jodenburgers xDquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb net heerlijke hamburgers gemaakt
Okquote:
Onrealistischquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik het graag zie.
Goed scoutingswerk van Ajax is onrealistisch, dat heb je goed gezien. Je kan door voor de koelkast.quote:
Volgende vraag dan maar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed scoutingswerk van Ajax is onrealistisch, dat heb je goed gezien. Je kan door voor de koelkast.
Mist u het clubvoetbal?quote:
Ja, interlandsquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mist u het clubvoetbal?
Dit is een vrij onmogelijke vraag om die goed te beantwoorden dus ik heb de koelkast, die in feite kapot is, al naar de Milieustraat gebracht.
Volgende week lekker weer genieten van de voetbalkaravaan die de Eredivisie heet. Weer huilen om het stuk verdriet Sigthorsson. Schelden op Nicolai Boilesen. De Friese en de IJsselderby.quote:
Geen WNL op Zondagquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jippie, heel Nederland kijkt weer eens in de zoveel jaar even naar Epke Zonderland.
Iedereen ook weer even op Twitter vertellen hoe fantastisch ome Hans van Zetten is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
EN HIJ STAAT..... voor de microfoon
Twitter is een overschat medium.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen ook weer even op Twitter vertellen hoe fantastisch ome Hans van Zetten is.
Ik hou er zo van.
Football Manager ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twitter is een overschat medium.
De wedstrijd is nog niet voorbijquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Football Manager ook.
1-0 tegen dit Barça
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet voorbij
Donnyquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Football Manager ook.
1-0 tegen dit Barça
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we jou niet meer zo vaak zien op dit forum. Klopt dit?
Twentepropaganda mis ik als kiespijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit klopt, zit nog nauwelijks op FOK!
Wel lekker rustig zo toch?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentepropaganda mis ik als kiespijn.
Die Twente-watcher van Tubantia had een pijnlijke column over de Joop-sekte gisteren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentepropaganda mis ik als kiespijn.
Klopt allemaal niks van natuurlijk, Twente is een warme en zachte club. Hier gaat niks fout, westerse propaganda en stemmingsmakerij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die Twente-watcher van Tubantia had een pijnlijke column over de Joop-sekte gisteren.
Fardau Wagenaar?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die Twente-watcher van Tubantia had een pijnlijke column over de Joop-sekte gisteren.
Ik vind het fascinerend dat ze nog ongeslagen zijn met zulk kleurloos en nietszeggend voetbal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Valt weinig te propaganderen over Twente nu.
Oh, Leon ten Voorde. Die is wel goed inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=226736
de clubs die leuk spelen winnen ook niks, zeg maar de Cambuurs van deze wereldquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend dat ze nog ongeslagen zijn met zulk kleurloos en nietszeggend voetbal.
Netjes, ik heb altijd te weinig motivatie om een goede tactiek te bouwen. Balbezit hebben gaat wel goed maar doelpunten maken valt tegen, altijd maar nipte overwinningen in plaats van dik eroverheen walsen zoals Ajax zou moeten doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik het graag zie.
Mij gaat het niet per se om de uitslag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netjes, ik heb altijd te weinig motivatie om een goede tactiek te bouwen. Balbezit hebben gaat wel goed maar doelpunten maken valt tegen, altijd maar nipte overwinningen in plaats van dik eroverheen walsen zoals Ajax zou moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.
Lekker dit, met een beetje warme coco kijken naar debielen die wel naar de kermis gaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Saind het volgende:
Lekker dit, met een koude pint in de hand naar marathonlopers kijken
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij gaat het niet per se om de uitslag.Is goed lastig dat spel hé als je met Ajax speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.
[..]
Mij gaat het niet per se om de uitslag.Slecht man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Wie ben jij?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:12 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Is goed lastig dat spel hé als je met Ajax speelt.
[..]
Mij gaat het niet per se om de uitslag.Tuurlijk is het mooi als je veel kansen hebt, aanvallend speelt. Maar uiteindelijk is resultaat heilig. Ik wil de beste van beide combineren, vleugels zoeken en de ballen erin koppen/rammen.. Milik > Siggie sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domineren, kansen genoeg, afwerken, hechte defensie, talentjes scouten. Nu doe ik alleen nog maar aankopen onder de 25 jaar.
Ik speel zonder spits.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mooi als je veel kansen hebt, aanvallend speelt. Maar uiteindelijk is resultaat heilig. Ik wil de beste van beide combineren, vleugels zoeken en de ballen erin koppen/rammen.. Milik > Siggie sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |