Das idd iets waar ik niet opgewonden van raakquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
'Poes' hangt er ook...
[ afbeelding ]
Zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Op zich is het geen bijzondere ... Groot en zo dat wel ... wat koppen er op en zn naam
Ik heb niks in lijsten hangen, gewoon canvas doeken...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je goedkope smaak nu wel...
Slechte typografie...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook een vliegtuig hangen, maar die achtergrond heb ik later weer lichter blauw
gemaakt, want dat paste beter bij de rest...
[ afbeelding ]
Zolang jij maar niet aan een boom op Schiermonnikoog gaat hangen is het je vergeven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een boom op Schiermonnikoog heb ik hangen.
Alles is ingelijst hier en achter glas...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks in lijsten hangen, gewoon canvas doeken...
Whamm...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heet het origineel?
Dat wil ik wel eens checken...
Fann .. Stel ik vind een leuk plaatje . .. Zou je daar dan een gekopieerde versie van kunnen maken? Tuurlijk iets in de trend van wat je al deed en zo ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook een vliegtuig hangen, maar die achtergrond heb ik later weer lichter blauw
gemaakt, want dat paste beter bij de rest...
[ afbeelding ]
Dexter Gordon hangt ernaast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang jij maar niet aan een boom op Schiermonnikoog gaat hangen is het je vergeven.
Ja gekut om niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks in lijsten hangen, gewoon canvas doeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |