SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Sinds wanneer is eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je emogift me? Waarom deed je dat dan?
en danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
sjongejonge wat een discussie
dieptriest niveau
tjacka moet terugkomen om het niveau ter discussie te stellen
Meestal is dat het einde van een discussiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eeneen aanval?
Dan wordt het niveau beter.quote:
het is ook geen aanval, een teken dat zij mijn reactie niet serieus neemt. Ben wel benieuwd waaromquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eeneen aanval?
Omdat dat het enige was wat in me opkwam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je emogift me? Waarom deed je dat dan?
Ja, dan wordt het niveau echt beter ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt het niveau beter.
Ik ga hem gelijk een voicebericht sturen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat dat het enige was wat in me opkwam.
Maar goed, een emogif vind je een aanval?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is ook geen aanval, een teken dat zij mijn reactie niet serieus neemt. Ben wel benieuwd waarom
ja beter dan dit moet je nagaan wat een niveauquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het niveau echt beter ja.
Boeiend, iemand heeft een andere meningquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is ook geen aanval, een teken dat zij mijn reactie niet serieus neemt. Ben wel benieuwd waarom
Tjacka heeft geen niveauquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt het niveau beter.
Ik ga hem gelijk een voicebericht sturen.
Lijkt me duidelijk dat ze het dan zelf mogen betalen, ga daar geen rooie cent aan uitgevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik een kind had zou ik die het roken niet verbieden, maar wel vertellen wat de voordelen en nadelen zijn (eigenlijk alleen maar nadelen).
En als mijn kind zou willen roken, mag die dat ook helemaal zelf betalen.
Laatste wat ik erover zeg.
Vandaar dat ik mod moet wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tjacka heeft geen niveau
kutste mod ooit dat
doe maar nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mod moet worden
Waarom zeg je dan net dat je wordt aangevallen en als ik ernaar vraag geef je mijn emogif op als reden?quote:
Nee Johannes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niks mis met huidige gc mods dus lijkt me niet nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat zoek je nou de aanval tegen me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |