Ja oke, aanval is misschien niet goed verwoordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan net dat je wordt aangevallen en als ik ernaar vraag geef je mijn emogif op als reden?en begin je nu over iets anders...
En dit. Ik heb geen zin om hierover te discussiėren..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Meestal is dat het einde van een discussie
Gewoon al truffels eten tijdens het gourmetten tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon samen met je kind XTC doen. Leuk man.
jij gaat je kind 'G' leren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon samen met je kind XTC doen. Leuk man.
Ja en snuifje pep erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon al truffels eten tijdens het gourmetten toch
Dat ik me aangevallen zou voelen? Nou, nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
En als ik en Crack een discussie zouden hebben en Crack zou een heel bericht naar mij sturen en ik zou reageren met een emogif.
Denk dat ik dan dezelfde reactie krijg
Nee, maar je zou het niet leuk vinden dat ik je alleen een emogif zou sturen als je jouw mening zou willen overbrengen aan mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik me aangevallen zou voelen? Nou, nee.
Ouderdom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo kinders. Ik heb pijn aan mijn rug. Dit wilde ik even delen.
even vuurtje bijhoudenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
god houdt van discussiėren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
Jongens doe eens rustig het is weekend godverdomme joh :S
Ik denk het ook. Vaarwel alvast Inso. Ik laat jou al mijn wijsheid na.quote:
Ouwe lulquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
god houdt van discussiėren.
Daar heeft hij geloof voor uitgevonden
zal inso er niet veel op vooruitgaan danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vaarwel alvast Inso. Ik laat jou al mijn wijsheid na.
Leuk vinden niet nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je zou het niet leuk vinden dat ik je alleen een emogif zou sturen als je jouw mening zou willen overbrengen aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |