Half 40+ zit nu zijn FoBo te checken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
Detlievie of zoiets heb ik wel vaker gelezen, en dan viel ook de naam Detlev, dus 1+1 is 2
dacht ik zo
maar geen idee meer wat er werd gezegd, als je rondzapt lees je wel eens vaker iets
en niet dat ik dat allemaal onthou hoor
Ja, dat topic zit ik net te lezenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Half 40+ zit nu zijn FoBo te checken.
Ik kan me helemaal niets van die dude herinneren, maar hij heeft wel in deze SC gepost.
Is nog niet eens zo lang geleden en Just Me kent hem dus ook, daar zal ik zijn naam welquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:21 schreef just me het volgende:
Hé Delev ben jij ook al 40 ?
Sterk nummer van Rammstein!
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deeltje 100 geopend door Kingtoppie?
Mjah....2012....toen had ik nul postings, dus geen wonder dat het me niet zoveel zegt.quote:
Was je weer op je onderduikadres?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....2012....toen had ik nul postings, dus geen wonder dat het me niet zoveel zegt.
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=192056
Enig chauvinisme was hier wel op zijn plaats.quote:
Hou jij lekker je eigen knuppeltje vast...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Enig chauvinisme was hier wel op zijn plaats.
Iets langer dan gebruikelijk en reintegreren is dan best wel lastig.quote:
Ah... ik denk dat ze dat zelf niet eens weetquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets langer dan gebruikelijk en reintegreren is dan best wel lastig.
Overigens leeft die Detlev nog wel, want hij volgt allemaal KPD-topics.
Nu snap ik die poesjes-link van Sacha ook opeens een stuk beter.
Wat voor forum was dat ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
maar goed, ik zag poezen praatjes en poezen plaatjes en toen moest ik aan Detlev denken
op een ander forum was er een topic wat 'Detlev! Poesjes!' heette, vandaar
/lief dagboek
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
maar goed, ik zag poezen praatjes en poezen plaatjes en toen moest ik aan Detlev denken![]()
op een ander forum was er een topic wat 'Detlev! Poesjes!' heette, vandaar![]()
/lief dagboek
Dan kom je nog eens kwaliteitspostings tegen, zoals deze van MM.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
Volgens mij lezen jullie allemaal teveel topics ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |