Brood en koffie mee...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan Fann en ik binnenkort maar alvast staan, aangezien je niet aan datummelding doet
Zwemmen heb ik een enorme hekel aan.quote:
Jan 08 & 09 staan met ...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aarghhh...
Dan neem je toch een andere uitgang?
Daar hebben we dus geen kloten aan...quote:Bij het nieuwe, ruimer opgezette controlepunt voor Schengenvluchten in Vertrek 1 gaat het sinds kort anders: wie van de drie reizigers als eerste klaar is met het vullen van de wat grotere bak, kan als eerste door de controle. Het is een van de verbeteringen die de veiligheidscontrole aangenamer en efficiënter moeten maken.
Ik heb nog wel een paar voor je te leen, welke maat heb je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen pumps meer, die heb ik allemaal de deur uitgedaan
Kom ik wel op mijn kaplaarzen
Jan10quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aarghhh...
Dan neem je toch een andere uitgang?
Tip van de sluier:quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan Fann en ik binnenkort maar alvast staan, aangezien je niet aan datummelding doet
Ik spetter altijd maar een beetje in het rondquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwemmen heb ik een enorme hekel aan.
Dat heb ik alleen een tijdje gedaan, omdat een vriendin het ongezelligvond om alleen te gaan.
Beetje jammer, het had me wel leuk geleken al die paniek bij die mensenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we dus geen kloten aan...
4 December dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip van de sluier:
Ik ben net op tijd terug om de intocht van mijn baas mee te maken...
Daar hield ik al rekening mee, na Coco Snood...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jantien... had ik niet eens door, ik snapte het al niet
Wel of niet ? Als Pietquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip van de sluier:
Ik ben net op tijd terug om de intocht van mijn baas mee te maken...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hield ik al rekening mee, na Coco Snood...
De intocht is altijd een week of 2-3 ervoor.quote:
Kijk, dat is nog eens pie(n)ter...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De intocht is altijd een week of 2-3 ervoor.
O ja, dan komt ie met zijn stoombootje, da's ook weer waar....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De intocht is altijd een week of 2-3 ervoor.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik kinderen heb, als je geen kinderen hebt sta je daar misschien niet zo snel bij stil, alhoewel jij het ook weet......quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens pie(n)ter...
Dees heeft kinderen die weet zulke dingen, ik weet dat allemaal nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens pie(n)ter...
dat seg ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ik kinderen heb, als je geen kinderen hebt sta je daar misschien niet zo snel bij stil, alhoewel jij het ook weet......
Sinterklaas is voor mij heilig...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ik kinderen heb, als je geen kinderen hebt sta je daar misschien niet zo snel bij stil, alhoewel jij het ook weet......
Je praat in raadselen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga pas een paar dagen later gebruik maken van mijn nul uren contract...
Like jij ook al die Zwarte Piet acties op Facebook?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinterklaas is voor mij heilig...
Nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Like jij ook al die Zwarte Piet acties op Facebook?
Verhuur jij jezelf?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[vertaling]
Ik ben pas een paar dagen na de intocht inzetbaar als Zwarte Piet...
[/vertaling]
Ja waarom niet .. Alles tegenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Like jij ook al die Zwarte Piet acties op Facebook?
Nee, alleen voor vrienden en bekenden.quote:
Dat lijkt me trouwens veel leuker, als je 10 adressen op 1 avond langs moet is de lol en spontaniteit er ook snel af.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen voor vrienden en bekenden.
Soms op school of kinderopvang.
Het is meer een geintje, dan iets heel serieus voor mij.
Ben jaren geleden gevraagd om dat eens te doen, wilde een pak huren en schrok van de huurprijs.
Heb toen maar een compleet pak gekocht en dat was er na 3 keer gebruiken uit.
Nu weet men dat ik dat spul in huis heb en word ik dus gevraagd...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde net vragen wat hij per uur moet kosten
Heb je plannen Dees?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Heb je dan ook zo'n strakke zwarte maillot aan?
Ik vind het altijd prettig om er een beeld bij te krijgen.quote:
Ik heb een driekwart zwarte pofbroek en een witte maillot...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me trouwens veel leuker, als je 10 adressen op 1 avond langs moet is de lol en spontaniteit er ook snel af.
Heb je dan ook zo'n strakke zwarte maillot aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |