borte.quote:
Her biji Yavuz Sultan Selimquote:
heet jij damla?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Haha, nicenice.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Heet jij ਹਾਰਿਆ / Hāri'ā?quote:
Is er bij Airbnb trouwens een uiterlijke annuleringstijd? Dat ze niet een dag voor je reis je boeking nog gaan annuleren en je genoodzaakt bent om naar een hotel te gaan ofzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn eerste trip alleen buiten Nederland was met jou. Do you rememberrrr. Baby Genus en Borte.
Annuleren kunnen ze altijd. Airbnb kan niemand dwingen om jou op te vangen. Wel is het zo dat je (meestal) een vergoeding krijgt en Airbnb jou helpt met het vinden van een nieuwe kamer/huis (wanneer je op het laatste moment wordt afgebeld).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is er bij Airbnb trouwens een uiterlijke annuleringstijd? Dat ze niet een dag voor je reis je boeking nog annuleren en je genoodzaakt bent om naar een hotel te gaan ofzo?
https://www.airbnb.nl/help/article/166quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is er bij Airbnb trouwens een uiterlijke annuleringstijd? Dat ze niet een dag voor je reis je boeking nog gaan annuleren en je genoodzaakt bent om naar een hotel te gaan ofzo...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Annuleren kunnen ze altijd. Airbnb kan niemand dwingen om jou op te vangen. Wel is het zo dat je (meestal) een vergoeding krijgt en Airbnb jou helpt met het vinden van een nieuwe kamer/huis (wanneer je op het laatste moment wordt afgebeld).
Hopen dat het niet gebeurt dan. Zou meteen een rot begin van de reis zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
https://www.airbnb.nl/help/article/166
Wel eens van gehoord, maar snap niet precies wat je ermee kunt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pot5jandikkeme, wat is pinterest een kutwebsite. Word er helemaal agressief van!
Ik was op zoek naar één poster en ik kwam via google daar op uit. Maar ik kon helemaal niks zonder me eerst te registreren of mijn facebook eraan te koppelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar snap niet precies wat je ermee kunt.Waar gebruik je het voor?
jah.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nicenice.
[..]
Heet jij ਹਾਰਿਆ / Hāri'ā?
Haha...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar één poster en ik kwam via google daar op uit. Maar ik kon helemaal niks zonder me eerst te registreren of mijn facebook eraan te koppelen.Dus ik dat gedaan, moest ik allemaal stappen volgen om mijn account te 'activeren' en opeens volgde ik ook allemaal mensen van mijn facebookvriendenlijst.
_!
Die poster overigens niet gevonden.
Ik voel me bedrogen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel, vrind.quote:Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Hollands familielid van mij ging voor 300pp een week met zijn gezin naar Turkije all-inc.
Flinke vertraging op de heenweg, krijgen zij +- 400pp vergoeding van de luchtvaartmaatschappij.
Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Vertel, vrind.
[..]
Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen niet.
Wij hadden echt zoveel gekut daarmeeeee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef De_Guidance het volgende:
Het is zeker etenstijd voor Kazen.
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reagerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpg
RT. Gewoon etenstijd nu, smakelijk allemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
Het isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom moet daar zo'n provocerend ei in zitten?
Ook net gegeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
De URL van je plaatje ingevoerd in Google en daarna op 'op afbeelding zoeken' geklikt. Dan zoekt-ie naar alle beschikbare resoluties van dat plaatje op het web. Kun je de volgende keer zelf ook doen (bijvoorbeeld om de herkomst van een afbeelding te achterhalen).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reageren
hoe heb je die gevonden?
[..]
Zij van de mijne hoor ik weet niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:08 schreef De_Guidance het volgende:
Iedereen zeker genieten van moeders kookkunsten, evde kalmışlar
Dat zijn zij wel verplichtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen niet.
Te veel bullcrap en faalangst.quote:
<33333quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hadden echt zoveel gekut daarmeeeee.
[..]
[ afbeelding ]
ergo: eet taart en ht komt helemaal goed bby
Oh! Daar dacht ik zelf inderdaad niet eens aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De URL van je plaatje ingevoerd in Google en daarna op 'op afbeelding zoeken' geklikt. Dan zoekt-ie naar alle beschikbare resoluties van dat plaatje op het web. Kun je de volgende keer zelf ook doen (bijvoorbeeld om de herkomst van een afbeelding te achterhalen).
telt dat nog, is in augustus gebeurd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn zij wel verplicht
Gewoon http://www.euclaim.nl inschakelen, die vragen wel eens flinke commissie over de schadevergoeding.
stahp nu denkt iedereeen dat ik zulke rare grapjes maakquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan toch niet in Nederland? Het regent hier best vaak.
/slechte humor
Bij gisting van brood ontstaat ook alcohol.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:40 schreef AMAR420 het volgende:
moslims jullie mogen geen ijs meer bij mcd's
[ afbeelding ]
KB hou op met die slechte grappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
/slechte humor
Moest bijna glimlachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
/slechte humor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stahp nu denkt iedereeen dat ik zulke rare grapjes maak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken een goede mopquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsof jullie volle zalen trekken.
in parfum zit ook alcohol, meestalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bij gisting van brood ontstaat ook alcohol.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken een goede mophahah wat een luekn mopjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kolonya ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:58 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
in parfum zit ook alcohol, meestal
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
telt dat nog, is in augustus gebeurd?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahah wat een luekn mopjenIk zie er nog steeds tegenop dat ik mijn willy eraf moet afhakken voor ons aanstaande huwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd
Probeer gewoon, kost je niks.
Free money
Tumblr is er niks bij, bah wat is Pinterest raar zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
KB heeft de onzedelijke sites ontdekt.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. In een huwelijk moet je investeren maar ik krijg 0 input van jouw kant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds tegenop dat ik mijn willy eraf moet afhakken voor ons aanstaande huwelijk.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe weet jij dat die afbeeldingen op onzedelijke sites staan? Ken jij die sites?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet niet wat dit allemaal betekentquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ha ha haaa al twee afbeeldingen 'pin-it'-ed. ben benieuwd of ze me bij elke pin gaan feliciteren en melden dat het gelukt is.
ik voel me een riaatje, lekker pinnen op pinterest.
jongens pinterest is geweldig hebben jullie ook pinterest?
mijn tumblr nietquote:
ik ook niet, mathemaat of sylvesterrr heeft mijn account gehackt en die post gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit allemaal betekent
Ik heb wel wat beters te doen hoor...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook niet, mathemaat of sylvesterrr heeft mijn account gehackt en die post gemaakt
Hipsterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ha ha haaa al twee afbeeldingen 'pin-it'-ed. ben benieuwd of ze me bij elke pin gaan feliciteren en melden dat het gelukt is.
ik voel me een riaatje, lekker pinnen op pinterest.
jongens pinterest is geweldig hebben jullie ook pinterest?
juist geen hipster manquote:
Ik hou niet van geforceerde artismequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
juist geen hipster man
kijk deze tumblr dan
http://alcrego.tumblr.com/
hoiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat maak je pinterest aan en geen tumblr
Hoiquote:
Eens, wat een klootzakquote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
Kan die gene nu stoppen!!!!! Heb slaap
[ afbeelding ]
[..]
Hoi
Sup.quote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sup.
Droomt ook iemand nu over jou?
Maar even serieus.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sup.
Droomt ook iemand nu over jou?
Ik heb een vrije dag, maar heb het op één of andere manier vol geplandquote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar even serieus.
Kapot veel te doen morgen.
Jij ook?
En, slaap je al?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
Kan die gene nu stoppen!!!!! Heb slaap
[ afbeelding ]
[..]
Hoi
Wuahahahahahah ik moest wat dingen bekijken op pinterest van een juf voor knutsel ideeën en ik kon niet verder kijken zonder aan te maken. Dus ik had snel met FB ingelogd. ;3quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat maak je pinterest aan en geen tumblr
Knutselen, leuke tijden waren dat op de basisschool.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Wuahahahahahah ik moest wat dingen bekijken op pinterest van een juf voor knutsel ideeën en ik kon niet verder kijken zonder aan te maken. Dus ik had snel met FB ingelogd. ;3
Nigga....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Knutselen, leuke tijden waren dat op de basisschool.
Waarschijnlijk ga je volgend jaar naar de middelbare school en dan is het over met de pret
foreverrrrr youngquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Knutselen, leuke tijden waren dat op de basisschool.
Waarschijnlijk ga je volgend jaar naar de middelbare school en dan is het over met de pret
Die opmerking in US...quote:
ik zag die post ook en ging op zoek naar tieten maar zag niks, dat was wel een tegenvallerquote:
ik was ook in oost vandaagquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Komen er net twee Turkse toeristen op mij af met gehuurde fietsen, waar de pont is naar Volendam... Vanuit Amsterdam-Oost
want trafo!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag die post en ging op zoek naar tieten maar zag niks, dat was wel een tegenvaller
Lelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
maar...Stimorol mag ook een keer in US posten, ben wel benieuwd.
Ik heb je gezien, valt wel mee toch?quote:
Mooi. Die in de fobo waren kapot oudquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, valt wel mee toch?
moet er altijd tegenovergestelde denken als iemand zegt, die foto's zijn oud.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Die in de fobo waren kapot oud!
Ik plaats nix. Vraag KB. Die is heet.
W8 eve. Zo meteen gaat us weer open en kan Maghrebijnse weer likes bij elkaar rapen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
moet er altijd tegenovergestelde denken als iemand zegt, die foto's zijn oud.![]()
Wat wil je daarmee zeggen, dat je veel "verandert" bent?
proef ik bitterheid?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
W8 eve. Zo meteen gaat us weer open en kan Maghrebijnse weer likes bij elkaar rapen.
Van jou weet ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben heet en stimo ook wel hoor.
wie ben jij en waarom weet jij dat w0wquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Van jou weet ik...en stimo, ook
ik was er vroeg bij toen je nog een pril popje was hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naja het is natuurlijk algemeen bekend maar wow hoe weet jij dat nou weer
goed geheugen dan, nu drie jaar verder ben ik nog knapper natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik was er vroeg bij toen je nog een pril popje was hier.
ga ik vanuit, geldt voor jou ook stimorol! Maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijke het is om te veranderen (fysiek)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed geheugen dan, nu drie jaar verder ben ik nog knapper natuurlijk
*kuch
hahaha hoe oud denk je dat ik ben dudequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga ik vanuit, geldt voor jou ook stimorol! Maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijke het is om te veranderen (fysiek)
Sigarayi biraktim. Birakmaz olaydim.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga ik vanuit, geldt voor jou ook stimorol! Maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijke het is om te veranderen (fysiek)
ik heb het ook niet over jou nuquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha hoe oud denk je dat ik ben dude
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sigarayi biraktim. Birakmaz olaydim.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Montelly jij had altijd Barbie UI toch?
cirkle of lifequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
Barbie is kk ugly geworden man!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |