SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kondig je 12x aan dat je weggaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet t niet
Anyway. Genoeg gefokt. Ciao.
Schelden in het Turks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat betekent deze TT eigenlijk?
Ik herinnerde mij dat je nooit nieuw topic opende omdat je geen zin had. En ik wilde stimo nog dissen.quote:
Nooit?! Soms alleen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij dat je nooit nieuw topic opende omdat je geen zin had. En ik wilde stimo nog dissen.
quote:De vruchten van deze boom, die op duivelshoofden lijken, zijn tezamen met wondpus[2] de enige maaltijden die voor de verdoemden op het menu staan.
quote:According to Shaykh Umar Sulayman Al-Ashqar, a professor at the University of Jordan, once the palate of the sinners is satiated, the fruit in their bellies churns like burning oil. Some Islamic scholars believe the fruit tears their bodies apart and releases bodily fluids.
kun je wel lacherig over doen hoorquote:
Ahh ok, thanksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Schelden in het Turks.
Letterlijk betekent het "De wortel van de Zaqquum boom"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaqqumboom
Maar Turken (Vooral Turkse moeders) roepen dit als ze boos zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Voor de TT hebben wij een mooi ander woord: kuzzulkurt
ook?quote:
eliğin körüquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik dacht altijd dat het Arabisch was, maar Koerden gebruiken het ook.. Dus ik heb geen idee. Maar als je dit hoort, heb je iemand wel heel boos gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is het Turks? Nog nooit gehoord namelijk.
Wij ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik denk Koerdisch. Veel Koerden gebruiken dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Weet jij uit welke taal dit komt?
Wij Arabieren ook 😄quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk Koerdisch. Veel Koerden gebruiken dit.
De manier waarop ze het zeggen bij ons is wel grappig.
KuzzzalllllKURT
https://eksisozluk.com/kuzzulkurt--1169487quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Google geeft ook geen uitsluitsel.
Had ik ook al gevonden, maar daar weten ze ook niet wat het betekent. Lijkt alleen op 'kızıl kurt' (rode wolf) in het Turks, maar ik weet niet of het daarvan komt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
https://eksisozluk.com/kuzzulkurt--1169487
Nee, lijkt me niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had ik ook al gevonden, maar daar weten ze ook niet wat het betekent. Lijkt alleen op 'kızıl kurt' (rode wolf) in het Turks, maar ik weet niet of het daarvan komt.
Kizil Kurt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Hoe zeg je rode (vrouwtjes)wolf in het Turks?
Apart dat de meeste Turken het niet kennen, dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
Wat ik op Arabische pagina's lees is dat het Turks is voor rode vrouwtjeswolf. Die schijnen ontzettend fel en gevaarlijk te zien. Dus verwensing dat iemand opgegeten/aangevallen wordt door 1.
Kızıl kurt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Hoe zeg je rode (vrouwtjes)wolf in het Turks?
Nee tuurlijk, was gewoon benieuwd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet.
Ach, maakt niet uit welke taal het is, het rolt lekker over de tong. 😄
Omdat ze rijden als mongolen, daarom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Waarom is het Turkse nieuws altijd zo deprimerend.
Iedere keer zijn er een aantal mensen neergeschoten (nu in Adana), auto-ongelukken, bussen die omkiepen, erdogan.
Altijd minimaal 20 doden en 50 gewonden.
Cool verhaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
Wat ik op Arabische pagina's lees is dat het Turks is voor rode vrouwtjeswolf. Die schijnen ontzettend fel en gevaarlijk te zien. Dus verwensing dat iemand opgegeten/aangevallen wordt door 1.
Net of ze dat betalen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ze rijden als mongolen, daarom.
Ze zouden boetes zoals hier moeten invoeren daar.
Ja! Ik vroeg het nog net aan mn moeder bv en die wist niet zo goed wat het betekende. Ik ga straks stoer doen met deze informatie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Toch? Volgende keer dat iemand dat zegt kun je het uitleggen.
Moet je eens in Adana rijden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Toen ik paar maanden terug ging rondrijden in Turkije ben ik me als een echte Turk gaan gedragen in het verkeer.Niet normaal hoe snel je je rijstijl aanpast om te kunnen overleven.
En dan is het weer even wennen als je terug in NL bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |