Heb destijds serieus overwogen om de prikpil voor haar te nemen, maar dan was de kans op kanker opeens met 40% vergroot ofzo. Weet het niet meer precies, maar iig ook geen aantrekkelijk alternatief en om nou elk jaar een nest jonkies te hebben is ook niet echt gezond, dus met bloedend hart, maar voor het minst slechte alternatief (in mijn ogen) gekozen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:42 schreef FANN het volgende:
Ja, dat bedoel ik ook, het is allemaal een beetje dubbel....
Maar in het asiel doen ze dat al vanzelf geloof ik, tenminste bij die twee van mij was het
al gebeurd...
Tja, het moet nu eenmaal er zijn er al veel te veel en dan dumpen de mensen ze weer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb destijds serieus overwogen om de prikpil voor haar te nemen, maar dan was de kans op kanker opeens met 40% vergroot ofzo. Weet het niet meer precies, maar iig ook geen aantrekkelijk alternatief en om nou elk jaar een nest jonkies te hebben is ook niet echt gezond, dus met bloedend hart, maar voor het minst slechte alternatief (in mijn ogen) gekozen.
Bekend probleem...quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:54 schreef Deisyy het volgende:
Mag in mijn zwarte dan even showen, normaal komt hij nooit zo leuk op een foto, omdat zwart, maar deze is zo lief!
[ afbeelding ]
Foto's van de kat, dan. Want anders wordt het een bloedbad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
Bij de 40+ meet iedereen z'n kat meenemen plus babyfoto's en breiwerkjes.
Dan voldoen we tenminste helemaal aan ons Libelle-imago.
Ooooh! Een Britse korthaar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend probleem...
[ afbeelding ]
Mag ik u voorstellen: Tutu!
Ik dacht héél even dat het een konijntje wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:54 schreef Deisyy het volgende:
Mag in mijn zwarte dan even showen, normaal komt hij nooit zo leuk op een foto, omdat zwart, maar deze is zo lief!
[ afbeelding ]
Ik heb geen van de driequote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
Bij de 40+ meet iedereen z'n kat meenemen plus babyfoto's en breiwerkjes.
Dan voldoen we tenminste helemaal aan ons Libelle-imago.
Niet van dode katten, FANN, dan ben ik weer weg, hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen van de drie
Ja foto's van katten die al dood zijn, mag dat ook?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend probleem...
[ afbeelding ]
Nee, van reeds overleden katten bedoel ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet van dode katten, FANN, dan ben ik weer weg, hoor.
daar dacht ik dan weer niet aan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh god, ik dacht aan een balletrokje.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is 'ie naar vernoemd, ja...
Ja, die bedoel ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Desmond Balletrokje, de bekende bisschop.
Wat een mooie dikke kop!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend probleem...
[ afbeelding ]
Oh, dat vind ik een leuke naam voor een kat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:12 schreef FANN het volgende:
Die ene van mij heette Balou toen ik haar uit het asiel haalde, maar ik heb haar Bep genoemd.
want het was een échte ''Bep'' , als het haar niet beviel kreeg je een haal
Had je al verteld wat de naam van jouw kat is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Oh, dat vind ik een leuke naam voor een kat.
En jij toch ook niet die van jou?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je al verteld wat de naam van jouw kat is?
Hoe heet jouw poes?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Weet ook niet of het überhaupt gevraagd is.
Is een beetje precair, allemaal. Degene die officieel afstand heeft gedaan van onze kat wilde weer opnieuw aanspraak op haar maken. Dus als ik mij in nevelen hul, is het daarom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je al verteld wat de naam van jouw kat is?
Die naam paste tenminste bij haar, het was niet zo'n lieverdjequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik een leuke naam voor een kat.
We hebben het toch over een dier mag ik hopen en niet een draagmoeder die 2nd thoughts heeft gekregen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Is een beetje precair, allemaal. Degene die officieel afstand heeft gedaan van onze kat wilde weer opnieuw aanspraak op haar maken. Dus als ik mij in nevelen hul, is het daarom.
mag ik ook raden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Coco.
Mag jij raden waar ze naar vernoemd is.
Ik vind kattenverhalen leuk, hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die naam paste tenminste bij haar, het was niet zo'n lieverdje
maar kwam wel omdat het beestje mishandeld was geweest hoor..
dus je kon het haar niet kwalijk nemen, ze was zo schuw als de pest, de eerste
twee jaar heeft ze bijna constant onder de bank gelegen, steeds vaker kwam ze eronderuit
en ineens sprong ze op een goeie dag op mijn buik, toen ik languit op de bank TV lag
te kijken, ik schrok me kapotdurfde ik me niet meer te bewegen
en vanaf toen ging het beter en na 7 jaar, ja écht waar, 7 jaar kwamen we er pas achter
dat ze kon miauwen, nooit een kik gegeven en ineens heel zachtjes miauw en
toen zat ik écht zo van![]()
![]()
dat was Bep!
die Griek zei nog, nee kan niet, maar die andere was niet in de kamer en toen deed
ze het nog een keer
na jah, was een raar momentje
anders wordt het weer zo'n lang verhaal
Nee, het is echt wel een kat van het dierlijke soort.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben het toch over een dier mag ik hopen en niet een draagmoeder die 2nd thoughts heeft gekregen?
oh gelukkig, want het was best al wel weer langquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind kattenverhalen leuk, hoor.
Chanel?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Coco.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Coco.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom er maar in MM met FANN haar quote over kort en krachtig wezen in de toekomst.
Of mevrouw Snood.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chanel?
Of anders de papegaai van de buren?
neh... toch niet zó goed, ik had hetzelfde als Dees, Coco Chanel dus, dat is ook de enigequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk en jij bent goed zag ik net, dus ik heb hoge verwachtingen.
Coco Snood ken je niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... toch niet zó goed, ik had hetzelfde als Dees, Coco Chanel dus, dat is ook de enige
Coco die ik ''ken''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
Geen Chanel, Frio, Snood of de papegaai van de buren....zoveel stijl heb ik niet.Is dat een van my little pony?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Uitgelachen, zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet vaker langskomen....heb nu al 2 keer erg hard moeten lachen.
Ik moest ook wel lachen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Die kokosnoot conversatie van jou met FANN was echt hilarisch.
Yep, de whisky moet er in trekken.quote:
Is dat het zusje van Crash?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
Zit ik hier dus trouwens met allemaal game-noobs die Coco Bandicoot niet kennen....man, man, man.
Bedankt TreeHut.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
http://crashbandicoot.wikia.com/wiki/Coco_Bandicoot
Er gaat vaag een belletje rinkelen, wij hebben hier heel wat afgeCrashBandicoot toen de kinderen jong waren. Dat was ons Mens erger je niet.quote:
Same here. de PS draaide overuren en toen er een poes kwam die een meidennaam moest hebben was Coco een makkelijke keuze.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Er gaat vaag een belletje rinkelen, wij hebben hier heel wat afgeCrashBandicoot toen de kinderen jong waren. Dat was ons Mens erger je niet.
Dat is inderdaad een goed gekozen naam, dan hadden wij onze rode eigenlijk Crash moeten noemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here. de PS draaide overuren en toen er een poes kwam die een meidennaam moest hebben was Coco een makkelijke keuze.
Zo! daar gaat een hoop zooi inquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef MadMaster het volgende:
De eerste aanzet voor de whisky kerstcake is gedaan!
[ afbeelding ]
Geen cakemix Fann!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo! daar gaat een hoop zooi in
Ben jij zo'n keukenprins of doet Mevr MM dat?
Het is al heeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik eens een cake gebakken heb
en dat was dan nog met zo'n cakemixeigenlijk kan ik dat best weer eens
proberen, maar daar moet ik dan nog eens over nadenken![]()
![]()
heel lang
het lijkt wel een panterquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken een papegaai die heet Coco Koko.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here. de PS draaide overuren en toen er een poes kwam die een meidennaam moest hebben was Coco een makkelijke keuze.
mja, kan ik misschien wel een keer proberen, ik ben net iemand die normaal gesprokenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen cakemix Fann!!
Tis niet zo moeilijk hoor zo'n basis cake recept... Misschien weer eens doen ... Maar dan niet basic.. Iets met chocola of zo ... en dan wat andere dingetjes er door en wie weet een scheutje whisky
FANNtasie Fann en je krijgt een heerlijke cakequote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, kan ik misschien wel een keer proberen, ik ben net iemand die normaal gesproken
whisky in huis heeft, maar klinkt niet slecht, ik heb wel Butterscotch in huis, want
nog niet zo lang geleden verzoop ik mijn pannenkoeken altijd in stroop met butterscotch
erdoorheen, maar tegenwoordig eet ik pannenkoeken met Honing, omdat ik dacht dat
dat gezonder was, maar jah... blijkt daar plastic in te zitten
Dus//////
Ik ken er eentje die heet Manusquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ken een papegaai die heet Coco Koko.
Ik zou er niet op rekenen met die kookkunsten van mijquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
FANNtasie Fann en je krijgt een heerlijke cake
Ik zou gestoord worden van dat beestquote:
Als je er een kleed of een doek overheen doet dan zijn ze gelijk stil.quote:
Ja, wist ik... heb ik net gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je er een kleed of een doek overheen doet dan zijn ze gelijk stil.
Diep heb ik dan volgens mij nog nooit gemaakt , ook vanwege de krenten en zo ... Dus als ik er zelf niet gek op ben, waarom dan wel bakken ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
Maar moeilijk kan het nooit zijn, Appeltaart heb ik wel eens gedaan, ook lang
geleden toen had ik daar nog wel eens zin in, maar nu koop ik er gewoon één bij AH
die zijn ook lekker
Games zijn zo Commodore 64...quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
Zit ik hier dus trouwens met allemaal game-noobs die Coco Bandicoot niet kennen....man, man, man.
Geen van beide, iemand maakt 12 van die cakes en één is voor ons...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo! daar gaat een hoop zooi in![]()
Ben jij zo'n keukenprins of doet Mevr MM dat?
Dat is waar...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Diep heb ik dan volgens mij nog nooit gemaakt , ook vanwege de krenten en zo ... Dus als ik er zelf niet gek op ben, waarom dan wel bakken ..
Kijk dát is nou slimquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen van beide, iemand maakt 12 van die cakes en één is voor ons...
Twitch is weer het nieuwste geloof ik.quote:
Als je hun nek omdraait ook...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je er een kleed of een doek overheen doet dan zijn ze gelijk stil.
Maar dan wel elke week je eigen whisky er over gieten ? En elke week een andere favo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen van beide, iemand maakt 12 van die cakes en één is voor ons...
Dank voor de info, maar ik had al in bedekte termen gezegd dat games niet mijn ding zijn...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Twitch is weer het nieuwste geloof ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twitch
http://www.twitch.tv/
Dat was een user toch?quote:
Nee, wordt gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan wel elke week je eigen whisky er over gieten ? En elke week een andere favo?
Adora heeft ook bij hem gelurkt misschien weet die het wel. Mij zegt het niets.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:58 schreef FANN het volgende:
Dat was een user toch?
Fotoboek van Detlev
Ik lees wel vaker iets over hem/haar maar ik geloof niet dat ik die ''ken''
En wat kost dan zo'n plakje uiteindelijk ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wordt gedaan.
En steeds dezelfde whisky, anders wordt het er niet lekkerder op...
Ik had gewoon gegoogeldquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Adora heeft ook bij hem gelurkt misschien weet die het wel. Mij zegt het niets.
Ik kwam het tegen in een oud topic met andere oud-FOK! smilies.
[ afbeelding ]
Mij niks, maar er gaat ongeveer een fles whisky in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat kost dan zo'n plakje uiteindelijk ?
Als dat de foto van editie 2014 was wel ja ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij niks, maar er gaat ongeveer een fles whisky in.
Volgens mij wordt Glenfiddich 12y gebruikt...
Detlievie of zoiets heb ik wel vaker gelezen, en dan viel ook de naam Detlev, dus 1+1 is 2quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens bij Detlev adhv een smilie?
It is, je kan er uiteraard elke whisky doorheen gooien...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat de foto van editie 2014 was wel ja ..
Het is een gerecht dus om daar een hele dure whisky in te gooien zou ook zonde zijn lijkt mequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It is, je kan er uiteraard elke whisky doorheen gooien...
Half 40+ zit nu zijn FoBo te checken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
Detlievie of zoiets heb ik wel vaker gelezen, en dan viel ook de naam Detlev, dus 1+1 is 2
dacht ik zo
maar geen idee meer wat er werd gezegd, als je rondzapt lees je wel eens vaker iets
en niet dat ik dat allemaal onthou hoor
Ja, dat topic zit ik net te lezenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Half 40+ zit nu zijn FoBo te checken.
Ik kan me helemaal niets van die dude herinneren, maar hij heeft wel in deze SC gepost.
Is nog niet eens zo lang geleden en Just Me kent hem dus ook, daar zal ik zijn naam welquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:21 schreef just me het volgende:
Hé Delev ben jij ook al 40 ?
Sterk nummer van Rammstein!
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deeltje 100 geopend door Kingtoppie?
Mjah....2012....toen had ik nul postings, dus geen wonder dat het me niet zoveel zegt.quote:
Was je weer op je onderduikadres?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....2012....toen had ik nul postings, dus geen wonder dat het me niet zoveel zegt.
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=192056
Enig chauvinisme was hier wel op zijn plaats.quote:
Hou jij lekker je eigen knuppeltje vast...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Enig chauvinisme was hier wel op zijn plaats.
Iets langer dan gebruikelijk en reintegreren is dan best wel lastig.quote:
Ah... ik denk dat ze dat zelf niet eens weetquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets langer dan gebruikelijk en reintegreren is dan best wel lastig.
Overigens leeft die Detlev nog wel, want hij volgt allemaal KPD-topics.
Nu snap ik die poesjes-link van Sacha ook opeens een stuk beter.
Wat voor forum was dat ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
maar goed, ik zag poezen praatjes en poezen plaatjes en toen moest ik aan Detlev denken
op een ander forum was er een topic wat 'Detlev! Poesjes!' heette, vandaar
/lief dagboek
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
maar goed, ik zag poezen praatjes en poezen plaatjes en toen moest ik aan Detlev denken![]()
op een ander forum was er een topic wat 'Detlev! Poesjes!' heette, vandaar![]()
/lief dagboek
Dan kom je nog eens kwaliteitspostings tegen, zoals deze van MM.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
Volgens mij lezen jullie allemaal teveel topics ..
Ja, ik kan er wat van...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan kom je nog eens kwaliteitspostings tegen, zoals deze van MM.
Dat wordt inderdaad lachen de eerste tijd nadat dat in gebruik genomen is, eer iedereen doorheeft hoe zoiets werkt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me er nu al op.
Zes keer door de scan in NL, ebola check in de USA, foto en vingerafdrukken ook daar en aantonen dat je genoeg centen hebt.
Probeer dan maar eens kalm te blijven...
Ik ben bang dat ik binnenkort proefpersoon ben...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lachen de eerste tijd nadat dat in gebruik genomen is, eer iedereen doorheeft hoe zoiets werkt.
Of anders ik. Wanneer moet je vliegen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik binnenkort proefpersoon ben...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
Nederlands elftal gaat ook lekker ... 2-0 achter tegen IJsland ... Het moet niet gekker worden
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Sterke mannen waren ze altijd goed in
Doe de groeten aan Legito...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenochtend naar de Body-balance groepsles...
IJsland heeft best goed team.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
Nederlands elftal gaat ook lekker ... 2-0 achter tegen IJsland ... Het moet niet gekker worden
Nou en of...quote:
Ja die was weer fabuleus.quote:
Echt geweldig, ik zag het vanavond pas, maar fenomenaalquote:
Dat uit is altijd lastig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou en of...
Þóra Björg Helgadóttir
Soffía Arnþrúður Gunnarsdóttir
Ólína Guðbjörg Viðarsdóttir
Glódís Perla Viggósdóttir
Katrín Ásbjörnsdóttir
Elín Metta Jensen
Sara Björk Gunnarsdóttir (c)
Katrín Ómarsdóttir
Fanndís Friðriksdóttir
Dóra María Lárusdóttir
Hallbera Guðný Gísladóttir
Sandra Sigurðardóttir
Guðbjörg Gunnarsdóttir
Dagný Brynjarsdóttir
Anna Björk Kristjánsdóttir
Harpa Þorsteinsdóttir
Ásgerður Baldursdóttir
Anna María Baldursdóttir
Þórunn Helga Jónsdóttir
Elísa Viðarsdóttir
Mist Edvardsdóttir
Rakel Hönnudóttir
Guðmunda Brynja Óladóttir
[ afbeelding ]
Binnenkort...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of anders ik. Wanneer moet je vliegen?
Ondertussen rijpt je whiskycake door ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort...
Ik doe niet aan datummeldingen in het openbaar...
Precies!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen rijpt je whiskycake door ..
Je bent bang dat ik je uit kom zwaaien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort...
Ik doe niet aan datummeldingen in het openbaar...
Ik ben dit jaar alleen nog maar naar Spanje gevlogen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik je uit kom zwaaien?
Ik eind november pas, maar heb de nieuwe balies in augustus al gezien, het ziet er wel heel mooi uit.
De bal is rond sjoef.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
Geen fiducie meer in een positief resultaat
Dat weet ik niet meer, ik liep van 2 naar 3 en kwam toen die nieuwe balies tegen, maar weet niet meer of dat in 2 of 3 was, ik had het te druk met andere dingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar alleen nog maar naar Spanje gevlogen.
Zijn die nieuwe doorgangen er ook in vertrekhal 3?
Ik wilde net vragen of we samen zouden gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik je uit kom zwaaien?
Was dat whiskey-weekend wat je laatst had ook niet in het buitenland?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben dit jaar alleen nog maar naar Spanje gevlogen.
We kunnen hem ook op gaan halen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of we samen zouden gaan
Sas wat heb je een mooie Poes
lieve foto ook
Nee, dat was op de grens bij Nimwegen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat whiskey-weekend wat je laatst had ook niet in het buitenland?
ghehehehehequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen hem ook op gaan halen.
[ afbeelding ]
Daar houd ik je aan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen hem ook op gaan halen.
[ afbeelding ]
Verstandig. Vliegen is levensgevaarlijk en heel slecht voor het milieu.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dat was op de grens bij Nimwegen.
Ben wel vaker in het buitenland geweest dit jaar, maar behalve Spanje nog niet met de plane...
Jij zwemt altijd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandig. Vliegen is levensgevaarlijk en heel slecht voor het milieu.
Nee, nee en nee...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandig. Vliegen is levensgevaarlijk en heel slecht voor het milieu.
Of de eerste vlucht terugquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aarghhh...
Dan neem je toch een andere uitgang?
Dan gaan Fann en ik binnenkort maar alvast staan, aangezien je niet aan datummelding doetquote:
Brood en koffie mee...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan Fann en ik binnenkort maar alvast staan, aangezien je niet aan datummelding doet
Zwemmen heb ik een enorme hekel aan.quote:
Jan 08 & 09 staan met ...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aarghhh...
Daar hebben we dus geen kloten aan...quote:Bij het nieuwe, ruimer opgezette controlepunt voor Schengenvluchten in Vertrek 1 gaat het sinds kort anders: wie van de drie reizigers als eerste klaar is met het vullen van de wat grotere bak, kan als eerste door de controle. Het is een van de verbeteringen die de veiligheidscontrole aangenamer en efficiënter moeten maken.
Ik heb nog wel een paar voor je te leen, welke maat heb je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen pumps meer, die heb ik allemaal de deur uitgedaan
Kom ik wel op mijn kaplaarzen
Jan10quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aarghhh...
Tip van de sluier:quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan Fann en ik binnenkort maar alvast staan, aangezien je niet aan datummelding doet
Ik spetter altijd maar een beetje in het rondquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwemmen heb ik een enorme hekel aan.
Dat heb ik alleen een tijdje gedaan, omdat een vriendin het ongezelligvond om alleen te gaan.
Beetje jammer, het had me wel leuk geleken al die paniek bij die mensenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we dus geen kloten aan...
4 December dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip van de sluier:
Ik ben net op tijd terug om de intocht van mijn baas mee te maken...
Daar hield ik al rekening mee, na Coco Snood...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jantien... had ik niet eens door, ik snapte het al niet
Wel of niet ? Als Pietquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip van de sluier:
Ik ben net op tijd terug om de intocht van mijn baas mee te maken...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hield ik al rekening mee, na Coco Snood...
De intocht is altijd een week of 2-3 ervoor.quote:
Kijk, dat is nog eens pie(n)ter...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De intocht is altijd een week of 2-3 ervoor.
O ja, dan komt ie met zijn stoombootje, da's ook weer waar....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De intocht is altijd een week of 2-3 ervoor.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik kinderen heb, als je geen kinderen hebt sta je daar misschien niet zo snel bij stil, alhoewel jij het ook weet......quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens pie(n)ter...
Dees heeft kinderen die weet zulke dingen, ik weet dat allemaal nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens pie(n)ter...
dat seg ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ik kinderen heb, als je geen kinderen hebt sta je daar misschien niet zo snel bij stil, alhoewel jij het ook weet......
Sinterklaas is voor mij heilig...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ik kinderen heb, als je geen kinderen hebt sta je daar misschien niet zo snel bij stil, alhoewel jij het ook weet......
Je praat in raadselen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga pas een paar dagen later gebruik maken van mijn nul uren contract...
Like jij ook al die Zwarte Piet acties op Facebook?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinterklaas is voor mij heilig...
Nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Like jij ook al die Zwarte Piet acties op Facebook?
Verhuur jij jezelf?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[vertaling]
Ik ben pas een paar dagen na de intocht inzetbaar als Zwarte Piet...
[/vertaling]
Ja waarom niet .. Alles tegenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Like jij ook al die Zwarte Piet acties op Facebook?
Nee, alleen voor vrienden en bekenden.quote:
Dat lijkt me trouwens veel leuker, als je 10 adressen op 1 avond langs moet is de lol en spontaniteit er ook snel af.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen voor vrienden en bekenden.
Soms op school of kinderopvang.
Het is meer een geintje, dan iets heel serieus voor mij.
Ben jaren geleden gevraagd om dat eens te doen, wilde een pak huren en schrok van de huurprijs.
Heb toen maar een compleet pak gekocht en dat was er na 3 keer gebruiken uit.
Nu weet men dat ik dat spul in huis heb en word ik dus gevraagd...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde net vragen wat hij per uur moet kosten
Heb je plannen Dees?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Heb je dan ook zo'n strakke zwarte maillot aan?
Ik vind het altijd prettig om er een beeld bij te krijgen.quote:
Ik heb een driekwart zwarte pofbroek en een witte maillot...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me trouwens veel leuker, als je 10 adressen op 1 avond langs moet is de lol en spontaniteit er ook snel af.
Heb je dan ook zo'n strakke zwarte maillot aan?
Vraag of je het mag kopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
In een lege corner op mn werk hangt gewoon een Brood van 2x2 m Canal Plus dedicated.... Checked it en echt de verf laagjes zijn laagjes verf op he doek .. Geen idee wat er mee gaat gebeuren.
Ja zoiets... heel achteloosquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor een leuk prijsje ... Zo van wat doen jullie met die goedkope zeefdruk van H Brood?
Moet je ook de naam Herman Brood niet noemen, gewoon 'dat ding'''en dat je wel iemandquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
Management in USA heeft gee idee wie dat is .... Wie weet
Ik kan wel wat frutselenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hang er een print met dezelfde afmetingen neer en niemand merkt het verschil.
Ja doe!! Tuurlijk .. noem ik het verder niet..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je ook de naam Herman Brood niet noemen, gewoon 'dat ding'''en dat je wel iemand
weet die van dat soort shit houd ofzo...
Ik heb hier thuis o.a. de hoes van 'O Kut' hangen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
In een lege corner op mn werk hangt gewoon een Brood van 2x2 m Canal Plus dedicated.... Checked it en echt de verf laagjes zijn laagjes verf op he doek .. Geen idee wat er mee gaat gebeuren.
gesjellig...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis o.a. de hoes van 'O Kut' hangen...
[ afbeelding ]
In all haar 90 voud.. ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis o.a. de hoes van 'O Kut' hangen...
[ afbeelding ]
Hoeveel hebben ze hangen daar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen stuur ik je de fotot .. als het er nog hangt.. Verandert elke dag
Verandert elke dag? Dan mag je wel haast maken voordat iemand anders ermee aan de haal gaat ...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen stuur ik je de fotot .. als het er nog hangt.. Verandert elke dag
ken niet het hele gebouw... Lijkt me een specialtje voor Canal + van vroeger.. Vergeten....quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze hangen daar?
2x2 meter is wel gigantisch hoor, heeft ie vast met die spuitbussen gedaan..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg geniaal idee, Fann schildert het beetje na en dan omwisselen.
Weet jij veel...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel mooi, maar die lijst vin ik dan weer iets minder
Das idd iets waar ik niet opgewonden van raakquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
'Poes' hangt er ook...
[ afbeelding ]
Zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Op zich is het geen bijzondere ... Groot en zo dat wel ... wat koppen er op en zn naam
Ik heb niks in lijsten hangen, gewoon canvas doeken...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je goedkope smaak nu wel...
Slechte typografie...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook een vliegtuig hangen, maar die achtergrond heb ik later weer lichter blauw
gemaakt, want dat paste beter bij de rest...
[ afbeelding ]
Zolang jij maar niet aan een boom op Schiermonnikoog gaat hangen is het je vergeven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een boom op Schiermonnikoog heb ik hangen.
Alles is ingelijst hier en achter glas...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks in lijsten hangen, gewoon canvas doeken...
Whamm...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heet het origineel?
Dat wil ik wel eens checken...
Fann .. Stel ik vind een leuk plaatje . .. Zou je daar dan een gekopieerde versie van kunnen maken? Tuurlijk iets in de trend van wat je al deed en zo ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook een vliegtuig hangen, maar die achtergrond heb ik later weer lichter blauw
gemaakt, want dat paste beter bij de rest...
[ afbeelding ]
Dexter Gordon hangt ernaast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang jij maar niet aan een boom op Schiermonnikoog gaat hangen is het je vergeven.
Ja gekut om niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks in lijsten hangen, gewoon canvas doeken...
Perfectionist....quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is pas typografie in dat tekstwolkje linksboven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |