Beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe gaat het vandaag met jullie allemaal?
Dank je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ongelooflijk, hoe achterlijk sommige mensen kunnen zijn.
Beterschap jij.Pak je rust.
Malediven - Indonesiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sterkte tot die tijd
Welk land?
Je staat afgelopen dagen wel hoog in de dagcijfersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee.
Dat verklaart de matigheid van mijn bijdragen. Ik werd al superonzeker.
Goedzo ben blij voor je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beter.
Niet meer ziek.![]()
Gezond zijn.
Ja en daar word je dus ziek van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan geen rust pakken. Ik ben al weken 60-70u per week aan het wegwerken, zoveel werk ligt er momenteel.
Wat gaaf. Hoe lang ga je?quote:
Oke vanaf nu ga ik minderen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je staat afgelopen dagen wel hoog in de dagcijfers
woeeeii toe maarquote:
Nee blijf bij mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke vanaf nu ga ik minderen.
Als ik vanaf morgen nog hoog sta mag je me uitlachen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
woeeeii toe maar
[..]
Nee blijf bij mij.
Hmm, ik heb de wedstrijd niet eens gekeken. Turks voetbal de laatste paar jaar...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze speelden wel aardig gister. Veel grote kansen en een mooi doelpunt.
Wrijf het er maar in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee joh, komt goed.quote:Maar het leven haat mij de laatste paar weken best wel, zou mij niks verbazen yani.
Ze is afgewezen. Zelfs 'Ban' wil haar niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had jij niet een ban aangevraagd voor jezelf babe?
Stimo die FOK! gaat verlaten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is afgewezen. Zelfs 'Ban' wil haar niet.
Yvonne wilde me niet bannen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kk. Jouw humor is zo lelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is afgewezen. Zelfs 'Ban' wil haar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |