Klopt. We kennen het verhaal nog niet. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:02 schreef kovenant het volgende:
dat kinderen messen meenemen naar school is al erg genoeg.
je weet maar nooit wat er speelt op school.
jaren lang gepest en gebroken, en voor je eigen "veilige gevoel" een mes meenemen
pestkop / irritante asociale hond
je weet het niet.
Ik denk, (uit verhalen van anderen) dat de woordenwisseling in de les, door is gegaan naar het schoolplein, ik was op dat moment fiets aan het pakken (weekend..) toen ik opeens Wesley de school in zag rennen.. voordeur zat onder de bloed-spetters.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt ja.... Nja het is maar afwachten waarom dit gebeurd is.
Zo lang we niet weten of het 'm is is het misschien handiger om die weg te halen.quote:
Je hebt niks aan die heksenjachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:36 schreef 10minuteman het volgende:
Sociale media zoals Facebook en Twitter is zo krachtig. Je wijst al snel een onschuldige aan.
Vooral niet als de dader al is opgepakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt niks aan die heksenjachten.
Betreffende zat bij hem in de klas. Dader komt uit een andere klas.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo lang we niet weten of het 'm is is het misschien handiger om die weg te halen.
Nou en? Jij bent wel van de digitale schandpaal begrijp ik?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Betreffende zat bij hem in de klas. Dader komt uit een andere klas.
Jonguh, dit is het slachtoffer..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou en? Jij bent wel van de digitale schandpaal begrijp ik?
Dader en slachtoffer zaten in dezelfde klas...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Betreffende zat bij hem in de klas. Dader komt uit een andere klas.
Ook dat. Maar het is sowieso een medium dat gewoon een gevaarlijk middel is. Maar ik ben van mening dat kinderen ook niet op Facebook of Twitter horen. Mensen filmen bijvoorbeeld al snel bij een ongeval of bij paniek. In plaats van hulp te verlenen of zelfs de situatie in te schatten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt niks aan die heksenjachten.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:38 schreef eimetei het volgende:
[..]
Dader en slachtoffer zaten in dezelfde klas...
twitter:Jaman00tje twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:49:30Even duidelijk, het slachtoffer zat in mijn klas en de dader in een andere klas.. dus niet in dezelfde klas... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |