Precies!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen rijpt je whiskycake door ..
Je bent bang dat ik je uit kom zwaaien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort...
Ik doe niet aan datummeldingen in het openbaar...
Ik ben dit jaar alleen nog maar naar Spanje gevlogen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik je uit kom zwaaien?
Ik eind november pas, maar heb de nieuwe balies in augustus al gezien, het ziet er wel heel mooi uit.
De bal is rond sjoef.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
Geen fiducie meer in een positief resultaat
Dat weet ik niet meer, ik liep van 2 naar 3 en kwam toen die nieuwe balies tegen, maar weet niet meer of dat in 2 of 3 was, ik had het te druk met andere dingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar alleen nog maar naar Spanje gevlogen.
Zijn die nieuwe doorgangen er ook in vertrekhal 3?
Ik wilde net vragen of we samen zouden gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik je uit kom zwaaien?
Was dat whiskey-weekend wat je laatst had ook niet in het buitenland?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben dit jaar alleen nog maar naar Spanje gevlogen.
We kunnen hem ook op gaan halen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of we samen zouden gaan
Sas wat heb je een mooie Poes
lieve foto ook
Nee, dat was op de grens bij Nimwegen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat whiskey-weekend wat je laatst had ook niet in het buitenland?
ghehehehehequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen hem ook op gaan halen.
[ afbeelding ]
Daar houd ik je aan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen hem ook op gaan halen.
[ afbeelding ]
Verstandig. Vliegen is levensgevaarlijk en heel slecht voor het milieu.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dat was op de grens bij Nimwegen.
Ben wel vaker in het buitenland geweest dit jaar, maar behalve Spanje nog niet met de plane...
Jij zwemt altijd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandig. Vliegen is levensgevaarlijk en heel slecht voor het milieu.
Nee, nee en nee...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandig. Vliegen is levensgevaarlijk en heel slecht voor het milieu.
Of de eerste vlucht terugquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aarghhh...
Dan neem je toch een andere uitgang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |