Precies. Ik heb ook wel gevochten met medeleerlingen in mijn schooltijd, maar dat was elkaar op de muil slaan enzo. Over messen werd niet eens nagedacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroegah, praatte je ruzies nog weleens uit of in uiterste geval van nood gaf je elkaar een tyfus stomp op je bakkes, tegenwoordig wordt je neergestoken/schoten
JA MAAR VROEGER DIT DATquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
Wat walg ik van dit soort praat. Alsof dit soort paupers een blauwdruk is voor de samenleving.
Joden rennen altijd weg!1!1!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger rende ik gewoon heel hard weg als iemand tegen mij begon te praten. Nu nog trouwens. Daarom leef ik waarschijnlijk nog.
Schieten en steken is gewoon van alle tijden hoor, alleen is de media er wat sneller bovenop nu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een intolerant kut land zijn we ook geworden
Vroegah, praatte je ruzies nog weleens uit of in uiterste geval van nood gaf je elkaar een tyfus stomp op je bakkes, tegenwoordig wordt je neergestoken/schoten
Wesley trok zijn mond open als iemand over hem ging praten, terecht trouwens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger rende ik gewoon heel hard weg als iemand tegen mij begon te praten. Nu nog trouwens. Daarom leef ik waarschijnlijk nog.
Ja maar hij is nu wel dood.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef eimetei het volgende:
[..]
Wesley trok zijn mond open als iemand over hem ging praten, terecht trouwens.
Precies. En is dat het niet even in z'n iTunes loeren of er metal tussen staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:52 schreef SteveBudin het volgende:
Nu nog even de PC van de dader opstarten en dan in zijn steamlijst kijken of daar een shooter tussenstaat. Zo ja, dan ligt het daaraan. Zo nee, dan console/mobiel checken voor een schietspel.
Ja dat schijnt nogal hard te gaan als je een slagaderlijke bloeding hebt. Of had het minder erg geweest als het even wat langer had geduurd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Marrije het volgende:
dat joch is al overleden ook, niet te geloven
Tegenwoordig denkt elke scholier gelijk aan messen inderdaad, wat een land.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook wel gevochten met medeleerlingen in mijn schooltijd, maar dat was elkaar op de muil slaan enzo. Over messen werd niet eens nagedacht.
Nja hij heeft het nog wel mee gemaakt. Blijkbaar in paniek naar binnen gerend ... Pfff kan mij niet voorstellen wat er dan door je hoofd gaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt nogal hard te gaan als je een slagaderlijke bloeding hebt. Of had het minder erg geweest als het even wat langer had geduurd?
Ach vroeger was het niet veel andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tegenwoordig denkt elke scholier gelijk aan messen inderdaad, wat een land.
Vreselijk ja. Maar misschien dan juist wel 'beter' dat het geen dagenlang gevecht tegen de dood is geworden. Maar goed, benieuwd wat de dader bezield. Tenzij je echt helemaal getikt ben kan zoiets toch niet zijn om een kleine ruzie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja hij heeft het nog wel mee gemaakt. Blijkbaar in paniek naar binnen gerend ... Pfff kan mij niet voorstellen wat er dan door je hoofd gaat.
ik bedoelde meer, niet zomaar ergens gestoken, maar echt 'raak' zeg maar. Was te verwachten natuurlijk als het in de nek is, maar ergens hoopte ik dat het 'mee zou vallen'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt nogal hard te gaan als je een slagaderlijke bloeding hebt. Of had het minder erg geweest als het even wat langer had geduurd?
Ja dat is het nadeel van de nek, iets vitaals missen is vrijwel onmogelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, niet zomaar ergens gestoken, maar echt 'raak' zeg maar. Was te verwachten natuurlijk als het in de nek is, maar ergens hoopte ik dat het 'mee zou vallen'.
Klopt, maar ik had de hoop al een beetje opgegeven toen een ooggetuige het had over 'bloed wat er uit spoot'...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, niet zomaar ergens gestoken, maar echt 'raak' zeg maar. Was te verwachten natuurlijk als het in de nek is, maar ergens hoopte ik dat het 'mee zou vallen'.
Ik heb geen idee. Mensen steken iemand al lek om een scooter dus...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Maar misschien dan juist wel 'beter' dat het geen dagenlang gevecht tegen de dood is geworden. Maar goed, benieuwd wat de dader bezield. Tenzij je echt helemaal getikt ben kan zoiets toch niet zijn om een kleine ruzie?
Ik had ook nog een beetje hoop...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |