Ja de mijne deels. Ook alleen omdat ze vroeger bij de bank gewerkt heeft en serieus goed is met administraties bijhouden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ma doet mijn administratie en let op mijn geld.
Kan me voorstellen dat je op een begeven moment ook wel klaar bent met begeleiding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nuja, ik weet het allemaal dondersgoed. Het heeft me vroeger vast en zeker geholpen, maar nu ben ik er een beetje klaar mee ja.
Gelukkig is mijn begeleider een toffe vent en boeit hem dat ook allemaal niet. Hij is tevens PADI gebrevetteerd Master Scuba Diver Instructor, dus meestal zie ik hem als we wat door moeten nemen voor een dag duiken ofzo.
22-25 augustus heb ik m'n rescue diver opleiding, maar ik vind mijn progressie nu even tegenvallen. In Egypte dook ik veel beter dan in Nederland.
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja de mijne deels. Ook alleen omdat ze vroeger bij de bank gewerkt heeft en serieus goed is met administraties bijhouden.
Ze doet vooral heel die PGB shit. Snap er de ballen van hoe die facturen in elkaar steken en wat wanneer komt, dus dat doet zij nu.
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga duikschool openen in thailand
Serieus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Wil voor die rescue diver opleiding nog één keer gaan duiken met iets meer gewichten. Neem nu meestal 6 kilo mee, maar denk dat ik daar 8 van ga maken ook vanwege mijn droogpak. Ik heb een beetje moeite met afdalen en balans houden, die fles zit zo verdomde los op mijn rug.
Nee. Ik wil wiskundig ingenieur worden. Maar ik maak geen geintje als ik zeg dat duiken lichtelijk verslavend is.quote:
oh ik dacht ouderquote:
Als ik na de zomer nog niks heb zou ik dat zo doen.quote:
Er gaat serieus veel werk inzitten, plus je moet minimaal een instructeursopleiding gehad hebben. Dat betekent minimaal 100 gelogde duiken of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik na de zomer nog niks heb zou ik dat zo doen.
gewoon honderd keer een minuutje onder water ja tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er gaat serieus veel werk inzitten, plus je moet minimaal een instructeursopleiding gehad hebben. Dat betekent minimaal 100 gelogde duiken of iets dergelijks.
Instructeur worden duurt wel even.
Instructeur-diploma heb je in 5 wekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er gaat serieus veel werk inzitten, plus je moet minimaal een instructeursopleiding gehad hebben. Dat betekent minimaal 100 gelogde duiken of iets dergelijks.
Instructeur worden duurt wel even.
Een gelogde duik is minimaal 25 minuten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon honderd keer een minuutje onder water ja toch
Serieus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instructeur-diploma heb je in 5 weken
ik dolde maar wat met jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een gelogde duik is minimaal 25 minuten.
Daarnaast moet je ook nog gebrevetteerd divemaster zijn.
Het duurt wel even
Ik denk dat je er langer over doet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instructeur-diploma heb je in 5 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |