Ja, ik kan er wat van...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan kom je nog eens kwaliteitspostings tegen, zoals deze van MM.
Dat wordt inderdaad lachen de eerste tijd nadat dat in gebruik genomen is, eer iedereen doorheeft hoe zoiets werkt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me er nu al op.
Zes keer door de scan in NL, ebola check in de USA, foto en vingerafdrukken ook daar en aantonen dat je genoeg centen hebt.
Probeer dan maar eens kalm te blijven...
Ik ben bang dat ik binnenkort proefpersoon ben...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lachen de eerste tijd nadat dat in gebruik genomen is, eer iedereen doorheeft hoe zoiets werkt.
Of anders ik. Wanneer moet je vliegen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik binnenkort proefpersoon ben...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
Nederlands elftal gaat ook lekker ... 2-0 achter tegen IJsland ... Het moet niet gekker worden
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Sterke mannen waren ze altijd goed in
Doe de groeten aan Legito...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenochtend naar de Body-balance groepsles...
IJsland heeft best goed team.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
Nederlands elftal gaat ook lekker ... 2-0 achter tegen IJsland ... Het moet niet gekker worden
Nou en of...quote:
Ja die was weer fabuleus.quote:
Echt geweldig, ik zag het vanavond pas, maar fenomenaalquote:
Dat uit is altijd lastig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou en of...
Þóra Björg Helgadóttir
Soffía Arnþrúður Gunnarsdóttir
Ólína Guðbjörg Viðarsdóttir
Glódís Perla Viggósdóttir
Katrín Ásbjörnsdóttir
Elín Metta Jensen
Sara Björk Gunnarsdóttir (c)
Katrín Ómarsdóttir
Fanndís Friðriksdóttir
Dóra María Lárusdóttir
Hallbera Guðný Gísladóttir
Sandra Sigurðardóttir
Guðbjörg Gunnarsdóttir
Dagný Brynjarsdóttir
Anna Björk Kristjánsdóttir
Harpa Þorsteinsdóttir
Ásgerður Baldursdóttir
Anna María Baldursdóttir
Þórunn Helga Jónsdóttir
Elísa Viðarsdóttir
Mist Edvardsdóttir
Rakel Hönnudóttir
Guðmunda Brynja Óladóttir
[ afbeelding ]
Binnenkort...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of anders ik. Wanneer moet je vliegen?
Ondertussen rijpt je whiskycake door ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort...
Ik doe niet aan datummeldingen in het openbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |