Ik mocht maar op één dag in het jaar kiezen wat er gegeten werd: mijn verjaardagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik mocht dan ook meestal kiezen als ik meeging wat we gingen avondeten.
dit is wel waarquote:
Vragen ze nooit aan je wat je wilt eten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mocht maar op één dag in het jaar kiezen wat er gegeten werd: mijn verjaardag
Patat,kip en appelmoes dan zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mocht maar op één dag in het jaar kiezen wat er gegeten werd: mijn verjaardag
beetje blowen daarna beetje gamen en dan beetje pitten tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maatje van me komt niet meer. Hij was binnengesloten ofzoiets.__!
Zit nu te twijfelen. Beetje gamen of wat gaan blowen.
Hahaha jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
Dat moment dat je in de supermarkt aan je moeder vraagt of ze een product wil kopen dat je hebt gepakt en dat ze nee zegt en dat je het terug moet brengen naar het schapso sad
Dat probeer ik al jarenquote:
ja dat denkt mijn moeder dus. Maar is echt niet veel wat ik zou willenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd als ik meeging werd er voor 50 euro meer gekocht toch
Ja als ik geblowd heb kan ik altijd zo slecht opstaan. Moet echt om kwart voor 5 achter het stuur namelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje blowen daarna beetje gamen en dan beetje pitten toch
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja als ik geblowd heb kan ik altijd zo slecht opstaan. Moet echt om kwart voor 5 achter het stuur namelijk.
Beetje gamen gaat het worden en niet te laat naar bed dan maar.
Omdat er hier geen aanbod is, en ik wil eigenlijk niet op kamers maar gewoon wat voor mezelfquote:
Ik op mijn 18e.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Amoeba het volgende:
Op jezelf wonen
Op m'n 17e vertrokken en geen seconde spijt gehad.
Ik had 1 keer gereageerd op een woning en dat was deze maar ik was dus ook tweede kandidaat. En eerste kandidaat had zijn papieren te laat ingeleverd bij de verhuurder dus toen werd ik het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er hier geen aanbod is, en ik wil eigenlijk niet op kamers maar gewoon wat voor mezelf
nee man lekker rustig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
echt alleen wonen is wel echt pauper saai
Via Woningnet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had 1 keer gereageerd op een woning en dat was deze maar ik was dus ook tweede kandidaat. En eerste kandidaat had zijn papieren te laat ingeleverd bij de verhuurder dus toen werd ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |