Okquote:
Dat zei je moeder gister ook tegen mijquote:
Hm goed ideequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:49 schreef Tarado het volgende:
babi kecap aan het maken, het ruikt al lekker, nu nog rustig laten garen.
Ik doe het een beetje uit de losse pols en had een varkensnek van bijna 3 kg, maar dit is mijn manierquote:
Limoen en five spice had ik nog niet gehoord, goed idee welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik doe het een beetje uit de losse pols en had een varkensnek van bijna 3 kg, maar dit is mijn manier
Vlees in blokjes snijden wat gemalen peper erop en in gedeeltes in olie aanbraden, ik gebruik arachide.
Al het vlees terug in de pan
Dan voeg ik toe
sjalotten 500 gram
knoflook teen of 8
sojasaus
verse gember
8 -10 rawitts vers
schil, geraspt van 2 limes + het sap
five spice powder eetlepel
zout
peper
Dit doe ik dan in de blender en "blus" ik het vlees mee af en doe het vuur lager, dan voeg ik nog een half pakje koude roomboter toe om de temperatuur naar beneden te gooien en gewoon omdat het lekker is.
Vervolgens voeg ik 4 eetlepels honing toe, je kan dat ook laten en ketjap manis gebruiken ipv sojasaus maar ik vind die kecap manis niet zo lekker dus doe het op deze manier.
Dan minimaal 4 uur laten sudderen, proeven en eventueel peper, zoet, zout of zuur naar smaak toevoegen.
varkensnek is er erg geschikt voor, 6,75/kg bij de Sligro, komt nog wel btw (laag) bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Limoen en five spice had ik nog niet gehoord, goed idee wel
Ik ga zo maar eens wat karbonades halen dan.
Ik ben dit weekend alleen thuis, beetje heavy welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
varkensnek is er erg geschikt voor, 6,75/kg bij de Sligro, komt nog wel btw (laag) bij
En dan sneaky in een slowchat gaan huilenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
Wat zijn joden toch schrijnend dom. Scorpie en Shreyas voorop.
Eh juist. Oke. Dag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan sneaky in een slowchat gaan huilenwat ben je toch ook een debiel he
hardop gelachen hier.
Kom er thee van trekken danquote:
Gisteravond een mooie pot gezien zeg. Niet te geloven. Van een Nederlander volgens mijquote:
Ik dacht dat een voetbalwebsite geen sporen van subjectiviteit mocht vertonen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! dat zal Van Persie wel leren hoor.
Van Persie is een tering ventje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! dat zal Van Persie wel leren hoor.
misschien is dit topic wat voor jequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Al is hij voornamelijk gewoon erg dom.
Heeft iets met Marokko hequote:
Wtf. Wat ze dus eigenlijk doen zijn antieke/bijna antieke stukken volledig verzieken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
misschien is dit topic wat voor je
KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk #7
dat is waar maar je kan het goed bewaren, wordt het eigenlijk alleen maar lekkerder, zal bij de slager ook goedkoper zijn dan karbonade, je hoeft niet een hele nek te nemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend alleen thuis, beetje heavy wel
Dit is gewoon een topic waar mensen, voornamelijk stikjaloerse fokvrouwtjes, hun frustraties uiten over de wansmaak van de Gerda's, Ria's en Annies van de wereld. Lekker van ouwerwetse meubels naar nieuwerwetse meubels. Desnoods wat troep bij de action kopen en daaraan freubelen, heb je ook een nieuwerwets product.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf. Wat ze dus eigenlijk doen zijn antieke/bijna antieke stukken volledig verzieken?
twitter:GarethSoye twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:46:14This is Belgium's new Minister for Health. Politicians and irony eh! http://t.co/3ba7wsZZM1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GarethSoye twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:46:14This is Belgium's new Minister for Health. Politicians and irony eh! http://t.co/3ba7wsZZM1 reageer retweet
ggmm komt nooit zijn afspraken naquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel honger maar ik zit op mijn werk en ben bij toeval in Amersfoort. Ren kan je niet wat broodjes brengen voor je boi?
Nooit begrepen waarom dat is afgeschaftquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Buma wil weer de invoering van de maatschappelijke dienstplicht. Wat een verfrissende jongen is het toch.
Zal knaapjes zoals jou wel goed doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Buma wil weer de invoering van de maatschappelijke dienstplicht. Wat een verfrissende jongen is het toch.
Omdat het een achterlijk en volkomen achterhaald concept is dat niet werkt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom dat is afgeschaft
Je bent zelf een achterlijk en volkomen achterhaald concept.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijk en volkomen achterhaald concept is dat niet werkt?
Nou zegquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent zelf een achterlijk en volkomen achterhaald concept.
Ik vond het vreemd dat het alleen voor mannen gold maar als ze dat ook voor vrouwen zouden doen en niet alleen in het leger waarom nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijk en volkomen achterhaald concept is dat niet werkt?
Van der Wiel na 2 jaar weer op de back was wel echt een verademing daarentegen. Wat was hij goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
Dat Nederland is trouwens wel behoorlijk slecht h, tering.
Kan je net zo goed Willem II selecteren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
Dat Nederland is trouwens wel behoorlijk slecht h, tering.
Klopt, die van Persie mag trouwens ook wel gewoon stoppen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel na 2 jaar weer op de back was wel echt een verademing daarentegen. Wat was hij goed.
Willem II speelt leuker voetbal dan oranje stijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Willem II selecteren.
Dat zeker. Waarom blijft dat stadion dan zo matig bezet, Hansje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Willem II speelt leuker voetbal dan oranje stijn.
Ik heb niets gezien maar begreep dat de 0-1 weer een fout van Indi was, Feyenoord mag blij zijn dat ze hem nog aardig hebben verkochtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel na 2 jaar weer op de back was wel echt een verademing daarentegen. Wat was hij goed.
Hij deed weer niks en toen het te laat was besloot hij nog even aan zijn shirt te gaan hangenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien maar begreep dat de 0-1 weer een fout van Indi was, Feyenoord mag blij zijn dat ze hem nog aardig hebben verkocht
Toen ze kansloos degradeerde vond ik juist dat er veel mensen op de tribune zaten. Volgens mij is dat zo'n club waar altijd dezelfde hoeveelheid mensen blijven zitten. Of het nou boven of onderin is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeker. Waarom blijft dat stadion dan zo matig bezet, Hansje.
Omdat de Brabantse markt verzadigt is qua clubs. Geef het een jaar en als ze er dan nog inzitten zal wel drukker worden, jantje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeker. Waarom blijft dat stadion dan zo matig bezet, Hansje.
Twee seizoenen geleden zat het echt leeg, alleen tegen Feyenoord, PSV en Ajax zat het echt vol.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ze kansloos degradeerde vond ik juist dat er veel mensen op de tribune zaten. Volgens mij is dat zo'n club waar altijd dezelfde hoeveelheid mensen blijven zitten. Of het nou boven of onderin is.
Ok, Pietermans.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat de Brabantse markt verzadigt is qua clubs. Geef het een jaar en als ze er dan nog inzitten zal wel drukker worden, jantje.
Volgens mij viel dat echt mee. Dat jij nou meeging in die beroerde woordgrap "Stillem 2" staat daar los van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee seizoenen geleden zat het echt leeg, alleen tegen Feyenoord, PSV en Ajax zat het echt vol.
Volgende week gewoon winnen. Spelen we thuis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok, Pietermans.
Volgende week wel kansloos tegen Vitesse.
Ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgende week gewoon winnen. Spelen we thuis?
Nac staat alleen zo hoog vanwege de uitwedstrijd in Tillyquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs qua uitsupporters doet Willem II het vrij indrukwekkend
Wat is NAC verworden tot een treurige ploeg. Gudeljquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nac staat alleen zo hoog vanwege de uitwedstrijd in Tilly
Gudelj is een goede coach alleen waar hij mee moet werken is echt betreurend slecht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is NAC verworden tot een treurige ploeg. Gudelj
Hoelang heeft Nac nou al geen transfersom kunnen betalen? 5 seizoenen oprij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is NAC verworden tot een treurige ploeg. Gudelj
Waarom zou het een goede coach zijn? Hij speelt grafvoetbal en een stijl wat niet des NAC is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gudelj is een goede coach alleen waar hij mee moet werken is echt betreurend slecht.
Toch zie je dat die ex eerste divisie ploegen fris voetbal spelen en daar nog ver mee komen ook en ploegen zoals Heracles en NAC te krampachtig zich proberen te handhaven met afzichtelijk voetbal en zonder het gewenste resultaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gudelj is een goede coach alleen waar hij mee moet werken is echt betreurend slecht.
neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik liever kijk naar PEC Zwolle of Willem II dan een wedstrijd van de topploegen. Wie nog meer?
[..]
Waarom zou het een goede coach zijn? Hij speelt grafvoetbal en een stijl wat niet des NAC is.
Onder Stegeman speelt Heracles al wat leuker voetbal, gelukkig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch zie je dat die ex eerste divisie ploegen fris voetbal spelen en daar nog ver mee komen ook en ploegen zoals Heracles en NAC te krampachtig zich proberen te handhaven met afzichtelijk voetbal en zonder het gewenste resultaat
Ik vind PEC geen leuke ploeg. Er speelt geen speler waarmee ik iets heb en Ron Jans vind ik ook een lul.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik liever kijk naar PEC Zwolle of Willem II dan een wedstrijd van de topploegen. Wie nog meer?
[..]
Waarom zou het een goede coach zijn? Hij speelt grafvoetbal en een stijl wat niet des NAC is.
Hij kan niet beter, nac heeft geen ploeg om aan te vallen en heracles mist gewoon Rienstra.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch zie je dat die ex eerste divisie ploegen fris voetbal spelen en daar nog ver mee komen ook en ploegen zoals Heracles en NAC te krampachtig zich proberen te handhaven met afzichtelijk voetbal en zonder het gewenste resultaat
Dat vind ik ook zo'n eikel, verkeerde positivoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind PEC geen leuke ploeg. Er speelt geen speler waarmee ik iets heb en Ron Jans vind ik ook een lul.
PEC is wel een leuke ploeg, joh. Vlegel die je bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind PEC geen leuke ploeg. Er speelt geen speler waarmee ik iets heb en Ron Jans vind ik ook een lul.
Het kan mij niet bekoren. Al vond ik dit seizoen tot nu toe enkel Az - Twente een goede/leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC is wel een leuke ploeg, joh. Vlegel die je bent.
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan mij niet bekoren. Al vond ik dit seizoen tot nu toe enkel Az - Twente een goede/leuke wedstrijd.
Voor mij niet, ik kijk eigenlijk alleen Ajax (met moeite), verder liever buitenlandsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijk
Dit is het eerste seizoen dat ik bijna geen voetbal meer kijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijk
dat doe ik ook niet, teveel moeitequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan nooit de motivatie opbrengen om een wedstrijd via een stream te kijken.
Vooral te veel ergernis omdat je haast niks anders kan doen en het toch constant hapert.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, teveel moeite
Bij mij wordt het ook steeds minder. Laat staan dat ik een wedstrijd daadwerkelijk aandachtig volg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik bijna geen voetbal meer kijk. Kijk alleen feyenoord nog en dan houdt het op.
dat is inderdaad moeilijk, lukt mij ook niet zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij wordt het ook steeds minder. Laat staan dat ik een wedstrijd daadwerkelijk aandachtig volg.
Dat er maar een andere club kampioen mag worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen Ajax, voor de rest niks. Behalve als ik echt geen reet te doen heb.. Maar dat is al eigenlijk jaren zo. Ik hoop eigenlijk alleen al maanden zo niet jaren dat Ajax wat frisser en aanvallender gaat spelen
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Of ik kijk darts en wielrennen, lekker simpel.
Belachelijk dat ze die gasten laten fietsen in die smogquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendt
Dat heb ik naast schaatsen ook met zwemmen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
Schaatsen is echt de aids van de sport hoorsnap nog steeds niet dat mensen dat leuk vinden.
Te bedenken dat ze de etappe slechts 30 km hebben ingekort tot 111quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze die gasten laten fietsen in die smog
Verschrikkelijk maar zal misschien met het succes% te maken hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
Schaatsen is echt de aids van de sport hoorsnap nog steeds niet dat mensen dat leuk vinden.
Nu veel tv-toernooien met het darts dus het is genieten geblazen. Niveau wordt stukken beter dus ik geniet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendt
Gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat er maar een andere club kampioen mag worden.
Die kans is kleinquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willem 2 ofzo ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet Peter Bosz halen.
Ik heb gesproken.
Henk Ten Catequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gesproken.
Alsjeblieft niet...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gesproken.
Niks mis mee, interesseert me geen reet. Wil weer eens boeiend voetbal zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hahahaha
Als Cilessen volgend jaar weg gaat krijg je gelijk 500 tegendoelpunten met die speelwijze van hem.
En dan doet Valencia het ook nog eens goed voor je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:04 schreef chufi het volgende:
Nu live vanuit China : Brasil - Argentina
Niets te klagen iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan doet Valencia het ook nog eens goed voor je.
Wist je trouwens dat de topic aantallen van deze reeks al een maand niet kloppen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan doet Valencia het ook nog eens goed voor je.
Oh. Nou dan beginnen we gewoon overnieuw toch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat de topic aantallen van deze reeks al een maand niet kloppen?
Is het niet jouw taak als moderator hier iets aan te doen?
Prima. Als iedereen maar weet dat het de schuld is van Stijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Nou dan beginnen we gewoon overnieuw toch.
Autist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima. Als iedereen maar weet dat het de schuld is van Stijn.
[ afbeelding ]
Caland heeft dan lekk0r pechquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige wat Caland en ik wilden is dat topic 4045 eerder komt.
Wanbeleid hier.
Ik steun je in deze.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eh, waarom is de rest dan 35xx?
Omdat Stijn een maand geleden een foutje heeft gemaakt:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eh, waarom is de rest dan 35xx?
quote:
haha dat duurde niet lang.quote:
LEKKER!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuk zeg
ik vind dat veel interessanter dan de topic numering
Koude koffiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn koffie is nog kouder geworden dan het water uit de koelkast.
Toch heb ik het opgedronken.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:38 schreef Saind het volgende:
ik heb rawit pepers duidelijk onderschat
Is altijd wel goed om te testen, hap witte rijst doet wonderen maar dat heb je nog niet klaar waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Beet een stukje af om te testen, had ik niet moeten doen.
Heb er nu twee in m'n babi zitten
Ik heb gele rijst gemaakt, lekker welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd wel goed om te testen, hap witte rijst doet wonderen maar dat heb je nog niet klaar waarschijnlijk.
Van mij is ook klaar, smaakt goed
met saffraan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb gele rijst gemaakt, lekker wel
jodenburgers xDquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb net heerlijke hamburgers gemaakt
Onrealistischquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik het graag zie.
Goed scoutingswerk van Ajax is onrealistisch, dat heb je goed gezien. Je kan door voor de koelkast.quote:
Volgende vraag dan maar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed scoutingswerk van Ajax is onrealistisch, dat heb je goed gezien. Je kan door voor de koelkast.
Mist u het clubvoetbal?quote:
Ja, interlandsquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mist u het clubvoetbal?
Dit is een vrij onmogelijke vraag om die goed te beantwoorden dus ik heb de koelkast, die in feite kapot is, al naar de Milieustraat gebracht.
Volgende week lekker weer genieten van de voetbalkaravaan die de Eredivisie heet. Weer huilen om het stuk verdriet Sigthorsson. Schelden op Nicolai Boilesen. De Friese en de IJsselderby.quote:
Geen WNL op Zondagquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jippie, heel Nederland kijkt weer eens in de zoveel jaar even naar Epke Zonderland.
Iedereen ook weer even op Twitter vertellen hoe fantastisch ome Hans van Zetten is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
EN HIJ STAAT..... voor de microfoon
Twitter is een overschat medium.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen ook weer even op Twitter vertellen hoe fantastisch ome Hans van Zetten is.
Ik hou er zo van.
Football Manager ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twitter is een overschat medium.
De wedstrijd is nog niet voorbijquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Football Manager ook.
1-0 tegen dit Bara
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet voorbij
Donnyquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Football Manager ook.
1-0 tegen dit Bara
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we jou niet meer zo vaak zien op dit forum. Klopt dit?
Twentepropaganda mis ik als kiespijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit klopt, zit nog nauwelijks op FOK!
Wel lekker rustig zo toch?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentepropaganda mis ik als kiespijn.
Die Twente-watcher van Tubantia had een pijnlijke column over de Joop-sekte gisteren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentepropaganda mis ik als kiespijn.
Klopt allemaal niks van natuurlijk, Twente is een warme en zachte club. Hier gaat niks fout, westerse propaganda en stemmingsmakerij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die Twente-watcher van Tubantia had een pijnlijke column over de Joop-sekte gisteren.
Fardau Wagenaar?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die Twente-watcher van Tubantia had een pijnlijke column over de Joop-sekte gisteren.
Ik vind het fascinerend dat ze nog ongeslagen zijn met zulk kleurloos en nietszeggend voetbal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Valt weinig te propaganderen over Twente nu.
Oh, Leon ten Voorde. Die is wel goed inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=226736
de clubs die leuk spelen winnen ook niks, zeg maar de Cambuurs van deze wereldquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend dat ze nog ongeslagen zijn met zulk kleurloos en nietszeggend voetbal.
Netjes, ik heb altijd te weinig motivatie om een goede tactiek te bouwen. Balbezit hebben gaat wel goed maar doelpunten maken valt tegen, altijd maar nipte overwinningen in plaats van dik eroverheen walsen zoals Ajax zou moeten doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik het graag zie.
Mij gaat het niet per se om de uitslag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netjes, ik heb altijd te weinig motivatie om een goede tactiek te bouwen. Balbezit hebben gaat wel goed maar doelpunten maken valt tegen, altijd maar nipte overwinningen in plaats van dik eroverheen walsen zoals Ajax zou moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.
Lekker dit, met een beetje warme coco kijken naar debielen die wel naar de kermis gaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Saind het volgende:
Lekker dit, met een koude pint in de hand naar marathonlopers kijken
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij gaat het niet per se om de uitslag.Is goed lastig dat spel h als je met Ajax speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.
[..]
Mij gaat het niet per se om de uitslag.Slecht man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Wie ben jij?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:12 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Is goed lastig dat spel h als je met Ajax speelt.
[..]
Mij gaat het niet per se om de uitslag.Tuurlijk is het mooi als je veel kansen hebt, aanvallend speelt. Maar uiteindelijk is resultaat heilig. Ik wil de beste van beide combineren, vleugels zoeken en de ballen erin koppen/rammen.. Milik > Siggie sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.
Ik speel zonder spits.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mooi als je veel kansen hebt, aanvallend speelt. Maar uiteindelijk is resultaat heilig. Ik wil de beste van beide combineren, vleugels zoeken en de ballen erin koppen/rammen.. Milik > Siggie sowieso
Speel met drie AMC's.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AMC dus.. Zou het ook kunnen proberen, wat voor een speler stel je daar op dan? Klaassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel met drie AMC's.
S1: Fischer - Schne - Klaassen
S2: Prpper - Fischer - Klaassen
S3: Prpper - Brahimi - Klaassen
S4: Henriksen (Normaal op middenveld maar Prpper was lang geblesseerd) - Klaassen - Schne
S5: Prpper - Calhanoglu - Klaassen
Stats KlaassenJammer van matige stat voor positie kiezen, wel goede stats voor zonder bal, inzet, anticiperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positie kiezen vind ik meer een statistiek voor verdedigende spelers.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer van matige stat voor positie kiezen, wel goede stats voor zonder bal, inzet, anticiperen
Als een spits of een aanvallende middenvelder die komt inlopen moet je ook wel correct positie kiezen, weten waar je de bal kan verwachten. Maar ik weet niet hoe de engine van FM precies werktquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Positie kiezen vind ik meer een statistiek voor verdedigende spelers.
waar is dit vanquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:44 schreef Doublepain het volgende:
A Friend In Need Is A Friend Indeed
But a friend with weed is better
So if you want to get high
Bring your own supply
Or we will know you as a joker smoker
Mooie selectie. Die Berliner lijkt me wel tof.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Straks weer lekkere pintjes drinken
[ afbeelding ]
Hebben ze volgens mij alleen vandaag, jubileumweekend dus speciale dingen op de kranenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie selectie. Die Berliner lijkt me wel tof.
Ik zie dat ik ook eens naar Eindhoven af moet reizen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij alleen vandaag, jubileumweekend dus speciale dingen op de kranen
De menukaart is sowieso altijd wel top
http://vanmolleindhoven.nl/menukaart
Echt een toptentquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie dat ik ook eens naar Eindhoven af moet reizen.
Ik was gisteren bij The Fiddler, daar brouwen ze ook zelf (naast me waren ze de ketels aan het schoonmaken). Die bieren zijn echter vrij matig dus maar aan de Franziskaner gegaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt een toptent
Leuk ingericht ook, modern enzo. De brouwerij is onder de bar, kun je naar binnen kijken
Da's zonde dan. Ik vind v Moll wel goed brouwen, ze hebben er twee op fles sinds kort die ook rg goed zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij The Fiddler, daar brouwen ze ook zelf (naast me waren ze de ketels aan het schoonmaken). Die bieren zijn echter vrij matig dus maar aan de Franziskaner gegaan.
Dat heeft niets met positie kiezen te maken, dat is zonder bal in FM.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als een spits of een aanvallende middenvelder die komt inlopen moet je ook wel correct positie kiezen, weten waar je de bal kan verwachten. Maar ik weet niet hoe de engine van FM precies werkt
Ik kom daar echt heel weinig eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij The Fiddler, daar brouwen ze ook zelf (naast me waren ze de ketels aan het schoonmaken). Die bieren zijn echter vrij matig dus maar aan de Franziskaner gegaan.
Hey HMF. Speel jij ook FM?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Dat heeft niets met positie kiezen te maken, dat is zonder bal in FM.
Ik kom er nog wel eens als er voetbal is. Gisteren met een oog Polen - Duitsland gekeken en andere oog Frankrijk - Portugal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom daar echt heel weinig eigenlijk. Ik weet niet waarom, best gezellig vaak wel.
hoelaatquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks wade v van gerwen de finale,
Er is ook Miljoenenjacht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks wade v van gerwen de finale,
Op doorreis door Sri Lanka en Portugal. Met niemand minder dan Chris ZegersGod en Dennis Stormquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar zijn ze? Snap nooit dat er op zondagavond zo veel op TV is en de andere avonden niks.
Braga (Portugal)quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar zijn ze? Snap nooit dat er op zondagavond zo veel op TV is en de andere avonden niks.
Dat incestkind met downsyndroom met een volwaardig inkomen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Die lelijke kale man in het groen is begonnen.
Laat Stijn het maar niet horen, zijn kamer hangt vol met posters van hem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat incestkind met downsyndroom met een volwaardig inkomen?
Niet waar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat Stijn het maar niet horen, zijn kamer hangt vol met posters van hem.
Nou nouquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat incestkind met downsyndroom met een volwaardig inkomen?
Je moeder.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij had het niet over jou GGMM, jij hebt namelijk geen volwaardig inkomen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij had het niet over jou GGMM, jij hebt namelijk geen volwaardig inkomen.
Sorry. Saai weekend achter de rug. Opgekropte frustratie alles :$quote:
Wat heb je staanquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Als ik darten kijk krijg ik vaak zin in een trippel, wat jullie?
Nee niks meer vanavond. Net bij de boerenkoolstampot een Duits & Lauret Dubbelbock gedronken. Viel niet tegen.quote:
Met jou praat ik niet zolang je die rare UI hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval.
Dit neem ik even mee naar achteren, Piet.
Ik vind het fijn dat ik hier niet alleen in sta.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval.
Ik heb wel wat gehaald bij de mitra op jouw aanraden, maar ook geen tripelquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee niks meer vanavond. Net bij de boerenkoolstampot een Duits & Lauret Dubbelbock gedronken. Viel niet tegen.
Dit vind ik een positieve ontwikkeling aangezien ik jouw posts over het algemeen niet zo indrukwekkend vind zoals die vroeger waren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet zolang je die rare UI hebt.
De etiketten van De La Sennequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gehaald bij de mitra op jouw aanraden, maar ook geen tripel
Vond die Johannieter maar zo-zo
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De etiketten van De La Senne
Was er nog bier in de 8 voor 6 actie?
Geef eens wat tips van de menukaart van van mollquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De etiketten van De La Senne
Was er nog bier in de 8 voor 6 actie?
Van tap ken ik niks behalve Weihenstephaner. Van de flesjes die ik gehad heb kan ik aanraden:quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Geef eens wat tips van de menukaart van van moll
http://vanmolleindhoven.nl/menukaart
Die van de Ranke ken ik niet, maar die heeft de Baron ook staan en daar kom ik wat vaker dan bij v Moll. Die Marriage parfait is inderdaad lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van tap ken ik niks behalve Weihenstephaner. Van de flesjes die ik gehad heb kan ik aanraden:
Noir de Dottignies De Ranke (BE)
Cuvee de Ranke De Ranke (BE)
Saison Dupont Dupont (BE)
Over Boon kriek mariage parfait Boon (BE) heb ik veel goeds gehoord van die vriend van mij.
Thornbridge is trouwens ook een goede brouwerij, heb daar in Londen wat van gedronken. Helaas niet deze die ze bij van Moll hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van de Ranke ken ik niet, maar die heeft de Baron ook staan en daar kom ik wat vaker dan bij v Moll. Die Marriage parfait is inderdaad lekker.
Jij hebt echt een leuke UIquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval.
Eerst dacht ik bij mezelf: ''Waarom doe ik dit'' maar achteraf vond ik het een goed uitgepakte keuze.quote:
Ik heb de wedstrijd tegen Kazachstan gemist, maar waarom is er ineens een Ibi hype?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst dacht ik bij mezelf: ''Waarom doe ik dit'' maar achteraf vond ik het een goed uitgepakte keuze.
Ik heb ook sporadisch wat momenten gekeken toen er pauze was bij het darts. Ondertussen, ook toen ik niet keek, meegepost in het livetopic en toen zei Davy 'dat iedereen die in dit topic post een Ibi-UI moest nemen'. Normaal doe ik dit niet, maar ik was in een gekke bui.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Kazachstan gemist, maar waarom is er ineens een Ibi hype?
Snap het ook niet. Ok. Een assist en een doelpunt is niks mis mee maar zo goed was hij niet. Enkel Van der Wiel stak er bovenuit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Kazachstan gemist, maar waarom is er ineens een Ibi hype?
Jammer dat de rest zielig is om dat niet te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook sporadisch wat momenten gekeken toen er pauze was bij het darts. Ondertussen, ook toen ik niet keek, meegepost in het livetopic en toen zei Davy 'dat iedereen die in dit topic post een Ibi-UI moest nemen'. Normaal doe ik dit niet, maar ik was in een gekke bui.
Zo lang Hiddink geen Hagenezen oproept is hij volstrekt ongeloofwaardig en kijk ik niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Ok. Een assist en een doelpunt is niks mis mee maar zo goed was hij niet. Enkel Van der Wiel stak er bovenuit.
Miljoenenjachtquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Patat was trouwens lekkerwat is er op TV
Welke malle jongen gaat nou zondag aardappelen etenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:43 schreef KingRoland het volgende:
• Miljoenenjachtquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:43 schreef KingRoland het volgende:
3 op reis is al klaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
• Miljoenenjacht
• 3 op reis
• Darts
• Heel Holland bakt
Makkelijk, Heel Holland bakt natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
• Miljoenenjacht
• 3 op reis
• Darts
• Heel Holland bakt
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Ok. Een assist en een doelpunt is niks mis mee maar zo goed was hij niet. Enkel Van der Wiel stak er bovenuit.
FredRutten is niet HMF.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Dat heeft niets met positie kiezen te maken, dat is zonder bal in FM.
Mij interesseert het Nederlands Elftal al jaren niet meer. Alleen op het EK en WK. Lekker hypocrietquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zelfs de doelpunten van Nederland v Kazachstan niet teruggezien.
Morgen kijk ik uiteraard om Sigthorsson zien te bazen om hem vervolgens zaterdag weer te zien spelen als een stuk verdriet.
Ik support Ijsland. Gewoon omdat het knap is wat ze voor elkaar boksen met 300 duizend inwoners in hun orgasme waardig mooie eilandquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zelfs de doelpunten van Nederland v Kazachstan niet teruggezien.
Morgen kijk ik uiteraard om Sigthorsson zien te bazen om hem vervolgens zaterdag weer te zien spelen als een stuk verdriet.
aantal inwoners =/= relevantquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support Ijsland. Gewoon omdat het knap is wat ze voor elkaar boksen met 300 duizend inwoners in hun orgasme waardig mooie eiland
Ik heb wel gelezen dat een van hun sterspelers Gylfi Sigursson mogelijk niet mee kan spelen. Smet op de wedstrijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support Ijsland. Gewoon omdat het knap is wat ze voor elkaar boksen met 300 duizend inwoners in hun orgasme waardig mooie eiland
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt geprobeerd te zeggen dus ik ben het gemakshalve gewoon met je eens.quote:
Gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat een van hun sterspelers Gylfi Sigursson mogelijk niet mee kan spelen. Smet op de wedstrijd.
Denk wel dat Nederland gaat winnen. Op de counter.
aantal inwoners is niet relevantquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt geprobeerd te zeggen dus ik ben het gemakshalve gewoon met je eens.
Je bent zelf een Je bent zelf een gewaagde voorspelling..quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een gewaagde voorspelling.
Dat is het wel als je maar een visvijver van +- 160 duizend man hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
aantal inwoners is niet relevant
anders zouden china en india beste voetballanden moeten zijn zoals een knul hierboven al aangaf
Praat eens met meer respect over mij knul.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
aantal inwoners is niet relevant
anders zouden china en india beste voetballanden moeten zijn zoals een knul hierboven al aangaf
Dus geen rellen meer tijdens de vriendschappelijke en kwalificatiewedstrijden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mij interesseert het Nederlands Elftal al jaren niet meer. Alleen op het EK en WK. Lekker hypocriet
ja is goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho mattie, kom je ook zo naar het TV SC topic?
ja in dat geval is het bedenkelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het wel als je maar een visvijver van +- 160 duizend man hebt.
sorry knulquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Praat eens met meer respect over mij knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |