quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
ik wilde mee boodschappen doen maar aan tafel zeiden ze dat ik niet mee mocht omdat ik tijdens boodschappen doen vervelend ben () maar ik zei dat ik toch mee wilde en niet vervelend zou zijn
nu zit ik even boven en roepen ze snel doei, deur dicht en gaan ze weg![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hoezo vinden ze je vervelend met boodschappen doen?
Hahaha. Sorry.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
ik wilde mee boodschappen doen maar aan tafel zeiden ze dat ik niet mee mocht omdat ik tijdens boodschappen doen vervelend ben () maar ik zei dat ik toch mee wilde en niet vervelend zou zijn
nu zit ik even boven en roepen ze snel doei, deur dicht en gaan ze weg![]()
mijn moeder is ook altijd vervelend tijdens boodschappen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Gaat ze op de grond liggen krijsen als ze geen snoepjes mag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder is ook altijd vervelend tijdens boodschappen doen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze op de grond liggen krijsen als ze geen snoepjes mag?
Ik denk dat ze geen wijn mag van wpquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen vraag bij wp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen.
WP, gaat er vanavond geblowd worden in huize wietparkiet?
Een retorische vraagquote:
niet bij mij thuisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen.
WP, gaat er vanavond geblowd worden in huize wietparkiet?
nee gewoon vervelend doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omdat ik dingen in het karretje leg soms zonder dat ze het weten of ik ga hele tijd vragen of we dit en dit en dit kunnen kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Terecht wel dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik dingen in het karretje leg soms zonder dat ze het weten of ik ga hele tijd vragen of we dit en dit en dit kunnen kopen
Jij bent echt een baasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik dingen in het karretje leg soms zonder dat ze het weten of ik ga hele tijd vragen of we dit en dit en dit kunnen kopen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Maatje van me komt niet meer. Hij was binnengesloten ofzoiets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet bij mij thuis
zit beetje te twijfelen of ik wel wat wil gaan doen vanavond maar denk dat ik zo ga.
[..]
nee gewoon vervelend doen
Ik mocht dan ook meestal kiezen als ik meeging wat we gingen avondeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd als ik meeging werd er voor 50 euro meer gekocht toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |