jodenburgers xDquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb net heerlijke hamburgers gemaakt
Okquote:
Onrealistischquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik het graag zie.
Goed scoutingswerk van Ajax is onrealistisch, dat heb je goed gezien. Je kan door voor de koelkast.quote:
Volgende vraag dan maar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed scoutingswerk van Ajax is onrealistisch, dat heb je goed gezien. Je kan door voor de koelkast.
Mist u het clubvoetbal?quote:
Ja, interlandsquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mist u het clubvoetbal?
Dit is een vrij onmogelijke vraag om die goed te beantwoorden dus ik heb de koelkast, die in feite kapot is, al naar de Milieustraat gebracht.
Volgende week lekker weer genieten van de voetbalkaravaan die de Eredivisie heet. Weer huilen om het stuk verdriet Sigthorsson. Schelden op Nicolai Boilesen. De Friese en de IJsselderby.quote:
Geen WNL op Zondagquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jippie, heel Nederland kijkt weer eens in de zoveel jaar even naar Epke Zonderland.
Iedereen ook weer even op Twitter vertellen hoe fantastisch ome Hans van Zetten is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
EN HIJ STAAT..... voor de microfoon
Twitter is een overschat medium.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen ook weer even op Twitter vertellen hoe fantastisch ome Hans van Zetten is.
Ik hou er zo van.
Football Manager ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twitter is een overschat medium.
De wedstrijd is nog niet voorbijquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Football Manager ook.
1-0 tegen dit Barça
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |