Okquote:
Dat zei je moeder gister ook tegen mijquote:
Hm goed ideequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:49 schreef Tarado het volgende:
babi kecap aan het maken, het ruikt al lekker, nu nog rustig laten garen.
Ik doe het een beetje uit de losse pols en had een varkensnek van bijna 3 kg, maar dit is mijn manierquote:
Limoen en five spice had ik nog niet gehoord, goed idee welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik doe het een beetje uit de losse pols en had een varkensnek van bijna 3 kg, maar dit is mijn manier
Vlees in blokjes snijden wat gemalen peper erop en in gedeeltes in olie aanbraden, ik gebruik arachide.
Al het vlees terug in de pan
Dan voeg ik toe
sjalotten 500 gram
knoflook teen of 8
sojasaus
verse gember
8 -10 rawitts vers
schil, geraspt van 2 limes + het sap
five spice powder eetlepel
zout
peper
Dit doe ik dan in de blender en "blus" ik het vlees mee af en doe het vuur lager, dan voeg ik nog een half pakje koude roomboter toe om de temperatuur naar beneden te gooien en gewoon omdat het lekker is.
Vervolgens voeg ik 4 eetlepels honing toe, je kan dat ook laten en ketjap manis gebruiken ipv sojasaus maar ik vind die kecap manis niet zo lekker dus doe het op deze manier.
Dan minimaal 4 uur laten sudderen, proeven en eventueel peper, zoet, zout of zuur naar smaak toevoegen.
varkensnek is er erg geschikt voor, 6,75/kg bij de Sligro, komt nog wel btw (laag) bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Limoen en five spice had ik nog niet gehoord, goed idee wel
Ik ga zo maar eens wat karbonades halen dan.
Ik ben dit weekend alleen thuis, beetje heavy welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
varkensnek is er erg geschikt voor, 6,75/kg bij de Sligro, komt nog wel btw (laag) bij
En dan sneaky in een slowchat gaan huilenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
Wat zijn joden toch schrijnend dom. Scorpie en Shreyas voorop.
Eh juist. Oke. Dag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan sneaky in een slowchat gaan huilenwat ben je toch ook een debiel he
hardop gelachen hier.
Kom er thee van trekken danquote:
Gisteravond een mooie pot gezien zeg. Niet te geloven. Van een Nederlander volgens mijquote:
Ik dacht dat een voetbalwebsite geen sporen van subjectiviteit mocht vertonen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! dat zal Van Persie wel leren hoor.
Van Persie is een tering ventje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! dat zal Van Persie wel leren hoor.
misschien is dit topic wat voor jequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Al is hij voornamelijk gewoon erg dom.
Heeft iets met Marokko hequote:
Wtf. Wat ze dus eigenlijk doen zijn antieke/bijna antieke stukken volledig verzieken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
misschien is dit topic wat voor je
KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk #7
dat is waar maar je kan het goed bewaren, wordt het eigenlijk alleen maar lekkerder, zal bij de slager ook goedkoper zijn dan karbonade, je hoeft niet een hele nek te nemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend alleen thuis, beetje heavy wel
Dit is gewoon een topic waar mensen, voornamelijk stikjaloerse fokvrouwtjes, hun frustraties uiten over de wansmaak van de Gerda's, Ria's en Annies van de wereld. Lekker van ouwerwetse meubels naar nieuwerwetse meubels. Desnoods wat troep bij de action kopen en daaraan freubelen, heb je ook een nieuwerwets product.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf. Wat ze dus eigenlijk doen zijn antieke/bijna antieke stukken volledig verzieken?
twitter:GarethSoye twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:46:14This is Belgium's new Minister for Health. Politicians and irony eh! http://t.co/3ba7wsZZM1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GarethSoye twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:46:14This is Belgium's new Minister for Health. Politicians and irony eh! http://t.co/3ba7wsZZM1 reageer retweet
ggmm komt nooit zijn afspraken naquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel honger maar ik zit op mijn werk en ben bij toeval in Amersfoort. René kan je niet wat broodjes brengen voor je boi?
Nooit begrepen waarom dat is afgeschaftquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Buma wil weer de invoering van de maatschappelijke dienstplicht. Wat een verfrissende jongen is het toch.
Zal knaapjes zoals jou wel goed doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Buma wil weer de invoering van de maatschappelijke dienstplicht. Wat een verfrissende jongen is het toch.
Omdat het een achterlijk en volkomen achterhaald concept is dat niet werkt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom dat is afgeschaft
Je bent zelf een achterlijk en volkomen achterhaald concept.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijk en volkomen achterhaald concept is dat niet werkt?
Nou zegquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent zelf een achterlijk en volkomen achterhaald concept.
Ik vond het vreemd dat het alleen voor mannen gold maar als ze dat ook voor vrouwen zouden doen en niet alleen in het leger waarom nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijk en volkomen achterhaald concept is dat niet werkt?
Van der Wiel na 2 jaar weer op de back was wel echt een verademing daarentegen. Wat was hij goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
Dat Nederland is trouwens wel behoorlijk slecht hé, tering.
Kan je net zo goed Willem II selecteren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
Dat Nederland is trouwens wel behoorlijk slecht hé, tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |