Allemaal even lachen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Oké. Een assist en een doelpunt is niks mis mee maar zo goed was hij niet. Enkel Van der Wiel stak er bovenuit.
FredRutten is niet HMF.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Dat heeft niets met positie kiezen te maken, dat is zonder bal in FM.
Mij interesseert het Nederlands Elftal al jaren niet meer. Alleen op het EK en WK. Lekker hypocrietquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zelfs de doelpunten van Nederland v Kazachstan niet teruggezien.
Morgen kijk ik uiteraard om Sigthorsson zien te bazen om hem vervolgens zaterdag weer te zien spelen als een stuk verdriet.
Ik support Ijsland. Gewoon omdat het knap is wat ze voor elkaar boksen met 300 duizend inwoners in hun orgasme waardig mooie eilandquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zelfs de doelpunten van Nederland v Kazachstan niet teruggezien.
Morgen kijk ik uiteraard om Sigthorsson zien te bazen om hem vervolgens zaterdag weer te zien spelen als een stuk verdriet.
aantal inwoners =/= relevantquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support Ijsland. Gewoon omdat het knap is wat ze voor elkaar boksen met 300 duizend inwoners in hun orgasme waardig mooie eiland
Ik heb wel gelezen dat een van hun sterspelers Gylfi Sigursson mogelijk niet mee kan spelen. Smet op de wedstrijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support Ijsland. Gewoon omdat het knap is wat ze voor elkaar boksen met 300 duizend inwoners in hun orgasme waardig mooie eiland
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt geprobeerd te zeggen dus ik ben het gemakshalve gewoon met je eens.quote:
Gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat een van hun sterspelers Gylfi Sigursson mogelijk niet mee kan spelen. Smet op de wedstrijd.
Denk wel dat Nederland gaat winnen. Op de counter.
aantal inwoners is niet relevantquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je zojuist hebt geprobeerd te zeggen dus ik ben het gemakshalve gewoon met je eens.
Je bent zelf een Je bent zelf een gewaagde voorspelling..quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een gewaagde voorspelling.
Dat is het wel als je maar een visvijver van +- 160 duizend man hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
aantal inwoners is niet relevant
anders zouden china en india beste voetballanden moeten zijn zoals een knul hierboven al aangaf
Praat eens met meer respect over mij knul.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
aantal inwoners is niet relevant
anders zouden china en india beste voetballanden moeten zijn zoals een knul hierboven al aangaf
Dus geen rellen meer tijdens de vriendschappelijke en kwalificatiewedstrijden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mij interesseert het Nederlands Elftal al jaren niet meer. Alleen op het EK en WK. Lekker hypocriet
ja is goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho mattie, kom je ook zo naar het TV SC topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |