Dat zou triest zijn inderdaad. Hoop niet dat de dader in een ''maar hij had zo'n slechte jeugd'' slachtofferrol wordt geplaatst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Craptacular het volgende:
Dader loopt na een jaartje jeugddetentie weer vrij rond.
en die nek was misschien ook geen toevalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Schijnbaar had de dader al bepaalde gevoelens/gedachtes anders heb je ook niet de behoefte om een mes mee te nemen.
Ik vraag het me af. Je moet een heel goed verhaal hebben waarom je dat mes bij had lijkt me. Zit een vleugje voorbedachte rade aan wmb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Craptacular het volgende:
Dader loopt na een jaartje jeugddetentie weer vrij rond.
Bevestigd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Een 'ooggetuigenverslag';
[ afbeelding ]
Nja iedereen die het gezien heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:05 schreef Harmankardon het volgende:
Die leraar gaat ook een slechte nacht tegemoet. Tering.
Is niks grappigs aan. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hihaho grappig zeg, een getuige van een moord op een VMBO school maakt een spelfautje
met je, met je, met jeee...... vlammen ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is niks grappigs aan. Met je hoofd.
Is dat zo? Geen idee eigenlijk, dacht dat ze in je hals redelijk oppervlakkig liggen / slecht beschermd zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat verdrietig
Hij moet ook wel flink hebben gestoken om die slagader te raken.
Als je met je vingers links en rechts in je hals voelt, voel je het bloed 'pulseren'. Dat is je slagader. En als je vingers het al op die manier kunnen voelen, kun je ze met een simpel mesje al bereiken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat verdrietig
Hij moet ook wel flink hebben gestoken om die slagader te raken.
Liggen ook oppervlakkig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee eigenlijk, dacht dat ze in je hals redelijk oppervlakkig liggen / slecht beschermd zijn?
Zou het?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ook iemand bewust in de nek steken....
Vreemde reactie dit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef mapima het volgende:
Ik woon niet heel erg ver van die school vandaan en kan vertellen dat er bijna alleen jongens op zitten, meisjes zie je daar niet eens
Voorburg staat trouwens bekend als kak al vind ik het meevallen. Leuk man deze reclame voor het keurige nette Voorburg door die Rijswijker. Hij had ook naar het Stanislascollege in Rijswijk of Delft kunnen gaan daar zit echt tuig en past hij misschien beter tussen.
Als jij bewust een mes meeneemt naar school dan heb je er al over nagedacht wat een goede locatie is om dat mes eens diep in te steken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |