SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SMS dan even ork UIT naar 19401945quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou vanmiddag de start van de eredivisie.
Ik heb weinig vertrouwen
tegen de Little Rabbitsquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:25 schreef Dven het volgende:
Tegen wie spelen de rotterdammers eigenlijk?
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou vanmiddag de start van de eredivisie.
Ik heb weinig vertrouwen
Nog snel even stukje fietsen voor de buien ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:30 schreef Tarado het volgende:
Wordt vanmiddag ook slecht weer hier begrijp ik
quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.
Waarop gebaseerd is totaal onduidelijk, maar allez. Hansie Hansie denkt trouwens dat Feyenoord op het eind van dit seizoen met de schaal in handen staat.
Volgens dat leuke stukje van Jancees voorspellen de prominenten al 5 jaar op rij een kampioenschap voor een andere club dan ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.
Waarop gebaseerd is totaal onduidelijk, maar allez. Hansie Hansie denkt trouwens dat Feyenoord op het eind van dit seizoen met de schaal in handen staat.
ontbijt tvquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:32 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk naar de Tafel van Kees.
Wat een kuttijd om zo'n programma uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |