Willen jullie meer of minder Rijswijkers?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan er niks over afkomst gezegd worden gaan we het nu hebben over de plek waar je woont
Niet van haar.quote:
Nja of hij voelde zich gewoon onveilig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij bewust een mes meeneemt naar school dan heb je er al over nagedacht wat een goede locatie is om dat mes eens diep in te steken.
Dit lijkt echt op een voorbedachte daad, niet spontaan.
Anders had hij 'm wel in z'n buik/zij/been/arm gestoken. Is dichterbij dan een nek.
Pfff k ben een ex rijwswijkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Rijswijkers?
Ik begrijp niet waarom je een mes bij je draagt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Mensen steken iemand al lek om een scooter dus...
Kan, maar dan nog, hij stopt dat mes bewust in z'n zak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja of hij voelde zich gewoon onveilig?
Om mensen te stekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je een mes bij je draagt.
Ik weet wel waar die slagaders liggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je met je vingers links en rechts in je hals voelt, voel je het bloed 'pulseren'. Dat is je slagader. En als je vingers het al op die manier kunnen voelen, kun je ze met een simpel mesje al bereiken.
Blijft speculatie, net als bv een speculatie dat deze dader misschien mogelijk zodanig getreiterd is dat hij in een vlaag van opwelling en ondoordachtheid blind gestoken heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij bewust een mes meeneemt naar school dan heb je er al over nagedacht wat een goede locatie is om dat mes eens diep in te steken.
Dit lijkt echt op een voorbedachte daad, niet spontaan.
Anders had hij 'm wel in z'n buik/zij/been/arm gestoken. Is dichterbij dan een nek.
Om in de pauze je appeltje te kunnen schillen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ja.... Nja het is maar afwachten waarom dit gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog, hij stopt dat mes bewust in z'n zak.
Het is er niet in gevallen of door iemand anders in gestopt.
Ik snap niet waarom een ruzie uitmond in een fatale steekpartij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hulde voor de medescholieren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:17 schreef Craptacular het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-door-medescholieren
Gepakt door medescholieren
Spuit 11.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:17 schreef Craptacular het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-door-medescholieren
Gepakt door medescholieren
Ben je ooit in Rijswijk geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan er niks over afkomst gezegd worden gaan we het nu hebben over de plek waar je woont
laat ze lekker daar alle tuig bij elkaarsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Rijswijkers?
Ik heb er gewoond Henk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:21 schreef mapima het volgende:
[..]
Ben je ooit in Rijswijk geweestLoopt allemntuig daar man
Zegt iemand uit het 'statige' Voorburgquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:21 schreef mapima het volgende:
[..]
laat ze lekker daar alle tuig bij elkaars
Nee hoor...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:22 schreef mapima het volgende:
[..]
is het niet vervelens om daar te wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |