SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Sinds wanneer is eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je emogift me? Waarom deed je dat dan?
en danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
sjongejonge wat een discussie
dieptriest niveau
tjacka moet terugkomen om het niveau ter discussie te stellen
Meestal is dat het einde van een discussiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eeneen aanval?
Dan wordt het niveau beter.quote:
het is ook geen aanval, een teken dat zij mijn reactie niet serieus neemt. Ben wel benieuwd waaromquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eeneen aanval?
Omdat dat het enige was wat in me opkwam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je emogift me? Waarom deed je dat dan?
Ja, dan wordt het niveau echt beter ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt het niveau beter.
Ik ga hem gelijk een voicebericht sturen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat dat het enige was wat in me opkwam.
Maar goed, een emogif vind je een aanval?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is ook geen aanval, een teken dat zij mijn reactie niet serieus neemt. Ben wel benieuwd waarom
ja beter dan dit moet je nagaan wat een niveauquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het niveau echt beter ja.
Boeiend, iemand heeft een andere meningquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is ook geen aanval, een teken dat zij mijn reactie niet serieus neemt. Ben wel benieuwd waarom
Tjacka heeft geen niveauquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt het niveau beter.
Ik ga hem gelijk een voicebericht sturen.
Lijkt me duidelijk dat ze het dan zelf mogen betalen, ga daar geen rooie cent aan uitgevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik een kind had zou ik die het roken niet verbieden, maar wel vertellen wat de voordelen en nadelen zijn (eigenlijk alleen maar nadelen).
En als mijn kind zou willen roken, mag die dat ook helemaal zelf betalen.
Laatste wat ik erover zeg.
Vandaar dat ik mod moet wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tjacka heeft geen niveau
kutste mod ooit dat
doe maar nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mod moet worden
Waarom zeg je dan net dat je wordt aangevallen en als ik ernaar vraag geef je mijn emogif op als reden?quote:
Nee Johannes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niks mis met huidige gc mods dus lijkt me niet nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat zoek je nou de aanval tegen me?
Ja oke, aanval is misschien niet goed verwoordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan net dat je wordt aangevallen en als ik ernaar vraag geef je mijn emogif op als reden?en begin je nu over iets anders...
En dit. Ik heb geen zin om hierover te discussiëren..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Meestal is dat het einde van een discussie
Gewoon al truffels eten tijdens het gourmetten tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon samen met je kind XTC doen. Leuk man.
jij gaat je kind 'G' leren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon samen met je kind XTC doen. Leuk man.
Ja en snuifje pep erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon al truffels eten tijdens het gourmetten toch
Dat ik me aangevallen zou voelen? Nou, nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
En als ik en Crack een discussie zouden hebben en Crack zou een heel bericht naar mij sturen en ik zou reageren met een emogif.
Denk dat ik dan dezelfde reactie krijg
Nee, maar je zou het niet leuk vinden dat ik je alleen een emogif zou sturen als je jouw mening zou willen overbrengen aan mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik me aangevallen zou voelen? Nou, nee.
Ouderdom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo kinders. Ik heb pijn aan mijn rug. Dit wilde ik even delen.
even vuurtje bijhoudenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
god houdt van discussiëren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
Jongens doe eens rustig het is weekend godverdomme joh :S
Ik denk het ook. Vaarwel alvast Inso. Ik laat jou al mijn wijsheid na.quote:
Ouwe lulquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
god houdt van discussiëren.
Daar heeft hij geloof voor uitgevonden
zal inso er niet veel op vooruitgaan danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vaarwel alvast Inso. Ik laat jou al mijn wijsheid na.
Leuk vinden niet nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je zou het niet leuk vinden dat ik je alleen een emogif zou sturen als je jouw mening zou willen overbrengen aan mij
Daarom.quote:
Iksdeequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal inso er niet veel op vooruitgaan dan
Johnny de Mol deed dat toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Amarantha het volgende:
http://www.npo.nl/down-voor-dummies/07-08-2014/BNN_101367232 Dit vind ik nou echt een tof programma
Zeg dat danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Dat bedoelde ik er eigenlijk mee
Aanvallen klinkt wel erg zwaar inderdaad![]()
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeg dat danje maakt t vaak meteen zo zwaar.
je spelt chille leef verkeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
vanaf vannacht alleen thuis
zwaar leef
Week toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
zwaar leef
Naar mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Week toch?
Waar gaat je vriendin heen?
vakantie met familiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Week toch?
Waar gaat je vriendin heen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
zwaar leef
Leuke programma`s inderdaad.quote:
lkkr bestellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. MAar dat is niet zo'n probleem
Maar je hebt wafels gemaakt, lekkerquote:
Echt fucking lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt wafels gemaakt, lekker
Tika Masala stoommaaltijd van de AHquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
Inso gewoon voor de hele week diepvriespizza's kopen.
ga gewoon bestellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
Inso gewoon voor de hele week diepvriespizza's kopen.
Ken ik niet ga ik volgende week halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tika Masala stoommaaltijd van de AH
Uhuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt fucking lekkermet van die suikerklontjes weetjewel
Jep kijk ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke programma`s inderdaad.
Je zal het maar hebben/zijn ook
Borsthaar weghalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen eventjes helemaal netjes scheren.
Had van de week al mijn borsthaar weggehaald. Straks ook baardje helemaal weg. RIP
kijk dan welquote:
Neen, maar dit was eerste keer dat ik wafelijzer gebruikte.. Ga nog vaker doenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is bij mij 2 minuten werk. Bij jou 2 uur.
gewoon eten in de nacht tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk dan wel
mijn ritme zal na een tijdje toch wel kut genoeg zijn dat ik 2 keer per dag eet of juist niet
Oh, nieuw gekocht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, maar dit was eerste keer dat ik wafelijzer gebruikte.. Ga nog vaker doen.
Had er wel aardbeien en blauwe bessen bij
Yess, heb zo eentje waarbij je de platen kunt verwisselen zodat je ook een gewone grill hebt maar dus ook een tostiijzer en een wafelijzer in éénquote:
Luxe welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, heb zo eentje waarbij je de platen kunt verwisselen zodat je ook een gewone grill hebt maar dus ook een tostiijzer en een wafelijzer in één
baas is dat hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, heb zo eentje waarbij je de platen kunt verwisselen zodat je ook een gewone grill hebt maar dus ook een tostiijzer en een wafelijzer in één
Doe gemeen terug, dat kan je goedquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
ik wilde mee boodschappen doen maar aan tafel zeiden ze dat ik niet mee mocht omdat ik tijdens boodschappen doen vervelend ben () maar ik zei dat ik toch mee wilde en niet vervelend zou zijn
nu zit ik even boven en roepen ze snel doei, deur dicht en gaan ze weg![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hoezo vinden ze je vervelend met boodschappen doen?
Hahaha. Sorry.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
ik wilde mee boodschappen doen maar aan tafel zeiden ze dat ik niet mee mocht omdat ik tijdens boodschappen doen vervelend ben () maar ik zei dat ik toch mee wilde en niet vervelend zou zijn
nu zit ik even boven en roepen ze snel doei, deur dicht en gaan ze weg![]()
mijn moeder is ook altijd vervelend tijdens boodschappen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Gaat ze op de grond liggen krijsen als ze geen snoepjes mag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder is ook altijd vervelend tijdens boodschappen doen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze op de grond liggen krijsen als ze geen snoepjes mag?
Ik denk dat ze geen wijn mag van wpquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen vraag bij wp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen.
WP, gaat er vanavond geblowd worden in huize wietparkiet?
Een retorische vraagquote:
niet bij mij thuisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen.
WP, gaat er vanavond geblowd worden in huize wietparkiet?
nee gewoon vervelend doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omdat ik dingen in het karretje leg soms zonder dat ze het weten of ik ga hele tijd vragen of we dit en dit en dit kunnen kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Terecht wel dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik dingen in het karretje leg soms zonder dat ze het weten of ik ga hele tijd vragen of we dit en dit en dit kunnen kopen
Jij bent echt een baasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik dingen in het karretje leg soms zonder dat ze het weten of ik ga hele tijd vragen of we dit en dit en dit kunnen kopen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Maatje van me komt niet meer. Hij was binnengesloten ofzoiets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet bij mij thuis
zit beetje te twijfelen of ik wel wat wil gaan doen vanavond maar denk dat ik zo ga.
[..]
nee gewoon vervelend doen
Ik mocht dan ook meestal kiezen als ik meeging wat we gingen avondeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd als ik meeging werd er voor 50 euro meer gekocht toch
Ik mocht maar op één dag in het jaar kiezen wat er gegeten werd: mijn verjaardagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik mocht dan ook meestal kiezen als ik meeging wat we gingen avondeten.
dit is wel waarquote:
Vragen ze nooit aan je wat je wilt eten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mocht maar op één dag in het jaar kiezen wat er gegeten werd: mijn verjaardag
Patat,kip en appelmoes dan zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mocht maar op één dag in het jaar kiezen wat er gegeten werd: mijn verjaardag
beetje blowen daarna beetje gamen en dan beetje pitten tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maatje van me komt niet meer. Hij was binnengesloten ofzoiets.__!
Zit nu te twijfelen. Beetje gamen of wat gaan blowen.
Hahaha jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
Dat moment dat je in de supermarkt aan je moeder vraagt of ze een product wil kopen dat je hebt gepakt en dat ze nee zegt en dat je het terug moet brengen naar het schapso sad
Dat probeer ik al jarenquote:
ja dat denkt mijn moeder dus. Maar is echt niet veel wat ik zou willenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd als ik meeging werd er voor 50 euro meer gekocht toch
Ja als ik geblowd heb kan ik altijd zo slecht opstaan. Moet echt om kwart voor 5 achter het stuur namelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje blowen daarna beetje gamen en dan beetje pitten toch
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja als ik geblowd heb kan ik altijd zo slecht opstaan. Moet echt om kwart voor 5 achter het stuur namelijk.
Beetje gamen gaat het worden en niet te laat naar bed dan maar.
Omdat er hier geen aanbod is, en ik wil eigenlijk niet op kamers maar gewoon wat voor mezelfquote:
Ik op mijn 18e.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Amoeba het volgende:
Op jezelf wonen
Op m'n 17e vertrokken en geen seconde spijt gehad.
Ik had 1 keer gereageerd op een woning en dat was deze maar ik was dus ook tweede kandidaat. En eerste kandidaat had zijn papieren te laat ingeleverd bij de verhuurder dus toen werd ik het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er hier geen aanbod is, en ik wil eigenlijk niet op kamers maar gewoon wat voor mezelf
nee man lekker rustig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
echt alleen wonen is wel echt pauper saai
Via Woningnet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had 1 keer gereageerd op een woning en dat was deze maar ik was dus ook tweede kandidaat. En eerste kandidaat had zijn papieren te laat ingeleverd bij de verhuurder dus toen werd ik het.
Wat een sukkel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had 1 keer gereageerd op een woning en dat was deze maar ik was dus ook tweede kandidaat. En eerste kandidaat had zijn papieren te laat ingeleverd bij de verhuurder dus toen werd ik het.
Hoezo urgentie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja. Ik stond 1 jaar ingeschreven.
En ik had urgentie.
Och ik heb 2 huisgenoten. Wel m'n eigen voorzieningen (toilet/badkamer/keukentje)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
saai man en geen sociale controle
samenwonen is toch beter voor mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Och ik heb 2 huisgenoten. Wel m'n eigen voorzieningen (toilet/badkamer/keukentje)
Kan ik jouw huisje dan niet overnemen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
Maar tweede huisje word wel met een slaapkamer geen studiowoning sowieso niet.
Haha, ik moet mij weer inschrijven bij Woningnet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik jouw huisje dan niet overnemen?
Wanneer ben je van plan iets nieuws te huren dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha, ik moet mij weer inschrijven bij Woningnet.
Beter zo snel mogelijk doen, als je dit keer geen urgentie hebt ben je de lulquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha, ik moet mij weer inschrijven bij Woningnet.
Oh kut jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
En fok-it ik begrijp wel dat je in de mooiste stad van Nederland wilt wonen natuurlijk (Almere)
Mother of godquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
En fok-it ik begrijp wel dat je in de mooiste stad van Nederland wilt wonen natuurlijk (Almere)
Mijn huur is nu 389 en ik krijg huursubsidie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ben je van plan iets nieuws te huren dan?
Hoeveel betaal je nu?
urgentie krijg je toch alleen omdat je zwanger bent of gescheiden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter zo snel mogelijk doen, als je dit keer geen urgentie hebt ben je de lul
woooow weinigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn huur is nu 389 en ik krijg huursubsidie.
ja ga ik deze week ff doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter zo snel mogelijk doen, als je dit keer geen urgentie hebt ben je de lul
Nee johquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
urgentie krijg je toch alleen omdat je zwanger bent of gescheiden?
Urgenties en indicatiesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee johbij super veel dingen.. Maar je krijgt t niet snel
.
Goede vraag hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Crack_ het volgende:
Hoe groot is jouw woon/slaapkamer ronaldje?
150 euro? Ik betaal daar maar 13 euro per maand aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
ik wil van begeleiding af die 1 keer per week 1 uur komt dat scheelt toch weer rond de 150 euro per maand.
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Urgenties en indicaties
Er zijn situaties waarin het noodzakelijk is dat u op zeer korte termijn verhuist. Alleen in zeer uitzonderlijke situaties kunnen mensen voorrang krijgen bij het zoeken naar een woning.
CAK bedoel ik hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
150 euro? Ik betaal daar maar 13 euro per maand aan
Omdat je nog 15 was zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit ook 2 maanden begeleiding gehad.
WTFquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik betaal serieus rond 100 euro per maand aan ze.
Dat is echt bizar veel inderdaad.quote:
Ik had zo'n Duits dikwijf die had zelf begeleiding nodig zowatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n begeleider vond ik echt heel, heel kut.
Ik had een grietje van 22 ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had zo'n Duits dikwijf die had zelf begeleiding nodig zowat
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had zo'n Duits dikwijf die had zelf begeleiding nodig zowat
Ik moest het van m'n oma.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Waarvoor/waarmee hebben jullie begeleiding dam? Interessevraag.. Dm mag ook, als je wil?
Huishouden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Waarvoor/waarmee hebben jullie begeleiding dam? Interessevraag.. Dm mag ook, als je wil?
dacht dat je eigen deur moest hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
Als je een studio deels deelt met iemand anders mag je geen huurtoeslag aanvragen toch?
Eigen voordeur jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat je eigen deur moest hebben
Autisme. Ik wil het best vertellen, interesseert me geen fluit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ligt er aan.. En lang niet iedere studio kan huurtoeslag krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
Als je een studio deels deelt met iemand anders mag je geen huurtoeslag aanvragen toch?
Wel zuur. Zag een studio in Utrecht voor 480 met eigen keuken waar ik meteen op kon reageren, maar zonder huurtoeslag is dat wel iets te duurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan.. En lang niet iedere studio kan huurtoeslag krijgen.
Dat is bij ons nu verplicht om een bewindvoerder te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
Laatst verkoper aan de deur ik had gezegd ja dat moet ik aan mijn bewindvoerder vragen terwijl ik die niet heb
Hmmm oke, maar je vindt begeleiding niks?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Autisme. Ik wil het best vertellen, interesseert me geen fluit.
Ik verneukte het nogal op de basisschool. Verstopte me altijd als het niet goed ging, kleutergedrag etc. Werd toen overgeplaatst naar speciaal onderwijs en kreeg ook gelijk veel begeleiding erbij. Uiteindelijk altijd 2 uur per week begeleiding gehad totdat ik m'n broer (toen ik 17 was) op z'n gezicht tikte op vakantie. Ik moest van m'n ouders vertrekken, ik wilde dat zelf ook graag, maar werd wel verplicht om in zo'n begeleidwonenhuis te gaan zitten met 24 uur begeleiding, m.a.w. altijd iemand aanwezig.
Daar m'n vwo afgemaakt en kreeg toen het aanbod van de directeur om op een studio/appartementje in de stad te gaan zitten, lekker dicht bij de universiteit. En dat is hoe het nu al een jaar gaat.
Ohja, likkt me wel fijn op het. Egon. Toch beetje back up ofzoquote:
Mijn ma doet mijn administratie en let op mijn geld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is bij ons nu verplicht om een bewindvoerder te hebben.
Gelukkig ben ik wel capabel om met m'n geld om te gaan, maar anderen..
Ja, je moet goed opletten want de meeste studios hebben geen recht op huurtoeslag, helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel zuur. Zag een studio in Utrecht voor 480 met eigen keuken waar ik meteen op kon reageren, maar zonder huurtoeslag is dat wel iets te duur
Nuja, ik weet het allemaal dondersgoed. Het heeft me vroeger vast en zeker geholpen, maar nu ben ik er een beetje klaar mee ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm oke, maar je vindt begeleiding niks?
[..]
Ohja, likkt me wel fijn op het. Egon. Toch beetje back up ofzo
ga duikschool openen in thailandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nuja, ik weet het allemaal dondersgoed. Het heeft me vroeger vast en zeker geholpen, maar nu ben ik er een beetje klaar mee ja.
Gelukkig is mijn begeleider een toffe vent en boeit hem dat ook allemaal niet. Hij is tevens PADI gebrevetteerd Master Scuba Diver Instructor, dus meestal zie ik hem als we wat door moeten nemen voor een dag duiken ofzo.
22-25 augustus heb ik m'n rescue diver opleiding, maar ik vind mijn progressie nu even tegenvallen. In Egypte dook ik veel beter dan in Nederland.
Ja de mijne deels. Ook alleen omdat ze vroeger bij de bank gewerkt heeft en serieus goed is met administraties bijhouden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ma doet mijn administratie en let op mijn geld.
Kan me voorstellen dat je op een begeven moment ook wel klaar bent met begeleiding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nuja, ik weet het allemaal dondersgoed. Het heeft me vroeger vast en zeker geholpen, maar nu ben ik er een beetje klaar mee ja.
Gelukkig is mijn begeleider een toffe vent en boeit hem dat ook allemaal niet. Hij is tevens PADI gebrevetteerd Master Scuba Diver Instructor, dus meestal zie ik hem als we wat door moeten nemen voor een dag duiken ofzo.
22-25 augustus heb ik m'n rescue diver opleiding, maar ik vind mijn progressie nu even tegenvallen. In Egypte dook ik veel beter dan in Nederland.
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja de mijne deels. Ook alleen omdat ze vroeger bij de bank gewerkt heeft en serieus goed is met administraties bijhouden.
Ze doet vooral heel die PGB shit. Snap er de ballen van hoe die facturen in elkaar steken en wat wanneer komt, dus dat doet zij nu.
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga duikschool openen in thailand
Serieus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Wil voor die rescue diver opleiding nog één keer gaan duiken met iets meer gewichten. Neem nu meestal 6 kilo mee, maar denk dat ik daar 8 van ga maken ook vanwege mijn droogpak. Ik heb een beetje moeite met afdalen en balans houden, die fles zit zo verdomde los op mijn rug.
Nee. Ik wil wiskundig ingenieur worden. Maar ik maak geen geintje als ik zeg dat duiken lichtelijk verslavend is.quote:
oh ik dacht ouderquote:
Als ik na de zomer nog niks heb zou ik dat zo doen.quote:
Er gaat serieus veel werk inzitten, plus je moet minimaal een instructeursopleiding gehad hebben. Dat betekent minimaal 100 gelogde duiken of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik na de zomer nog niks heb zou ik dat zo doen.
gewoon honderd keer een minuutje onder water ja tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er gaat serieus veel werk inzitten, plus je moet minimaal een instructeursopleiding gehad hebben. Dat betekent minimaal 100 gelogde duiken of iets dergelijks.
Instructeur worden duurt wel even.
Instructeur-diploma heb je in 5 wekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er gaat serieus veel werk inzitten, plus je moet minimaal een instructeursopleiding gehad hebben. Dat betekent minimaal 100 gelogde duiken of iets dergelijks.
Instructeur worden duurt wel even.
Een gelogde duik is minimaal 25 minuten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon honderd keer een minuutje onder water ja toch
Serieus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instructeur-diploma heb je in 5 weken
ik dolde maar wat met jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een gelogde duik is minimaal 25 minuten.
Daarnaast moet je ook nog gebrevetteerd divemaster zijn.
Het duurt wel even
Ik denk dat je er langer over doet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instructeur-diploma heb je in 5 weken
Geen idee verder hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk dat je er langer over doet.
het meeste is we lzaad maar sommige dingen zijn oke tot goedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
What else you gonna do on a saturday?
Sitting in your armchair wanking off to pop idols?
Fuck that for a laugh
I'd know what I'd rather do
Tottenham away
Love it!
Rens komt zometeen zeker
4hero - allesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
weet iemand nog chill drum and bass nummer?
wie?quote:
Mooi kutquote:
quote:
hij is vervelendquote:
Geen ideequote:
wie bedoel je nu?quote:
sgyenzoquote:
doe normaal tegen jrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd je bek man. Je bent zeker alleen bij het station geweest.
Nee man nog door heel die stad gewandeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is dat nieuw, of? Ik heb hier namelijk al eerder meegepost.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie ben jij? Even lijstje invullen wat in de OP staat.
Oud-vriendin van me woont er, geen contact meer met haar maar ben al wel paar keer in Almere geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wij gingen daar op zaterdagavond naar de KFC midden in de stad, maar zelfs in mijn grafdorp is nog meer sfeer in het weekendquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oud-vriendin van me woont er, geen contact meer met haar maar ben al wel paar keer in Almere geweest.
Zelfs keertje uit eten geweest daar bij een of andere griek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |