Met een pollepel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
maar toch van mn moeder dus was toch niet hard
1 pakje per dag is sowieso al fucking veel, en dat je ouders dat aanmoedigen door het te geven is gewoon raar.quote:
valt wel meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
1 pakje per dag is sowieso al fucking veel,
Ligt er aan hoeveel peuken erin dat pakje zitten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 pakje per dag is sowieso al fucking veel, en dat je ouders dat aanmoedigen door het te geven is gewoon raar.
Nee, als je fucking verslaafd bent vind je het meevallen ja, maar 7 pakjes per week is niet weinig hoorquote:
gemiddelde van een roker ligt tegen een pakje aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als je fucking verslaafd bent vind je het meevallen ja, maar 7 pakjes per week is niet weinig hoor
Ik vind dat gewoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ach, ik zou het als ouder ook niet doen.. maar om hier nou meteen te zeggen dat het tokkie is en alles is gewoon beledigend en heeft niet echt een toegevoegde waarde bij het laten zien van jouw mening.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
mijn vader zou me geen pakje geven maar als ik vraag of ik een shaggie kan rollen dan is dat prima
maar ken best veel ouders die voor hun kinderen een pakje kopen
Ja, maar het is gewoon beledegind wat je zegtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon.
Is hetzelfde als dat je ouders je bier geven als je 12/13 bent
Waar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Crack_ het volgende:
jij vindt het ook niet leuk als mensen zo over jou zouden praten en dan zeggen 'is gewoon mijn mening'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |