Tika Masala stoommaaltijd van de AHquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
Inso gewoon voor de hele week diepvriespizza's kopen.
ga gewoon bestellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
Inso gewoon voor de hele week diepvriespizza's kopen.
Ken ik niet ga ik volgende week halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tika Masala stoommaaltijd van de AH
Uhuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt fucking lekkermet van die suikerklontjes weetjewel
Jep kijk ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke programma`s inderdaad.
Je zal het maar hebben/zijn ook
Borsthaar weghalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen eventjes helemaal netjes scheren.
Had van de week al mijn borsthaar weggehaald. Straks ook baardje helemaal weg. RIP
kijk dan welquote:
Neen, maar dit was eerste keer dat ik wafelijzer gebruikte.. Ga nog vaker doenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is bij mij 2 minuten werk. Bij jou 2 uur.
gewoon eten in de nacht tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk dan wel
mijn ritme zal na een tijdje toch wel kut genoeg zijn dat ik 2 keer per dag eet of juist niet
Oh, nieuw gekocht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, maar dit was eerste keer dat ik wafelijzer gebruikte.. Ga nog vaker doen.
Had er wel aardbeien en blauwe bessen bij
Yess, heb zo eentje waarbij je de platen kunt verwisselen zodat je ook een gewone grill hebt maar dus ook een tostiijzer en een wafelijzer in éénquote:
Luxe welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, heb zo eentje waarbij je de platen kunt verwisselen zodat je ook een gewone grill hebt maar dus ook een tostiijzer en een wafelijzer in één
baas is dat hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, heb zo eentje waarbij je de platen kunt verwisselen zodat je ook een gewone grill hebt maar dus ook een tostiijzer en een wafelijzer in één
Doe gemeen terug, dat kan je goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |