Dat is waar...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Diep heb ik dan volgens mij nog nooit gemaakt , ook vanwege de krenten en zo ... Dus als ik er zelf niet gek op ben, waarom dan wel bakken ..
Kijk dát is nou slimquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen van beide, iemand maakt 12 van die cakes en één is voor ons...
Twitch is weer het nieuwste geloof ik.quote:
Als je hun nek omdraait ook...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je er een kleed of een doek overheen doet dan zijn ze gelijk stil.
Maar dan wel elke week je eigen whisky er over gieten ? En elke week een andere favo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen van beide, iemand maakt 12 van die cakes en één is voor ons...
Dank voor de info, maar ik had al in bedekte termen gezegd dat games niet mijn ding zijn...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Twitch is weer het nieuwste geloof ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twitch
http://www.twitch.tv/
Dat was een user toch?quote:
Nee, wordt gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan wel elke week je eigen whisky er over gieten ? En elke week een andere favo?
Adora heeft ook bij hem gelurkt misschien weet die het wel. Mij zegt het niets.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:58 schreef FANN het volgende:
Dat was een user toch?
Fotoboek van Detlev
Ik lees wel vaker iets over hem/haar maar ik geloof niet dat ik die ''ken''
En wat kost dan zo'n plakje uiteindelijk ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wordt gedaan.
En steeds dezelfde whisky, anders wordt het er niet lekkerder op...
Ik had gewoon gegoogeldquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Adora heeft ook bij hem gelurkt misschien weet die het wel. Mij zegt het niets.
Ik kwam het tegen in een oud topic met andere oud-FOK! smilies.
[ afbeelding ]
Mij niks, maar er gaat ongeveer een fles whisky in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat kost dan zo'n plakje uiteindelijk ?
Als dat de foto van editie 2014 was wel ja ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij niks, maar er gaat ongeveer een fles whisky in.
Volgens mij wordt Glenfiddich 12y gebruikt...
Detlievie of zoiets heb ik wel vaker gelezen, en dan viel ook de naam Detlev, dus 1+1 is 2quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens bij Detlev adhv een smilie?
It is, je kan er uiteraard elke whisky doorheen gooien...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat de foto van editie 2014 was wel ja ..
Het is een gerecht dus om daar een hele dure whisky in te gooien zou ook zonde zijn lijkt mequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It is, je kan er uiteraard elke whisky doorheen gooien...
Half 40+ zit nu zijn FoBo te checken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
Detlievie of zoiets heb ik wel vaker gelezen, en dan viel ook de naam Detlev, dus 1+1 is 2
dacht ik zo
maar geen idee meer wat er werd gezegd, als je rondzapt lees je wel eens vaker iets
en niet dat ik dat allemaal onthou hoor
Ja, dat topic zit ik net te lezenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Half 40+ zit nu zijn FoBo te checken.
Ik kan me helemaal niets van die dude herinneren, maar hij heeft wel in deze SC gepost.
Is nog niet eens zo lang geleden en Just Me kent hem dus ook, daar zal ik zijn naam welquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:21 schreef just me het volgende:
Hé Delev ben jij ook al 40 ?
Sterk nummer van Rammstein!
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deeltje 100 geopend door Kingtoppie?
Mjah....2012....toen had ik nul postings, dus geen wonder dat het me niet zoveel zegt.quote:
Was je weer op je onderduikadres?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....2012....toen had ik nul postings, dus geen wonder dat het me niet zoveel zegt.
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=192056
Enig chauvinisme was hier wel op zijn plaats.quote:
Hou jij lekker je eigen knuppeltje vast...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Enig chauvinisme was hier wel op zijn plaats.
Iets langer dan gebruikelijk en reintegreren is dan best wel lastig.quote:
Ah... ik denk dat ze dat zelf niet eens weetquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets langer dan gebruikelijk en reintegreren is dan best wel lastig.
Overigens leeft die Detlev nog wel, want hij volgt allemaal KPD-topics.
Nu snap ik die poesjes-link van Sacha ook opeens een stuk beter.
Wat voor forum was dat ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
maar goed, ik zag poezen praatjes en poezen plaatjes en toen moest ik aan Detlev denken
op een ander forum was er een topic wat 'Detlev! Poesjes!' heette, vandaar
/lief dagboek
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
maar goed, ik zag poezen praatjes en poezen plaatjes en toen moest ik aan Detlev denken![]()
op een ander forum was er een topic wat 'Detlev! Poesjes!' heette, vandaar![]()
/lief dagboek
Dan kom je nog eens kwaliteitspostings tegen, zoals deze van MM.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
Volgens mij lezen jullie allemaal teveel topics ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |