mocro strugglesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh vergeet een woord
Ze kwamen om messen vragen, zodat ze nog een beetje konden rond steken geloof ik
Volgens mij lopen er fucking veel mensen rond met een mes tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef DeJori het volgende:
Hoezo heb je ook een mes bij naar school
Hoe moet je anders de pindakaas op je brood smeren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef DeJori het volgende:
Hoezo heb je ook een mes bij naar school
Da's nog geen reden om er zelf één bij je te hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er fucking veel mensen rond met een mes tegenwoordig.
quote:VOORBURG - Leerlingen van het Corbulo College in Voorburg zijn zwaar aangeslagen door de steekpartij op hun school, vrijdagmiddag. Tijdens een ruzie in de grote pauze werd een jonge jongen neergestoken.
‘Het zag er verschrikkelijk uit’, zegt een leerling die het slachtoffer zag rennen. ‘Er spoot allemaal bloed uit zijn nek.’ Volgens meerdere scholieren was er in de kleine pauze al ruzie. Dat zou rond 13.15 uur zijn geëscaleerd.
Een andere leerling heeft in de school een grote plas bloed zien liggen. ‘Die jongen is door een meester opgetild en daarna is hij gereanimeerd. We weten niet of hij nog leeft’, aldus de scholier. Meerdere jongeren bevestigen tegenover Omroep West dat het slachtoffer en de dader bij elkaar in de derde klas zaten.
Oh absoluut niet nee. Sowieso mensen neersteken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om er zelf één bij je te hebben.
Dat was vroeger niet anders hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er fucking veel mensen rond met een mes tegenwoordig.
Juist dán ben je een gigantische klapmongool als je een mes bij je hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef DeJori het volgende:
Dat neersteken kan gebeuren in een opwelling van woede.
Heb je nu ebola?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Slachtoffer was nog verder gestrompeld. Out gegaan naast de plek waar ik werkte op dat moment. In een bushokje. Kon daarna op verzoek van de politie het bloed weg spoelen....
Klinkt als een slagaderlijke bloeding. Anders spuit het bloed er niet uit. RIP alvast. Die gaat dat niet overleven. Slagaderlijke bloeding in je nek is lastig afbinden denk ikquote:
Nah als ze bij elkaar in de klas zitten lijkt mij van wel ja. Gelukkig maar ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
De dader zal wel vrij snel gevonden worden. En zijn naam en foto zal al wel eerder op twitter verschijnen.
Als ik lees dat het bloed eruit spoot en reanimeren dan vrees ik het ergste.quote:
Elektrische fiets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Op de fiets. Shit, niet meer bij te houden..twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:30:24'Dader steekpartij VMBO-school Voorburg gevlucht met de fiets' http://t.co/FUcgSq665h Slachtoffer leerling van de school reageer retweet
Nja waarschijnlijk heb je idd gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik lees dat het bloed eruit spoot en reanimeren dan vrees ik het ergste.
Slagaderlijke bloeding als die niet direct gestelpt wordt is binnen een mum van tijd einde oefening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |