Heb destijds serieus overwogen om de prikpil voor haar te nemen, maar dan was de kans op kanker opeens met 40% vergroot ofzo. Weet het niet meer precies, maar iig ook geen aantrekkelijk alternatief en om nou elk jaar een nest jonkies te hebben is ook niet echt gezond, dus met bloedend hart, maar voor het minst slechte alternatief (in mijn ogen) gekozen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:42 schreef FANN het volgende:
Ja, dat bedoel ik ook, het is allemaal een beetje dubbel....
Maar in het asiel doen ze dat al vanzelf geloof ik, tenminste bij die twee van mij was het
al gebeurd...
Tja, het moet nu eenmaal er zijn er al veel te veel en dan dumpen de mensen ze weer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb destijds serieus overwogen om de prikpil voor haar te nemen, maar dan was de kans op kanker opeens met 40% vergroot ofzo. Weet het niet meer precies, maar iig ook geen aantrekkelijk alternatief en om nou elk jaar een nest jonkies te hebben is ook niet echt gezond, dus met bloedend hart, maar voor het minst slechte alternatief (in mijn ogen) gekozen.
Bekend probleem...quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:54 schreef Deisyy het volgende:
Mag in mijn zwarte dan even showen, normaal komt hij nooit zo leuk op een foto, omdat zwart, maar deze is zo lief!
[ afbeelding ]
Foto's van de kat, dan. Want anders wordt het een bloedbad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
Bij de 40+ meet iedereen z'n kat meenemen plus babyfoto's en breiwerkjes.
Dan voldoen we tenminste helemaal aan ons Libelle-imago.
Ooooh! Een Britse korthaar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend probleem...
[ afbeelding ]
Mag ik u voorstellen: Tutu!
Ik dacht héél even dat het een konijntje wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:54 schreef Deisyy het volgende:
Mag in mijn zwarte dan even showen, normaal komt hij nooit zo leuk op een foto, omdat zwart, maar deze is zo lief!
[ afbeelding ]
Ik heb geen van de driequote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
Bij de 40+ meet iedereen z'n kat meenemen plus babyfoto's en breiwerkjes.
Dan voldoen we tenminste helemaal aan ons Libelle-imago.
Niet van dode katten, FANN, dan ben ik weer weg, hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen van de drie
Ja foto's van katten die al dood zijn, mag dat ook?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend probleem...
[ afbeelding ]
Nee, van reeds overleden katten bedoel ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet van dode katten, FANN, dan ben ik weer weg, hoor.
daar dacht ik dan weer niet aan...quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh god, ik dacht aan een balletrokje.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is 'ie naar vernoemd, ja...
Ja, die bedoel ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Desmond Balletrokje, de bekende bisschop.
Wat een mooie dikke kop!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend probleem...
[ afbeelding ]
Oh, dat vind ik een leuke naam voor een kat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:12 schreef FANN het volgende:
Die ene van mij heette Balou toen ik haar uit het asiel haalde, maar ik heb haar Bep genoemd.
want het was een échte ''Bep'' , als het haar niet beviel kreeg je een haal
Had je al verteld wat de naam van jouw kat is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Oh, dat vind ik een leuke naam voor een kat.
En jij toch ook niet die van jou?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je al verteld wat de naam van jouw kat is?
Hoe heet jouw poes?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Weet ook niet of het überhaupt gevraagd is.
Is een beetje precair, allemaal. Degene die officieel afstand heeft gedaan van onze kat wilde weer opnieuw aanspraak op haar maken. Dus als ik mij in nevelen hul, is het daarom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je al verteld wat de naam van jouw kat is?
Die naam paste tenminste bij haar, het was niet zo'n lieverdjequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik een leuke naam voor een kat.
We hebben het toch over een dier mag ik hopen en niet een draagmoeder die 2nd thoughts heeft gekregen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Is een beetje precair, allemaal. Degene die officieel afstand heeft gedaan van onze kat wilde weer opnieuw aanspraak op haar maken. Dus als ik mij in nevelen hul, is het daarom.
mag ik ook raden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Coco.
Mag jij raden waar ze naar vernoemd is.
Ik vind kattenverhalen leuk, hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die naam paste tenminste bij haar, het was niet zo'n lieverdje
maar kwam wel omdat het beestje mishandeld was geweest hoor..
dus je kon het haar niet kwalijk nemen, ze was zo schuw als de pest, de eerste
twee jaar heeft ze bijna constant onder de bank gelegen, steeds vaker kwam ze eronderuit
en ineens sprong ze op een goeie dag op mijn buik, toen ik languit op de bank TV lag
te kijken, ik schrok me kapotdurfde ik me niet meer te bewegen
en vanaf toen ging het beter en na 7 jaar, ja écht waar, 7 jaar kwamen we er pas achter
dat ze kon miauwen, nooit een kik gegeven en ineens heel zachtjes miauw en
toen zat ik écht zo van![]()
![]()
dat was Bep!
die Griek zei nog, nee kan niet, maar die andere was niet in de kamer en toen deed
ze het nog een keer
na jah, was een raar momentje
anders wordt het weer zo'n lang verhaal
Nee, het is echt wel een kat van het dierlijke soort.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben het toch over een dier mag ik hopen en niet een draagmoeder die 2nd thoughts heeft gekregen?
oh gelukkig, want het was best al wel weer langquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind kattenverhalen leuk, hoor.
Chanel?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Coco.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Coco.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom er maar in MM met FANN haar quote over kort en krachtig wezen in de toekomst.
Of mevrouw Snood.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chanel?
Of anders de papegaai van de buren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |