Alsjeblieft niet...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet Peter Bosz halen.
Ik heb gesproken.
Niks mis mee, interesseert me geen reet. Wil weer eens boeiend voetbal zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hahahaha
Als Cilessen volgend jaar weg gaat krijg je gelijk 500 tegendoelpunten met die speelwijze van hem.
En dan doet Valencia het ook nog eens goed voor je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:04 schreef chufi het volgende:
Nu live vanuit China : Brasil - Argentina
Niets te klagen iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan doet Valencia het ook nog eens goed voor je.
Wist je trouwens dat de topic aantallen van deze reeks al een maand niet kloppen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan doet Valencia het ook nog eens goed voor je.
Oh. Nou dan beginnen we gewoon overnieuw toch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat de topic aantallen van deze reeks al een maand niet kloppen?
Is het niet jouw taak als moderator hier iets aan te doen?
Prima. Als iedereen maar weet dat het de schuld is van Stijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Nou dan beginnen we gewoon overnieuw toch.
Autist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima. Als iedereen maar weet dat het de schuld is van Stijn.
[ afbeelding ]
Caland heeft dan lekk0r pechquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige wat Caland en ik wilden is dat topic 4045 eerder komt.
Wanbeleid hier.
Ik steun je in deze.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eh, waarom is de rest dan 35xx?
Omdat Stijn een maand geleden een foutje heeft gemaakt:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eh, waarom is de rest dan 35xx?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |