Als de dader ook een medeleerling is dan zullen ze hem wel snel pakkenquote:Steekpartij op school Voorburg
Op een middelbare school in Voorburg is iemand neergestoken. Het slachtoffer is vermoedelijk een leerling. Hij is zwaargewond geraakt. Er is een traumahelikopter ingezet.
De steekpartij rond 13.30 uur op het schoolplein van het Corbulo College, een vmbo-school voor Techniek & Economie.
Paniek
Volgens een leerling van de school is het slachtoffer een jongen, die waarschijnlijk ruzie had met iemand. "Ik zag hem in blinde paniek naar binnen rennen, met zijn hand op zijn nek. Niet lang daarna kwam de eerste hulp, het ging allemaal zo snel", zegt de ooggetuige tegen Omroep West. Volgens de leerling was er veel bloed te zien.
De verdachte is gevlucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Op de fiets. Shit, niet meer bij te houden..twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:30:24'Dader steekpartij VMBO-school Voorburg gevlucht met de fiets' http://t.co/FUcgSq665h Slachtoffer leerling van de school reageer retweet
Wat deed jij dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef reddevil1408 het volgende:
Op de vrijdagmiddag deed ik andere dingen op het schoolplein....
Andere dingen dan leegbloeden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef reddevil1408 het volgende:
Op de vrijdagmiddag deed ik andere dingen op het schoolplein....
roken maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat kansloze gesteek. Paar jaar gelede slachtoffer van steekpartij gezien. Ging om een aansteker ofzo. Spijt dat ik had gekeken.
Dus dat. Slachtoffer was nog verder gestrompeld. Out gegaan naast de plek waar ik werkte op dat moment. In een bushokje. Kon daarna op verzoek van de politie het bloed weg spoelen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
roken maakt meer kapot dan je lief is
En dat doe je ook nog... dan ben je zelf ook niet slim.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Slachtoffer was nog verder gestrompeld. Out gegaan naast de plek waar ik werkte op dat moment. In een bushokje. Kon daarna op verzoek van de politie het bloed weg spoelen....
Misschien werkt(e( zij/hij daar wel johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat doe je ook nog... dan ben je zelf ook niet slim.
Laat de brandweer maar langskomen om dat te doen.
Mja achteraf gezien had ik het niet moeten doen idd. Nja was nogal geschrokken dus niet echt helder nagedacht ook. Allemaal mensen die zich kwamen bemoeien, Messen kwamen vragenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat doe je ook nog... dan ben je zelf ook niet slim.
Laat de brandweer maar langskomen om dat te doen.
Als zij bij de brandweer werkt, dan moet ze niet zeiken, want dat is haar werk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien werkt(e( zij/hij daar wel joh
Wees blij dat iemand het doet
Ik werk niet bij de brandweerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als zij bij de brandweer werkt, dan moet ze niet zeiken, want dat is haar werk.
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Allemaal mensen die zich kwamen bemoeien, Messen kwamen vragen
Oh vergeet een woordquote:
mocro strugglesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh vergeet een woord
Ze kwamen om messen vragen, zodat ze nog een beetje konden rond steken geloof ik
Volgens mij lopen er fucking veel mensen rond met een mes tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef DeJori het volgende:
Hoezo heb je ook een mes bij naar school
Hoe moet je anders de pindakaas op je brood smeren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef DeJori het volgende:
Hoezo heb je ook een mes bij naar school
Da's nog geen reden om er zelf één bij je te hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er fucking veel mensen rond met een mes tegenwoordig.
quote:VOORBURG - Leerlingen van het Corbulo College in Voorburg zijn zwaar aangeslagen door de steekpartij op hun school, vrijdagmiddag. Tijdens een ruzie in de grote pauze werd een jonge jongen neergestoken.
‘Het zag er verschrikkelijk uit’, zegt een leerling die het slachtoffer zag rennen. ‘Er spoot allemaal bloed uit zijn nek.’ Volgens meerdere scholieren was er in de kleine pauze al ruzie. Dat zou rond 13.15 uur zijn geëscaleerd.
Een andere leerling heeft in de school een grote plas bloed zien liggen. ‘Die jongen is door een meester opgetild en daarna is hij gereanimeerd. We weten niet of hij nog leeft’, aldus de scholier. Meerdere jongeren bevestigen tegenover Omroep West dat het slachtoffer en de dader bij elkaar in de derde klas zaten.
Oh absoluut niet nee. Sowieso mensen neersteken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om er zelf één bij je te hebben.
Dat was vroeger niet anders hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er fucking veel mensen rond met een mes tegenwoordig.
Juist dán ben je een gigantische klapmongool als je een mes bij je hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef DeJori het volgende:
Dat neersteken kan gebeuren in een opwelling van woede.
Heb je nu ebola?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Slachtoffer was nog verder gestrompeld. Out gegaan naast de plek waar ik werkte op dat moment. In een bushokje. Kon daarna op verzoek van de politie het bloed weg spoelen....
Klinkt als een slagaderlijke bloeding. Anders spuit het bloed er niet uit. RIP alvast. Die gaat dat niet overleven. Slagaderlijke bloeding in je nek is lastig afbinden denk ikquote:
Nah als ze bij elkaar in de klas zitten lijkt mij van wel ja. Gelukkig maar ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
De dader zal wel vrij snel gevonden worden. En zijn naam en foto zal al wel eerder op twitter verschijnen.
Als ik lees dat het bloed eruit spoot en reanimeren dan vrees ik het ergste.quote:
Elektrische fiets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Op de fiets. Shit, niet meer bij te houden..twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:30:24'Dader steekpartij VMBO-school Voorburg gevlucht met de fiets' http://t.co/FUcgSq665h Slachtoffer leerling van de school reageer retweet
Nja waarschijnlijk heb je idd gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik lees dat het bloed eruit spoot en reanimeren dan vrees ik het ergste.
Slagaderlijke bloeding als die niet direct gestelpt wordt is binnen een mum van tijd einde oefening.
twitter:RedactieD8 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:41:09Het slachtoffer is in kritieke toestand vervoerd naar het ziekenhuis. #CorbuloCollege #Steekpartij #Voorburg reageer retweet
Is de persoon al dood dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:01 schreef Montagui het volgende:
Waar kunnen ze hem nu voor aanklagen? Doodslag?
Als het slachtoffer niet dood gaat, nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:01 schreef Montagui het volgende:
Waar kunnen ze hem nu voor aanklagen? Doodslag?
'Dat doet ie anders nooooit!'twitter:Joostbakkerr twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:02:47Getuigen omschrijven de vermoedelijke dader als een aardige, stille jongen. http://t.co/gAsbwmbFsH #Voorburg reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
John • 16 minuten geleden
De traumaheli was akelig snel weer vertrokken en de ambu's blijven bij de school staan. Het is te hopen dat dit niet betekent dat de steekpartij fataal blijkt.
Zou dit kunnen kloppen ?
twitter:LifelinerNL twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:36:27De #Lifeliner2 is ter plekke geweest bij een steekpartij in #Voorburg. Slachtoffer in kritieke toestand met ambu naar ziekenhuis vervoerd. reageer retweet
Juist, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Juist dán ben je een gigantische klapmongool als je een mes bij je hebt.
Waarom niet in de lifeliner ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]twitter:LifelinerNL twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:36:27De #Lifeliner2 is ter plekke geweest bij een steekpartij in #Voorburg. Slachtoffer in kritieke toestand met ambu naar ziekenhuis vervoerd. reageer retweet
Misschien is de ambulance sneller? Beter mogelijk aan het slachtoffer te werken? Ze zullen er wel hun redenen voor hebben.quote:
Ik had vroeger een luchtbuks meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:07 schreef S15 het volgende:
Een mes mee naar school nemen
Wij namen vroeger een bal mee.
Ik wa alleen maar aan het voetballen. Heerlijke tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had vroeger een luchtbuks mee
En een biletto
Overigens nooit wat mee gedaan hoor, buiten in de pauze op wat blikjes schieten om beurten in het park bij de school.
Dat mes heeft nooit mijn broekzak verlaten op school.
Hmm ja. Nah hoop dat die het overleefd. Op de frontpage een reactie van iemand die heeft gehoord dat die is overleden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien is de ambulance sneller? Beter mogelijk aan het slachtoffer te werken? Ze zullen er wel hun redenen voor hebben.
Was ook aardige jongen, niet stil, wel aardig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
'Dat doet ie anders nooooit!'twitter:Joostbakkerr twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:02:47Getuigen omschrijven de vermoedelijke dader als een aardige, stille jongen. http://t.co/gAsbwmbFsH #Voorburg reageer retweet
'Hij doet geen vlieg kwaad!'
Jij kent hem?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:10 schreef eimetei het volgende:
[..]
Was ook aardige jongen, niet stil, wel aardig.
Ziekenhuis in leidschendam is ongeveer een rechte weg er naar toe, en als ze naar Den haag gaan ligt Bronovo ook dichtbijquote:
Slecht teken? Wat een bullshit. Da's gewoon procedure.twitter:ljongbloed twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:09:43Forensische opsporing in witte pakken naar binnen. Is slecht teken. #Corbulocollege #Voorburg http://t.co/AlILTvSsun reageer retweet
Waarom wel? Het is een stedelijk gebied, als hij al in de ambulance lag en het ziekenhuis niet heel ver is kan dat sneller zijn dan hem er weer uit halen, in de lifeliner proppen, en dat stukje vliegen.quote:
Ze laten zo'n lifeliner komen meer uit voorzorg dus ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:12 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Ziekenhuis in leidschendam is ongeveer een rechte weg er naar toe, en als ze naar Den haag gaan ligt Bronovo ook dichtbij
Jep, is procedure.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze laten zo'n lifeliner komen meer uit voorzorg dus ?
Die kerel is hoop ik aan het trollenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Geweldig altijd bij dit soort dingen, van dat volk op Twitter wat wel meteen weet hoe het zit, en wat er allemaal goed en slecht isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Slecht teken? Wat een bullshit. Da's gewoon procedure.twitter:ljongbloed twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:09:43Forensische opsporing in witte pakken naar binnen. Is slecht teken. #Corbulocollege #Voorburg http://t.co/AlILTvSsun reageer retweet
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vraag me af waar de dader in zo'n geval naartoe vlucht. Gaat ie naar huis, mam zegt "hee, ben je nu al thuis?", antwoord "ja, leraar wiskunde was ziek", en gaat naar zijn kamer?
Ik vraag me ook af waarom zo iemand vlucht. Iedereen kent hem, wil hij verder onderduiken of zo? En dat de eerstkomende 329 jaar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vraag me af waar de dader in zo'n geval naartoe vlucht. Gaat ie naar huis, mam zegt "hee, ben je nu al thuis?", antwoord "ja, leraar wiskunde was ziek", en gaat naar zijn kamer?
Denk paniek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom zo iemand vlucht. Iedereen kent hem, wil hij verder onderduiken of zo? En dat de eerstkomende 329 jaar?
"Het komt wel dichtbij!"twitter:dianakleinjans twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:44:33Steekpartij op school in #Voorburg. Dader (leerling?) gevlucht. Ik was daar net nog voor een boodschap. Bizar. #corbulocollege reageer retweet
Krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
"Het komt wel dichtbij!"twitter:dianakleinjans twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:44:33Steekpartij op school in #Voorburg. Dader (leerling?) gevlucht. Ik was daar net nog voor een boodschap. Bizar. #corbulocollege reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kerel is hoop ik aan het trollenMeestal komen dit soort berichten van andere moskeegangers bekenden pas als diegene al eventjes vastzit.
Potentiële Syriëstrijderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Elkaar imiteren etc.. vmbo he..quote:
Zowel dader als slachtoffer zijn nederlandsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Marq • 2 minuten geleden
Die school kennende zal dit een gevolg zijn van jarenlang gepest door bepaalde noord Afrikaanse afkomstigen en had de dader er eindelijk genoeg van. Hoop dat het een duidelijke les voor ze is..
• Beantwoorden•Delen ›
Las ergens anders dat het slachtoffer een Nederlandse jongen is.
Maar was je vandaag op school ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:21 schreef eimetei het volgende:
[..]
Zowel dader als slachtoffer zijn nederlands
Wij hebben eigenlijk veel overeenkomstenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:20 schreef yvonne het volgende:
* het komt wel dichtbij nu*
Ik heb ooit in Voorburg gewoond
En het bloed spoot eruit klinkt niet echt gezond
Klopt, het gros van de hedendaagse bontkraagjes zijn hier geborenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:21 schreef eimetei het volgende:
[..]
Ah, dan was het Adelbrecht-Jan met Diederik-Roelof.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:21 schreef eimetei het volgende:
[..]
En dat Voorburg is zo beschaafd hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk veel overeenkomsten
Ligt eraan waar. Het deel rond de Herenstraat is nog een beetje oud geld en Bert-Willem met Fleur-Sophie met de kids lekker rose'tjes nippen. Maar er zijn ook genoeg mindere buurten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dat Voorburg is zo beschaafd he
Ik heb vroeger kort in Voorburg gewoond. En zat er ook op school. Vlakbij het verschrikkelijke Veurscollegequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Het deel rond de Herenstraat is nog een beetje oud geld en Bert-Willem met Fleur-Sophie met de kids lekker rose'tjes nippen. Maar er zijn ook genoeg mindere buurten.
Weet je hoe het nu met het slachtoffer gaat ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:21 schreef eimetei het volgende:
[..]
Bakkie thee enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Revanches het volgende:
Dat wordt een pittig gesprek bij de directeur.
Twee dagen schorsing en een week lang het schoolplein vegen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Revanches het volgende:
Dat wordt een pittig gesprek bij de directeur.
Geen strafregels ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Twee dagen schorsing en een week lang het schoolplein vegen.
VMBO. Kunnen niet schrijven waarschijnlijk.quote:
Tjah, wat kan je nog verwachten. Men verwacht ook veilig te zijn op het werk, in het vliegtuig, of bij een monstertruckshow. Uiteindelijk ben je gewoon nergens 100% veilig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:29 schreef agter het volgende:
Je verwacht als ouder toch dat je kind veilig is op school?
In de eerste plaats werd het gebouw zelf ontruimt door docenten, toen politie arriveerde het plein (bloed zat aan steunpalen, plassen op plein zelf-in de school) en daarna rond de school,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je hoe het nu met het slachtoffer gaat ?
Het kan ook een rustige jongen zijn die altijd werd gepest. En nu ineens doordraaide.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand anders zei net hier dat die witte pakken standaard procedure zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef eimetei het volgende:
[..]
In de eerste plaats werd het gebouw zelf ontruimt door docenten, toen politie arriveerde het plein (bloed zat aan steunpalen, plassen op plein zelf-in de school) en daarna rond de school,
Ging allemaal vrij vlot.
Dus heb helaas geen idee hoe het met wesley(slachtoffer) gaat, maar als twitter moet geloven zijn er al witte pakken aanwezig in het gebouw....
Dat zegt niks over de toestand van het slachtoffer. Dat is gewoon procedure.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef eimetei het volgende:
maar als twitter moet geloven zijn er al witte pakken aanwezig in het gebouw....
fotos?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja al dat bloed zegt ook niet veel goeds natuurlijk
No thanks.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Enchanter het volgende:
Heb net ff wat schoolfoto's bekeken van die school.
Leuke multiculturele school :x
Ik dacht dat ze foto's had gezien of zo.quote:
Geen grapjes aub, geloof me zoiets wil je absoluut niet op je netvlies hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iemand anders zei net hier dat die witte pakken standaard procedure zijn.
Maar was je er vandaag ?
Grapjes ? Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dit niet op je netvlies wil hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef eimetei het volgende:
[..]
Geen grapjes aub, geloof je zoiets wil je absoluut niet op je netvlies hebben.
Als je iets wilt zeggen, zeg het dan en draai er niet omheen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik zeg leuke multiculturele school , wat wil je horen dan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je iets wilt zeggen, zeg het dan en draai er niet omheen.
Laffe mensen die niks durven te zeggen
Als je het topic had gelezen had je deze onzin achterwege kunnen laten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zeg leuke multiculturele school , wat wil je horen dan ?
Dat de dader waarschijnlijk een allochtoon is ?
Ja zou best kunnen , maar dat zou het slachtoffer ook kunnen zijn
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je deze onzin achterwege kunnen laten.
Nuttige infoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Enchanter het volgende:
Jij wilt kennelijk iets zeggen. Dat is iets anders dan of ik iets wil horen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je wilt zeggen: MOCRO DID IT!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
twitter:marokko twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:40:01Gewonde bij steekpartij vmbo-school - http://t.co/z6cBdAntpR #corbulocollege #voorburg #steekpartij http://t.co/52LEdQgt4h reageer retweet
quote:'Vermoedelijke dader steekpartij Voorburgse school gepakt door medescholieren'
VOORBURG - De scholier die vrijdagmiddag een medeleerling zou hebben neergestoken op het Corbulo College in Voorburg, zou zijn aangehouden. Andere leerlingen zeggen tegen Omroep West dat scholieren hem hebben achtervolgd tijdens zijn vlucht.
De jongen zou door de leerlingen zijn overgedragen aan de school. Daar zouden politieagenten hem hebben aangehouden. De jongen zou bij het slachtoffer in de klas hebben gezeten. Een woordvoerster van de politie kan de arrestatie nog niet bevestigen.
Het Corbulo College is hermetisch afgesloten. Politiemensen in witte pakken doen onderzoek in en om het gebouw aan de Van Tuyll van Serooskerkenstraat.
Dat zei eimetei al eerder idd.quote:
Nice !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-door-medescholieren
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als dit waar is verdienen ze een lintje.quote:Andere leerlingen zeggen tegen Omroep West dat scholieren hem hebben achtervolgd tijdens zijn vlucht.
Niet gezien, excuus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zei eimetei al eerder idd.
Altijd zelfde kleren.. legerbroek zwart vest.. zwart haar...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Niet gezien, excuus.
Ik hoor ook in een paar interviews dat de jongen die zou hebben gestoken een timide, afgezonderd bestaan leidde op school. Wellicht de outcast teveel getart?
Maar hij werd niet gepest ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef eimetei het volgende:
[..]
Altijd zelfde kleren.. legerbroek zwart vest.. zwart haar...
Zodra je iets over hem zei trok die zijn mond wel open ja.. verder aardig gast.. had dit niet verwacht... niemand trouwens..
Heb overigens niets gehoord over leerlingen die hem achterna zijn gegaan.. zullen denk ik paar gasten zijn geweest die weten waar hij woont..
Dan is de kans al wat groter dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.quote:
Klinkt als outcast die de pester heeft gepakt ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef eimetei het volgende:
[..]
Altijd zelfde kleren.. legerbroek zwart vest.. zwart haar...
Zodra je iets over hem zei trok die zijn mond wel open ja.. verder aardig gast.. had dit niet verwacht... niemand trouwens..
Heb overigens niets gehoord over leerlingen die hem achterna zijn gegaan.. zullen denk ik paar gasten zijn geweest die weten waar hij woont..
Weet je iets meer over het slachtoffer?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan is de kans al wat groter dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.
De eerste Columbine referentie zowaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt als outcast die de pester heeft gepakt ofzo?
INB4 het is de schuld van Marylin Manson
Vamonos Pestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Walter White is gearriveerd. Lekker beetje meth koken, ja tog. Toch niemand daar tot maandag.
Het zal ook eens nietquote:
Tja.. doorsnee vmbo leerling.. wel altijd aardig, liet wel merken als hij het niet eens was met beslissing docent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet je iets meer over het slachtoffer?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is maar goed dat de dader al opgepakt is. Opsporing verzocht mag toch geen allochtonen meer in beeld brengen dus dan hadden we hem nooit meer gepakt
Ze zouden verboden moeten worden!quote:
Hoax, de standaard VMBO student slaat zijn docent aan pulp wanneer hij het niet met hem eens is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef eimetei het volgende:
[..]
Tja.. doorsnee vmbo leerling.. wel altijd aardig, liet wel merken als hij het niet eens was met beslissing docent.
Deze had net mooi in het nieuwe Opsporing Verzocht-beleid gepastquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is maar goed dat de dader al opgepakt is. Opsporing verzocht mag toch geen allochtonen meer in beeld brengen dus dan hadden we hem nooit meer gepakt
Geen bijzonder type dus. Bedankt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef eimetei het volgende:
[..]
Tja.. doorsnee vmbo leerling.. wel altijd aardig, liet wel merken als hij het niet eens was met beslissing docent.
Onbegrijpelijk dat Roy Orbison nooit is doorgedraaid.quote:
Net zoals die ene voetballer.quote:
In de klas waar het over gaat dus niet..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoax, de standaard VMBO student slaat zijn docent aan pulp wanneer hij het niet met hem eens is.
Dit dus.. mensen zullen wel anders reageren mochten ze dit soort dingen ooit meemakenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Jezus lees het topic voordat je reageert...
Kluivert?quote:
Ach wat een geneuzel, wie publiekelijk iemand neersteekt moet de consequenties daarvan accepteren. Anders had hij hem maar in een donker steegje neer moeten steken.quote:
Zie eerder in dit topic en twitter.quote:
Omdat de ruimte in de Lifeliner beperkt is. Je ligt dan met je benen in het staartstuk. Wanneer er onderweg iets gebeurt, dan kunnen ze niets/weinig met je beginnen. Wat ik van één van de medewerkers in Groningen heb begrepen, kunnen ze bijvoorbeeld niet reanimeren in zo'n ding. (maar daar ben ik niet zeker meer van)quote:
Wellicht ten overvloede: geruchten.twitter:hansfcdh twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:27:08RT @Nance_me: @regio15 Het lijkt erop dat de jongen is overleden #lijkenwagen #corbulocollege http://t.co/CU1n4gn8vW reageer retweet
Ah thnx ! Dan is het in dit geval idd niet handig om hem hiermee te vervoeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat de ruimte in de Lifeliner beperkt is. Je ligt dan met je benen in het staartstuk. Wanneer er onderweg iets gebeurt, dan kunnen ze niets/weinig met je beginnen. Wat ik van één van de medewerkers in Groningen heb begrepen, kunnen ze bijvoorbeeld niet reanimeren in zo'n ding.
Over het algemeen is de Lifeliner daar te ondersteuning. Er zit namelijk altijd een arts in.
Ja is die wagen dan daar op school ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Wellicht ten overvloede: geruchten.twitter:hansfcdh twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:27:08RT @Nance_me: @regio15 Het lijkt erop dat de jongen is overleden #lijkenwagen #corbulocollege http://t.co/CU1n4gn8vW reageer retweet
twitter:walteggink twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:35:37Politiechef zegt net dat het slachtoffer is overleden. #Voorburg #Corbulo #steekpartij reageer retweet
Doordat het gebied rondom de school door politie was/is afgezet, ben ik huiswaarts gegaan..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je al iets meer over het slachtoffer ?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:walteggink twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:35:37Politiechef zegt net dat het slachtoffer is overleden. #Voorburg #Corbulo #steekpartij reageer retweet
Sterkte aan de nabestaanden..
Gecondoleerd !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef eimetei het volgende:
[..]
Doordat het gebied rondom de school door politie was/is afgezet, ben ik huiswaarts gegaan..
Lees net dat Wesley is overleden..
Sterkte, zal een heftige periode worden de komende tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef eimetei het volgende:
[..]
Doordat het gebied rondom de school door politie was/is afgezet, ben ik huiswaarts gegaan..
Lees net dat Wesley is overleden..
http://www.politie.nl/nie(...)j-steekincident.htmlquote:Leerling overleden bij steekincident, verdachte aangehouden
Laatste update: 10-10-2014 | 16:38
Voorburg - Bij een steekincident op een school aan de Van Tuyll van Serooskerkenstraat in Leidschendam-Voorburg is vrijdag 10 oktober een 15-jarige Hagenaar overleden. Een 16-jarige Rijswijker werd enige tijd later aangehouden als verdachte.
Omstreeks 13.30 uur kwam bij de hulpdiensten de melding binnen dat er bij de school iemand was neergestoken en dat de vermoedelijke dader was gevlucht. Direct gingen ambulancepersoneel en politie ter plaatse en verleenden eerste hulp aan het slachtoffer. De traumahelicopter bracht een mobiel medisch team ter plaatse.
Tevergeefs
Alle inspanningen om het slachtoffer te reanimeren, bleken tevergeefs: het slachtoffer overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. Terwijl ambulancepersoneel zich ontfermde over het slachtoffer, was een zoektocht gaande naar de vermoedelijke verdachte, waarvan de identiteit bekend was. Hij is korte tijd later aangehouden. Zowel het slachtoffer als de verdachte waren leerlingen van de school.
Onderzoek
De familie van het slachtoffer is inmiddels geïnformeerd over zijn overlijden. Een rechercheteam onderzoekt de exacte toedracht, forensisch experts verrichten uitgebreid sporenonderzoek. Getuigen die daar behoefte aan hebben, krijgen slachtofferhulp aangeboden.
Heb op geen enkel moment iets van medeleerlingen gehoord over pesten of iets.. die kleine ruzie ging daadwerkelijk over niets..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef Zorro het volgende:
Ik wacht nog even met een mening. Als het inderdaad zo is dat de dader bv altijd gepest werd door het slachtoffer dan heb ik al een heel stuk minder medelijden.
Al wijzen de opmerkingen van eimetei daar vooralsnog niet op, je weet nooit wat er bv via Whatsapp oid gebeurt.
Het moet toch érgens over gegaan zijn, je steekt neem ik aan niet iemand dood om een niet teruggebracht PS3-spelletje. Tenminste, dat hoop ik dan maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef eimetei het volgende:
[..]
Heb op geen enkel moment iets van medeleerlingen gehoord over pesten of iets.. die kleine ruzie ging daadwerkelijk over niets..
Juist omdat het nergens over ging moet er haast meer meespelen. En anders spoort die gast echt niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef eimetei het volgende:
[..]
Heb op geen enkel moment iets van medeleerlingen gehoord over pesten of iets.. die kleine ruzie ging daadwerkelijk over niets..
Dat laatste zou kunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juist omdat het nergens over ging moet er haast meer meespelen. En anders spoort die gast echt niet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een intolerant kut land zijn we ook geworden![]()
Vroegah, praatte je ruzies nog weleens uit of in uiterste geval van nood gaf je elkaar een tyfus stomp op je bakkes, tegenwoordig wordt je neergestoken/schoten
Precies. Ik heb ook wel gevochten met medeleerlingen in mijn schooltijd, maar dat was elkaar op de muil slaan enzo. Over messen werd niet eens nagedacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroegah, praatte je ruzies nog weleens uit of in uiterste geval van nood gaf je elkaar een tyfus stomp op je bakkes, tegenwoordig wordt je neergestoken/schoten
JA MAAR VROEGER DIT DATquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
Wat walg ik van dit soort praat. Alsof dit soort paupers een blauwdruk is voor de samenleving.
Joden rennen altijd weg!1!1!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger rende ik gewoon heel hard weg als iemand tegen mij begon te praten. Nu nog trouwens. Daarom leef ik waarschijnlijk nog.
Schieten en steken is gewoon van alle tijden hoor, alleen is de media er wat sneller bovenop nu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een intolerant kut land zijn we ook geworden
Wesley trok zijn mond open als iemand over hem ging praten, terecht trouwens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger rende ik gewoon heel hard weg als iemand tegen mij begon te praten. Nu nog trouwens. Daarom leef ik waarschijnlijk nog.
Ja maar hij is nu wel dood.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef eimetei het volgende:
[..]
Wesley trok zijn mond open als iemand over hem ging praten, terecht trouwens.
Precies. En is dat het niet even in z'n iTunes loeren of er metal tussen staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef SteveBudin het volgende:
Nu nog even de PC van de dader opstarten en dan in zijn steamlijst kijken of daar een shooter tussenstaat. Zo ja, dan ligt het daaraan. Zo nee, dan console/mobiel checken voor een schietspel.
Ja dat schijnt nogal hard te gaan als je een slagaderlijke bloeding hebt. Of had het minder erg geweest als het even wat langer had geduurd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Marrije het volgende:
dat joch is al overleden ook, niet te geloven
Tegenwoordig denkt elke scholier gelijk aan messen inderdaad, wat een land.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook wel gevochten met medeleerlingen in mijn schooltijd, maar dat was elkaar op de muil slaan enzo. Over messen werd niet eens nagedacht.
Nja hij heeft het nog wel mee gemaakt. Blijkbaar in paniek naar binnen gerend ... Pfff kan mij niet voorstellen wat er dan door je hoofd gaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt nogal hard te gaan als je een slagaderlijke bloeding hebt. Of had het minder erg geweest als het even wat langer had geduurd?
Ach vroeger was het niet veel andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tegenwoordig denkt elke scholier gelijk aan messen inderdaad, wat een land.
Vreselijk ja. Maar misschien dan juist wel 'beter' dat het geen dagenlang gevecht tegen de dood is geworden. Maar goed, benieuwd wat de dader bezield. Tenzij je echt helemaal getikt ben kan zoiets toch niet zijn om een kleine ruzie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja hij heeft het nog wel mee gemaakt. Blijkbaar in paniek naar binnen gerend ... Pfff kan mij niet voorstellen wat er dan door je hoofd gaat.
ik bedoelde meer, niet zomaar ergens gestoken, maar echt 'raak' zeg maar. Was te verwachten natuurlijk als het in de nek is, maar ergens hoopte ik dat het 'mee zou vallen'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt nogal hard te gaan als je een slagaderlijke bloeding hebt. Of had het minder erg geweest als het even wat langer had geduurd?
Ja dat is het nadeel van de nek, iets vitaals missen is vrijwel onmogelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, niet zomaar ergens gestoken, maar echt 'raak' zeg maar. Was te verwachten natuurlijk als het in de nek is, maar ergens hoopte ik dat het 'mee zou vallen'.
Klopt, maar ik had de hoop al een beetje opgegeven toen een ooggetuige het had over 'bloed wat er uit spoot'...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, niet zomaar ergens gestoken, maar echt 'raak' zeg maar. Was te verwachten natuurlijk als het in de nek is, maar ergens hoopte ik dat het 'mee zou vallen'.
Ik heb geen idee. Mensen steken iemand al lek om een scooter dus...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Maar misschien dan juist wel 'beter' dat het geen dagenlang gevecht tegen de dood is geworden. Maar goed, benieuwd wat de dader bezield. Tenzij je echt helemaal getikt ben kan zoiets toch niet zijn om een kleine ruzie?
Ik had ook nog een beetje hoop...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou triest zijn inderdaad. Hoop niet dat de dader in een ''maar hij had zo'n slechte jeugd'' slachtofferrol wordt geplaatst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Craptacular het volgende:
Dader loopt na een jaartje jeugddetentie weer vrij rond.
en die nek was misschien ook geen toevalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Schijnbaar had de dader al bepaalde gevoelens/gedachtes anders heb je ook niet de behoefte om een mes mee te nemen.
Ik vraag het me af. Je moet een heel goed verhaal hebben waarom je dat mes bij had lijkt me. Zit een vleugje voorbedachte rade aan wmb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Craptacular het volgende:
Dader loopt na een jaartje jeugddetentie weer vrij rond.
Bevestigd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Een 'ooggetuigenverslag';
[ afbeelding ]
Nja iedereen die het gezien heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:05 schreef Harmankardon het volgende:
Die leraar gaat ook een slechte nacht tegemoet. Tering.
Is niks grappigs aan. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hihaho grappig zeg, een getuige van een moord op een VMBO school maakt een spelfautje
met je, met je, met jeee...... vlammen ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is niks grappigs aan. Met je hoofd.
Is dat zo? Geen idee eigenlijk, dacht dat ze in je hals redelijk oppervlakkig liggen / slecht beschermd zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat verdrietig
Hij moet ook wel flink hebben gestoken om die slagader te raken.
Als je met je vingers links en rechts in je hals voelt, voel je het bloed 'pulseren'. Dat is je slagader. En als je vingers het al op die manier kunnen voelen, kun je ze met een simpel mesje al bereiken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat verdrietig
Hij moet ook wel flink hebben gestoken om die slagader te raken.
Liggen ook oppervlakkig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee eigenlijk, dacht dat ze in je hals redelijk oppervlakkig liggen / slecht beschermd zijn?
Zou het?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ook iemand bewust in de nek steken....
Vreemde reactie dit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef mapima het volgende:
Ik woon niet heel erg ver van die school vandaan en kan vertellen dat er bijna alleen jongens op zitten, meisjes zie je daar niet eens
Voorburg staat trouwens bekend als kak al vind ik het meevallen. Leuk man deze reclame voor het keurige nette Voorburg door die Rijswijker. Hij had ook naar het Stanislascollege in Rijswijk of Delft kunnen gaan daar zit echt tuig en past hij misschien beter tussen.
Als jij bewust een mes meeneemt naar school dan heb je er al over nagedacht wat een goede locatie is om dat mes eens diep in te steken.quote:
Willen jullie meer of minder Rijswijkers?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan er niks over afkomst gezegd worden gaan we het nu hebben over de plek waar je woont
Niet van haar.quote:
Nja of hij voelde zich gewoon onveilig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij bewust een mes meeneemt naar school dan heb je er al over nagedacht wat een goede locatie is om dat mes eens diep in te steken.
Dit lijkt echt op een voorbedachte daad, niet spontaan.
Anders had hij 'm wel in z'n buik/zij/been/arm gestoken. Is dichterbij dan een nek.
Pfff k ben een ex rijwswijkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Rijswijkers?
Ik begrijp niet waarom je een mes bij je draagt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Mensen steken iemand al lek om een scooter dus...
Kan, maar dan nog, hij stopt dat mes bewust in z'n zak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja of hij voelde zich gewoon onveilig?
Om mensen te stekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je een mes bij je draagt.
Ik weet wel waar die slagaders liggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je met je vingers links en rechts in je hals voelt, voel je het bloed 'pulseren'. Dat is je slagader. En als je vingers het al op die manier kunnen voelen, kun je ze met een simpel mesje al bereiken.
Blijft speculatie, net als bv een speculatie dat deze dader misschien mogelijk zodanig getreiterd is dat hij in een vlaag van opwelling en ondoordachtheid blind gestoken heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij bewust een mes meeneemt naar school dan heb je er al over nagedacht wat een goede locatie is om dat mes eens diep in te steken.
Dit lijkt echt op een voorbedachte daad, niet spontaan.
Anders had hij 'm wel in z'n buik/zij/been/arm gestoken. Is dichterbij dan een nek.
Om in de pauze je appeltje te kunnen schillen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ja.... Nja het is maar afwachten waarom dit gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog, hij stopt dat mes bewust in z'n zak.
Het is er niet in gevallen of door iemand anders in gestopt.
Ik snap niet waarom een ruzie uitmond in een fatale steekpartij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hulde voor de medescholieren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:17 schreef Craptacular het volgende:
Gepakt door medescholieren
Spuit 11.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:17 schreef Craptacular het volgende:
Gepakt door medescholieren
Ben je ooit in Rijswijk geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan er niks over afkomst gezegd worden gaan we het nu hebben over de plek waar je woont
laat ze lekker daar alle tuig bij elkaarsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Rijswijkers?
Ik heb er gewoond Henk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:21 schreef mapima het volgende:
[..]
Ben je ooit in Rijswijk geweestLoopt allemntuig daar man
Zegt iemand uit het 'statige' Voorburgquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:21 schreef mapima het volgende:
[..]
laat ze lekker daar alle tuig bij elkaars
Nee hoor...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:22 schreef mapima het volgende:
[..]
is het niet vervelens om daar te wonen?
RIPquote:Update 16.38 uur
Via het nieuws op Radio 1 vernemen we net dat het 15-jarige slachtoffer van de steekpartij is overleden. Een 16-jarige jongen uit Rijswijk is aangehouden als verdachte.
Klopt. We kennen het verhaal nog niet. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:02 schreef kovenant het volgende:
dat kinderen messen meenemen naar school is al erg genoeg.
je weet maar nooit wat er speelt op school.
jaren lang gepest en gebroken, en voor je eigen "veilige gevoel" een mes meenemen
pestkop / irritante asociale hond
je weet het niet.
Ik denk, (uit verhalen van anderen) dat de woordenwisseling in de les, door is gegaan naar het schoolplein, ik was op dat moment fiets aan het pakken (weekend..) toen ik opeens Wesley de school in zag rennen.. voordeur zat onder de bloed-spetters.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt ja.... Nja het is maar afwachten waarom dit gebeurd is.
Zo lang we niet weten of het 'm is is het misschien handiger om die weg te halen.quote:
Je hebt niks aan die heksenjachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:36 schreef 10minuteman het volgende:
Sociale media zoals Facebook en Twitter is zo krachtig. Je wijst al snel een onschuldige aan.
Vooral niet als de dader al is opgepakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt niks aan die heksenjachten.
Betreffende zat bij hem in de klas. Dader komt uit een andere klas.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo lang we niet weten of het 'm is is het misschien handiger om die weg te halen.
Nou en? Jij bent wel van de digitale schandpaal begrijp ik?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Betreffende zat bij hem in de klas. Dader komt uit een andere klas.
Jonguh, dit is het slachtoffer..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou en? Jij bent wel van de digitale schandpaal begrijp ik?
Dader en slachtoffer zaten in dezelfde klas...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Betreffende zat bij hem in de klas. Dader komt uit een andere klas.
Ook dat. Maar het is sowieso een medium dat gewoon een gevaarlijk middel is. Maar ik ben van mening dat kinderen ook niet op Facebook of Twitter horen. Mensen filmen bijvoorbeeld al snel bij een ongeval of bij paniek. In plaats van hulp te verlenen of zelfs de situatie in te schatten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt niks aan die heksenjachten.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:38 schreef eimetei het volgende:
[..]
Dader en slachtoffer zaten in dezelfde klas...
twitter:Jaman00tje twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:49:30Even duidelijk, het slachtoffer zat in mijn klas en de dader in een andere klas.. dus niet in dezelfde klas... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |