Klopt, die van Persie mag trouwens ook wel gewoon stoppen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel na 2 jaar weer op de back was wel echt een verademing daarentegen. Wat was hij goed.
Willem II speelt leuker voetbal dan oranje stijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Willem II selecteren.
Dat zeker. Waarom blijft dat stadion dan zo matig bezet, Hansje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Willem II speelt leuker voetbal dan oranje stijn.
Ik heb niets gezien maar begreep dat de 0-1 weer een fout van Indi was, Feyenoord mag blij zijn dat ze hem nog aardig hebben verkochtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel na 2 jaar weer op de back was wel echt een verademing daarentegen. Wat was hij goed.
Hij deed weer niks en toen het te laat was besloot hij nog even aan zijn shirt te gaan hangenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien maar begreep dat de 0-1 weer een fout van Indi was, Feyenoord mag blij zijn dat ze hem nog aardig hebben verkocht
Toen ze kansloos degradeerde vond ik juist dat er veel mensen op de tribune zaten. Volgens mij is dat zo'n club waar altijd dezelfde hoeveelheid mensen blijven zitten. Of het nou boven of onderin is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeker. Waarom blijft dat stadion dan zo matig bezet, Hansje.
Omdat de Brabantse markt verzadigt is qua clubs. Geef het een jaar en als ze er dan nog inzitten zal wel drukker worden, jantje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeker. Waarom blijft dat stadion dan zo matig bezet, Hansje.
Twee seizoenen geleden zat het echt leeg, alleen tegen Feyenoord, PSV en Ajax zat het echt vol.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ze kansloos degradeerde vond ik juist dat er veel mensen op de tribune zaten. Volgens mij is dat zo'n club waar altijd dezelfde hoeveelheid mensen blijven zitten. Of het nou boven of onderin is.
Oké, Pietermans.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat de Brabantse markt verzadigt is qua clubs. Geef het een jaar en als ze er dan nog inzitten zal wel drukker worden, jantje.
Volgens mij viel dat echt mee. Dat jij nou meeging in die beroerde woordgrap "Stillem 2" staat daar los van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee seizoenen geleden zat het echt leeg, alleen tegen Feyenoord, PSV en Ajax zat het echt vol.
Volgende week gewoon winnen. Spelen we thuis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, Pietermans.
Volgende week wel kansloos tegen Vitesse.
Ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgende week gewoon winnen. Spelen we thuis?
Nac staat alleen zo hoog vanwege de uitwedstrijd in Tillyquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs qua uitsupporters doet Willem II het vrij indrukwekkend
Wat is NAC verworden tot een treurige ploeg. Gudeljquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nac staat alleen zo hoog vanwege de uitwedstrijd in Tilly
Gudelj is een goede coach alleen waar hij mee moet werken is echt betreurend slecht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is NAC verworden tot een treurige ploeg. Gudelj
Hoelang heeft Nac nou al geen transfersom kunnen betalen? 5 seizoenen oprij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is NAC verworden tot een treurige ploeg. Gudelj
Waarom zou het een goede coach zijn? Hij speelt grafvoetbal en een stijl wat niet des NAC is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gudelj is een goede coach alleen waar hij mee moet werken is echt betreurend slecht.
Toch zie je dat die ex eerste divisie ploegen fris voetbal spelen en daar nog ver mee komen ook en ploegen zoals Heracles en NAC te krampachtig zich proberen te handhaven met afzichtelijk voetbal en zonder het gewenste resultaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gudelj is een goede coach alleen waar hij mee moet werken is echt betreurend slecht.
neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik liever kijk naar PEC Zwolle of Willem II dan een wedstrijd van de topploegen. Wie nog meer?
[..]
Waarom zou het een goede coach zijn? Hij speelt grafvoetbal en een stijl wat niet des NAC is.
Onder Stegeman speelt Heracles al wat leuker voetbal, gelukkig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch zie je dat die ex eerste divisie ploegen fris voetbal spelen en daar nog ver mee komen ook en ploegen zoals Heracles en NAC te krampachtig zich proberen te handhaven met afzichtelijk voetbal en zonder het gewenste resultaat
Ik vind PEC geen leuke ploeg. Er speelt geen speler waarmee ik iets heb en Ron Jans vind ik ook een lul.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik liever kijk naar PEC Zwolle of Willem II dan een wedstrijd van de topploegen. Wie nog meer?
[..]
Waarom zou het een goede coach zijn? Hij speelt grafvoetbal en een stijl wat niet des NAC is.
Hij kan niet beter, nac heeft geen ploeg om aan te vallen en heracles mist gewoon Rienstra.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch zie je dat die ex eerste divisie ploegen fris voetbal spelen en daar nog ver mee komen ook en ploegen zoals Heracles en NAC te krampachtig zich proberen te handhaven met afzichtelijk voetbal en zonder het gewenste resultaat
Dat vind ik ook zo'n eikel, verkeerde positivoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind PEC geen leuke ploeg. Er speelt geen speler waarmee ik iets heb en Ron Jans vind ik ook een lul.
PEC is wel een leuke ploeg, joh. Vlegel die je bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind PEC geen leuke ploeg. Er speelt geen speler waarmee ik iets heb en Ron Jans vind ik ook een lul.
Het kan mij niet bekoren. Al vond ik dit seizoen tot nu toe enkel Az - Twente een goede/leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC is wel een leuke ploeg, joh. Vlegel die je bent.
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan mij niet bekoren. Al vond ik dit seizoen tot nu toe enkel Az - Twente een goede/leuke wedstrijd.
Voor mij niet, ik kijk eigenlijk alleen Ajax (met moeite), verder liever buitenlandsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijk
Dit is het eerste seizoen dat ik bijna geen voetbal meer kijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijk
dat doe ik ook niet, teveel moeitequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan nooit de motivatie opbrengen om een wedstrijd via een stream te kijken.
Vooral te veel ergernis omdat je haast niks anders kan doen en het toch constant hapert.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, teveel moeite
Bij mij wordt het ook steeds minder. Laat staan dat ik een wedstrijd daadwerkelijk aandachtig volg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik bijna geen voetbal meer kijk. Kijk alleen feyenoord nog en dan houdt het op.
dat is inderdaad moeilijk, lukt mij ook niet zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij wordt het ook steeds minder. Laat staan dat ik een wedstrijd daadwerkelijk aandachtig volg.
Dat er maar een andere club kampioen mag worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen Ajax, voor de rest niks. Behalve als ik echt geen reet te doen heb.. Maar dat is al eigenlijk jaren zo. Ik hoop eigenlijk alleen al maanden zo niet jaren dat Ajax wat frisser en aanvallender gaat spelen
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Of ik kijk darts en wielrennen, lekker simpel.
Belachelijk dat ze die gasten laten fietsen in die smogquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendt
Dat heb ik naast schaatsen ook met zwemmen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
Schaatsen is echt de aids van de sport hoorsnap nog steeds niet dat mensen dat leuk vinden.
Te bedenken dat ze de etappe slechts 30 km hebben ingekort tot 111quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze die gasten laten fietsen in die smog
Verschrikkelijk maar zal misschien met het succes% te maken hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
Schaatsen is echt de aids van de sport hoorsnap nog steeds niet dat mensen dat leuk vinden.
Nu veel tv-toernooien met het darts dus het is genieten geblazen. Niveau wordt stukken beter dus ik geniet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendt
Gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat er maar een andere club kampioen mag worden.
Die kans is kleinquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willem 2 ofzo ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet Peter Bosz halen.
Ik heb gesproken.
Henk Ten Catequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet Peter Bosz halen.
Ik heb gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |