SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SMS dan even ork UIT naar 19401945quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou vanmiddag de start van de eredivisie.
Ik heb weinig vertrouwen
tegen de Little Rabbitsquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:25 schreef Dven het volgende:
Tegen wie spelen de rotterdammers eigenlijk?
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou vanmiddag de start van de eredivisie.
Ik heb weinig vertrouwen
Nog snel even stukje fietsen voor de buien ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:30 schreef Tarado het volgende:
Wordt vanmiddag ook slecht weer hier begrijp ik
quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.
Waarop gebaseerd is totaal onduidelijk, maar allez. Hansie Hansie denkt trouwens dat Feyenoord op het eind van dit seizoen met de schaal in handen staat.
Volgens dat leuke stukje van Jancees voorspellen de prominenten al 5 jaar op rij een kampioenschap voor een andere club dan ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.
Waarop gebaseerd is totaal onduidelijk, maar allez. Hansie Hansie denkt trouwens dat Feyenoord op het eind van dit seizoen met de schaal in handen staat.
ontbijt tvquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:32 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk naar de Tafel van Kees.
Wat een kuttijd om zo'n programma uit te zenden.
als ze dat was had je nu niet geklaagdquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
Gister trouwens een uur in een chick geïnvesteerd. Bleek ze opeens niet mee naar huis te willengore hoer, vuile slet
die tijd krijg ik nooit meer terug
Als ze mee was gegaan dan was ze een prinsesjequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dat was had je nu niet geklaagd
Ben je nou vrijgezel?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ze mee was gegaan dan was ze een prinsesje
Moet je dat wel willen in deze 'storm'?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nog even snel een rondje fietsen
Neequote:
Dit heb ik vannacht al gezienquote:
Picsquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tof, daarnet dikke hoosbui en nu een dubbele regenboog
quote:
Ik zie hem, nicequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tweede is helaas heel vaag te zien (net boven de kerktoren).
Heb je de uitslagen al meegekregen?quote:
Wat een tekstquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
What else you gonna do on a saturday?
Sitting in your armchair wanking off to pop idols?
Fuck that for a laugh
I'd know what I'd rather do
Tottenham away
Love it!
Rens komt zometeen zeker
Ik was vrijdag al thuis maar ik werd ziekquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de uitslagen al meegekregen?
Oh, zonde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was vrijdag al thuis maar ik werd ziek
Was dat wat ja? Heb alleen net ff de goals gezien op Nederland 1.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, zonde.
Dan heb je wel genoten van de voetbalshow van Heerenveen?
Zeker. Ik moet zeggen dat ik het wel tof vind voor Dordtquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, zonde.
Dan heb je wel genoten van de voetbalshow van Heerenveen?
Jazeker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat wat ja? Heb alleen net ff de goals gezien op Nederland 1.
Feyenoord danquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet zeggen dat ik het wel tof vind voor Dordt.
PSV was wel weer als vanouds PSV met die goals zeg, amai. Meer geluk ga je niet krijgen.
Nee ik ben niet geweest, wel weer seizoenskaartje trouwens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker.
Was je niet in het stadion Rensie?
Heerenveen had in de eerste helft genoeg kansen. Dordt speelde veel te opportunistisch dus het had 5-0 moeten staan. Ziyech was baas. 1-1 kwam uit de kluts en erg ongelukkig voor rust voor Heerenveen. Tweede helft klopte Dordt op de deur metm ooi spel. Na de 1-2 had Heerenveen mogelijkheden om terug te komen via vrije trappen maar die kwamen in de muren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat wat ja? Heb alleen net ff de goals gezien op Nederland 1.
Goede samenvatting.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen had in de eerste helft genoeg kansen. Dordt speelde veel te opportunistisch dus het had 5-0 moeten staan. Ziyech was baas. 1-1 kwam uit de kluts en erg ongelukkig voor rust voor Heerenveen. Tweede helft klopte Dordt op de deur metm ooi spel. Na de 1-2 had Heerenveen mogelijkheden om terug te komen via vrije trappen maar die kwamen in de muren.
Overigens,
WILDSCHUT![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
Dat was pas een wedstrijd. De tranen sprongen in mijn ogen. Makkelie was slecht zeg, teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. Manu had rood moeten krijgen, Schet geen geel. Makkelie had tig Feyenoorders geel moeten geven zoals hij bij ADO ook deed als hij consequent was.quote:
Maar Feyenoord was gewoon slechter met een man meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was pas een wedstrijd. De tranen sprongen in mijn ogen. Makkelie was slecht zeg, teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. Manu had rood moeten krijgen, Schet geen geel. Makkelie had tig Feyenoorders geel moeten geven zoals hij bij ADO ook deed als hij consequent was.
Die samenvatting was echt hilarischquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was pas een wedstrijd. De tranen sprongen in mijn ogen. Makkelie was slecht zeg, teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. Manu had rood moeten krijgen, Schet geen geel. Makkelie had tig Feyenoorders geel moeten geven zoals hij bij ADO ook deed als hij consequent was.
Wildschut is altijd al een blind paard geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen had in de eerste helft genoeg kansen. Dordt speelde veel te opportunistisch dus het had 5-0 moeten staan. Ziyech was baas. 1-1 kwam uit de kluts en erg ongelukkig voor rust voor Heerenveen. Tweede helft klopte Dordt op de deur metm ooi spel. Na de 1-2 had Heerenveen mogelijkheden om terug te komen via vrije trappen maar die kwamen in de muren.
Overigens,
WILDSCHUT![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
Niet gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die samenvatting was echt hilarisch
ADO speelde ook klachtwaardig voetbal hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Feyenoord was gewoon slechter met een man meer.
speelden ook niet best, des te treurigerquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO speelde ook klachtwaardig voetbal hoor.
creëerden gewoon vrij weinig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
speelden ook niet best, des te treuriger
mwah, gelijkspelletje. PSV ook gelijkspelletje, met zoveel blunders verdien je geen winst. Twente verlies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
creëerden gewoon vrij weinig.
Vitesse had moeten winnen overigens.
fluffy boeienquote:
Flikker op man idiootquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stinhogodquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Vitesse had de eerste helft miljoenen kansen. Ajax vond ik nog aanvallend vrij onmachtig. Tweede helft is het dan watl ekkerder als je een goede voorsprong hebt.quote:
heb jij de FC?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga na het volgende weekend een inhaalslag maken met de manager.
Ajax had ook genoeg kansen hoor, o.a. voor Milik en Kishnaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Vitesse had de eerste helft miljoenen kansen. Ajax vond ik nog aanvallend vrij onmachtig. Tweede helft is het dan watl ekkerder als je een goede voorsprong hebt.
uiteindelijk had alleen Labyad echte niet te missen kansen. Viel allemaal wel mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Vitesse had de eerste helft miljoenen kansen. Ajax vond ik nog aanvallend vrij onmachtig. Tweede helft is het dan watl ekkerder als je een goede voorsprong hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |