Voor mij niet, ik kijk eigenlijk alleen Ajax (met moeite), verder liever buitenlandsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijk
Dit is het eerste seizoen dat ik bijna geen voetbal meer kijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik meer buitenlands dan binnenlands voetbal kijk
dat doe ik ook niet, teveel moeitequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan nooit de motivatie opbrengen om een wedstrijd via een stream te kijken.
Vooral te veel ergernis omdat je haast niks anders kan doen en het toch constant hapert.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, teveel moeite
Bij mij wordt het ook steeds minder. Laat staan dat ik een wedstrijd daadwerkelijk aandachtig volg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen dat ik bijna geen voetbal meer kijk. Kijk alleen feyenoord nog en dan houdt het op.
dat is inderdaad moeilijk, lukt mij ook niet zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij wordt het ook steeds minder. Laat staan dat ik een wedstrijd daadwerkelijk aandachtig volg.
Dat er maar een andere club kampioen mag worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen Ajax, voor de rest niks. Behalve als ik echt geen reet te doen heb.. Maar dat is al eigenlijk jaren zo. Ik hoop eigenlijk alleen al maanden zo niet jaren dat Ajax wat frisser en aanvallender gaat spelen
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Of ik kijk darts en wielrennen, lekker simpel.
Belachelijk dat ze die gasten laten fietsen in die smogquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendt
Dat heb ik naast schaatsen ook met zwemmen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
Schaatsen is echt de aids van de sport hoorsnap nog steeds niet dat mensen dat leuk vinden.
Te bedenken dat ze de etappe slechts 30 km hebben ingekort tot 111quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze die gasten laten fietsen in die smog
Verschrikkelijk maar zal misschien met het succes% te maken hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
Schaatsen is echt de aids van de sport hoorsnap nog steeds niet dat mensen dat leuk vinden.
Nu veel tv-toernooien met het darts dus het is genieten geblazen. Niveau wordt stukken beter dus ik geniet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielerseizoen is voorbij na Peking, darts komt wel weer. Schaatsen kijk ik ook wel eens. Het zou leuk zijn als NOS ook wat meer shorttrack uitzendt
Gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat er maar een andere club kampioen mag worden.
Die kans is kleinquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willem 2 ofzo ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet Peter Bosz halen.
Ik heb gesproken.
Henk Ten Catequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet Peter Bosz halen.
Ik heb gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |