Mijn ouders waren duidelijk: als je voor je 18de niet rookt betalen wij je rijbewijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ouders zouden gewoon mijn sigaretten financieren als ik rook, die doen het toch ook gelijk inslaan. En drank kreeg ik altijd al van ze mee.
Mijn ouders, zo tokkie
Als mijn ouders iets zouden hebben of doen wat andere mensen tokkie vinden mogen ze dat best zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon beledegind wat je zegt. Je kunt het ook anders zeggen, jij vindt het ook niet leuk als mensen zo over jou zouden praten en dan zeggen 'is gewoon mijn mening'
. Toch?
......quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als mijn ouders iets zouden hebben of doen wat andere mensen tokkie vinden mogen ze dat best zeggen
Ik zeg toch ook niet dat Ama een tokkie of hun ouders?
ik vind die actie best tokkie-achtig
Ik vind dat gewoon slecht
Ik woon niet bij mijn vader dus heb het best lang geheim kunnen houden. en zo erg vind hij het niet heb ik zo het idee. maarja lekker tokkie laten zijn dan. als mensen dat vinden primaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik weet van één ouder dat die zei van ja, als ik ze niet geef dan gaat ze ze bij jongens halen door misschien wel shit te doen en dat wil ik al helemaal niet.
Ik snap ergens wel dat je dat denkt en dat je dan maar sigaretten gaat geven.. maar denk niet dat het beste manier is
Laat maar.quote:
Word ik toch ook zo vaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
Heerlijk dat je gelijk weer aangevallen wordt
Wow, dat vond je een aanval?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
Heerlijk dat je gelijk weer aangevallen wordt
Ik zeg er wel altijd bij dat ik je mening accepteer hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook door jou trouwens.
lekker boeiend allemaal
Ik voel me niet beledigd hoor..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl ik Ama helemaal niet beledig ofzo
gwn firstrow pakken man goeden str3amquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb 13th aan, maar die hapert als een gek man
Je emogift me? Waarom deed je dat dan?quote:
dat is meestal slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
gwn firstrow pakken man goeden str3am
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |