Ik had zo'n Duits dikwijf die had zelf begeleiding nodig zowatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n begeleider vond ik echt heel, heel kut.
Ik had een grietje van 22 ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had zo'n Duits dikwijf die had zelf begeleiding nodig zowat
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had zo'n Duits dikwijf die had zelf begeleiding nodig zowat
Ik moest het van m'n oma.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Waarvoor/waarmee hebben jullie begeleiding dam? Interessevraag.. Dm mag ook, als je wil?
Huishouden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Waarvoor/waarmee hebben jullie begeleiding dam? Interessevraag.. Dm mag ook, als je wil?
dacht dat je eigen deur moest hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
Als je een studio deels deelt met iemand anders mag je geen huurtoeslag aanvragen toch?
Eigen voordeur jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat je eigen deur moest hebben
Autisme. Ik wil het best vertellen, interesseert me geen fluit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ligt er aan.. En lang niet iedere studio kan huurtoeslag krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
Als je een studio deels deelt met iemand anders mag je geen huurtoeslag aanvragen toch?
Wel zuur. Zag een studio in Utrecht voor 480 met eigen keuken waar ik meteen op kon reageren, maar zonder huurtoeslag is dat wel iets te duurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan.. En lang niet iedere studio kan huurtoeslag krijgen.
Dat is bij ons nu verplicht om een bewindvoerder te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
Laatst verkoper aan de deur ik had gezegd ja dat moet ik aan mijn bewindvoerder vragen terwijl ik die niet heb
Hmmm oke, maar je vindt begeleiding niks?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Autisme. Ik wil het best vertellen, interesseert me geen fluit.
Ik verneukte het nogal op de basisschool. Verstopte me altijd als het niet goed ging, kleutergedrag etc. Werd toen overgeplaatst naar speciaal onderwijs en kreeg ook gelijk veel begeleiding erbij. Uiteindelijk altijd 2 uur per week begeleiding gehad totdat ik m'n broer (toen ik 17 was) op z'n gezicht tikte op vakantie. Ik moest van m'n ouders vertrekken, ik wilde dat zelf ook graag, maar werd wel verplicht om in zo'n begeleidwonenhuis te gaan zitten met 24 uur begeleiding, m.a.w. altijd iemand aanwezig.
Daar m'n vwo afgemaakt en kreeg toen het aanbod van de directeur om op een studio/appartementje in de stad te gaan zitten, lekker dicht bij de universiteit. En dat is hoe het nu al een jaar gaat.
Ohja, likkt me wel fijn op het. Egon. Toch beetje back up ofzoquote:
Mijn ma doet mijn administratie en let op mijn geld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is bij ons nu verplicht om een bewindvoerder te hebben.
Gelukkig ben ik wel capabel om met m'n geld om te gaan, maar anderen..
Ja, je moet goed opletten want de meeste studios hebben geen recht op huurtoeslag, helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel zuur. Zag een studio in Utrecht voor 480 met eigen keuken waar ik meteen op kon reageren, maar zonder huurtoeslag is dat wel iets te duur
Nuja, ik weet het allemaal dondersgoed. Het heeft me vroeger vast en zeker geholpen, maar nu ben ik er een beetje klaar mee ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm oke, maar je vindt begeleiding niks?
[..]
Ohja, likkt me wel fijn op het. Egon. Toch beetje back up ofzo
ga duikschool openen in thailandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nuja, ik weet het allemaal dondersgoed. Het heeft me vroeger vast en zeker geholpen, maar nu ben ik er een beetje klaar mee ja.
Gelukkig is mijn begeleider een toffe vent en boeit hem dat ook allemaal niet. Hij is tevens PADI gebrevetteerd Master Scuba Diver Instructor, dus meestal zie ik hem als we wat door moeten nemen voor een dag duiken ofzo.
22-25 augustus heb ik m'n rescue diver opleiding, maar ik vind mijn progressie nu even tegenvallen. In Egypte dook ik veel beter dan in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |