Bakkie thee enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Revanches het volgende:
Dat wordt een pittig gesprek bij de directeur.
Twee dagen schorsing en een week lang het schoolplein vegen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Revanches het volgende:
Dat wordt een pittig gesprek bij de directeur.
Geen strafregels ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Twee dagen schorsing en een week lang het schoolplein vegen.
VMBO. Kunnen niet schrijven waarschijnlijk.quote:
Tjah, wat kan je nog verwachten. Men verwacht ook veilig te zijn op het werk, in het vliegtuig, of bij een monstertruckshow. Uiteindelijk ben je gewoon nergens 100% veilig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:29 schreef agter het volgende:
Je verwacht als ouder toch dat je kind veilig is op school?
In de eerste plaats werd het gebouw zelf ontruimt door docenten, toen politie arriveerde het plein (bloed zat aan steunpalen, plassen op plein zelf-in de school) en daarna rond de school,quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je hoe het nu met het slachtoffer gaat ?
Het kan ook een rustige jongen zijn die altijd werd gepest. En nu ineens doordraaide.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
'Dat doet ie anders nooooit!'twitter:Joostbakkerr twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:02:47Getuigen omschrijven de vermoedelijke dader als een aardige, stille jongen. http://t.co/gAsbwmbFsH #Voorburg reageer retweet
'Hij doet geen vlieg kwaad!'
Iemand anders zei net hier dat die witte pakken standaard procedure zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef eimetei het volgende:
[..]
In de eerste plaats werd het gebouw zelf ontruimt door docenten, toen politie arriveerde het plein (bloed zat aan steunpalen, plassen op plein zelf-in de school) en daarna rond de school,
Ging allemaal vrij vlot.
Dus heb helaas geen idee hoe het met wesley(slachtoffer) gaat, maar als twitter moet geloven zijn er al witte pakken aanwezig in het gebouw....
Dat zegt niks over de toestand van het slachtoffer. Dat is gewoon procedure.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef eimetei het volgende:
maar als twitter moet geloven zijn er al witte pakken aanwezig in het gebouw....
fotos?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja al dat bloed zegt ook niet veel goeds natuurlijk
No thanks.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Enchanter het volgende:
Heb net ff wat schoolfoto's bekeken van die school.
Leuke multiculturele school :x
Ik dacht dat ze foto's had gezien of zo.quote:
Geen grapjes aub, geloof me zoiets wil je absoluut niet op je netvlies hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iemand anders zei net hier dat die witte pakken standaard procedure zijn.
Maar was je er vandaag ?
Grapjes ? Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dit niet op je netvlies wil hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef eimetei het volgende:
[..]
Geen grapjes aub, geloof je zoiets wil je absoluut niet op je netvlies hebben.
Als je iets wilt zeggen, zeg het dan en draai er niet omheen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik zeg leuke multiculturele school , wat wil je horen dan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je iets wilt zeggen, zeg het dan en draai er niet omheen.
Laffe mensen die niks durven te zeggen
Als je het topic had gelezen had je deze onzin achterwege kunnen laten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zeg leuke multiculturele school , wat wil je horen dan ?
Dat de dader waarschijnlijk een allochtoon is ?
Ja zou best kunnen , maar dat zou het slachtoffer ook kunnen zijn
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je deze onzin achterwege kunnen laten.
Nuttige infoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Enchanter het volgende:
Jij wilt kennelijk iets zeggen. Dat is iets anders dan of ik iets wil horen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je wilt zeggen: MOCRO DID IT!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
twitter:marokko twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 15:40:01Gewonde bij steekpartij vmbo-school - http://t.co/z6cBdAntpR #corbulocollege #voorburg #steekpartij http://t.co/52LEdQgt4h reageer retweet
quote:'Vermoedelijke dader steekpartij Voorburgse school gepakt door medescholieren'
VOORBURG - De scholier die vrijdagmiddag een medeleerling zou hebben neergestoken op het Corbulo College in Voorburg, zou zijn aangehouden. Andere leerlingen zeggen tegen Omroep West dat scholieren hem hebben achtervolgd tijdens zijn vlucht.
De jongen zou door de leerlingen zijn overgedragen aan de school. Daar zouden politieagenten hem hebben aangehouden. De jongen zou bij het slachtoffer in de klas hebben gezeten. Een woordvoerster van de politie kan de arrestatie nog niet bevestigen.
Het Corbulo College is hermetisch afgesloten. Politiemensen in witte pakken doen onderzoek in en om het gebouw aan de Van Tuyll van Serooskerkenstraat.
Dat zei eimetei al eerder idd.quote:
Nice !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-door-medescholieren
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-door-medescholieren
[..]
Als dit waar is verdienen ze een lintje.quote:Andere leerlingen zeggen tegen Omroep West dat scholieren hem hebben achtervolgd tijdens zijn vlucht.
Niet gezien, excuus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zei eimetei al eerder idd.
Altijd zelfde kleren.. legerbroek zwart vest.. zwart haar...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Niet gezien, excuus.
Ik hoor ook in een paar interviews dat de jongen die zou hebben gestoken een timide, afgezonderd bestaan leidde op school. Wellicht de outcast teveel getart?
Maar hij werd niet gepest ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef eimetei het volgende:
[..]
Altijd zelfde kleren.. legerbroek zwart vest.. zwart haar...
Zodra je iets over hem zei trok die zijn mond wel open ja.. verder aardig gast.. had dit niet verwacht... niemand trouwens..
Heb overigens niets gehoord over leerlingen die hem achterna zijn gegaan.. zullen denk ik paar gasten zijn geweest die weten waar hij woont..
Dan is de kans al wat groter dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.quote:
Klinkt als outcast die de pester heeft gepakt ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef eimetei het volgende:
[..]
Altijd zelfde kleren.. legerbroek zwart vest.. zwart haar...
Zodra je iets over hem zei trok die zijn mond wel open ja.. verder aardig gast.. had dit niet verwacht... niemand trouwens..
Heb overigens niets gehoord over leerlingen die hem achterna zijn gegaan.. zullen denk ik paar gasten zijn geweest die weten waar hij woont..
Weet je iets meer over het slachtoffer?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan is de kans al wat groter dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |