Wat een sukkel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had 1 keer gereageerd op een woning en dat was deze maar ik was dus ook tweede kandidaat. En eerste kandidaat had zijn papieren te laat ingeleverd bij de verhuurder dus toen werd ik het.
Hoezo urgentie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja. Ik stond 1 jaar ingeschreven.
En ik had urgentie.
Och ik heb 2 huisgenoten. Wel m'n eigen voorzieningen (toilet/badkamer/keukentje)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
saai man en geen sociale controle
samenwonen is toch beter voor mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Och ik heb 2 huisgenoten. Wel m'n eigen voorzieningen (toilet/badkamer/keukentje)
Kan ik jouw huisje dan niet overnemen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
Maar tweede huisje word wel met een slaapkamer geen studiowoning sowieso niet.
Haha, ik moet mij weer inschrijven bij Woningnet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik jouw huisje dan niet overnemen?
Wanneer ben je van plan iets nieuws te huren dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha, ik moet mij weer inschrijven bij Woningnet.
Beter zo snel mogelijk doen, als je dit keer geen urgentie hebt ben je de lulquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha, ik moet mij weer inschrijven bij Woningnet.
Oh kut jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
En fok-it ik begrijp wel dat je in de mooiste stad van Nederland wilt wonen natuurlijk (Almere)
Mother of godquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
En fok-it ik begrijp wel dat je in de mooiste stad van Nederland wilt wonen natuurlijk (Almere)
Mijn huur is nu 389 en ik krijg huursubsidie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ben je van plan iets nieuws te huren dan?
Hoeveel betaal je nu?
urgentie krijg je toch alleen omdat je zwanger bent of gescheiden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter zo snel mogelijk doen, als je dit keer geen urgentie hebt ben je de lul
woooow weinigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn huur is nu 389 en ik krijg huursubsidie.
ja ga ik deze week ff doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter zo snel mogelijk doen, als je dit keer geen urgentie hebt ben je de lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |