Omdat de ruimte in de Lifeliner beperkt is. Je ligt dan met je benen in het staartstuk. Wanneer er onderweg iets gebeurt, dan kunnen ze niets/weinig met je beginnen. Wat ik van één van de medewerkers in Groningen heb begrepen, kunnen ze bijvoorbeeld niet reanimeren in zo'n ding. (maar daar ben ik niet zeker meer van)quote:
Wellicht ten overvloede: geruchten.twitter:hansfcdh twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:27:08RT @Nance_me: @regio15 Het lijkt erop dat de jongen is overleden #lijkenwagen #corbulocollege http://t.co/CU1n4gn8vW reageer retweet
Ah thnx ! Dan is het in dit geval idd niet handig om hem hiermee te vervoeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat de ruimte in de Lifeliner beperkt is. Je ligt dan met je benen in het staartstuk. Wanneer er onderweg iets gebeurt, dan kunnen ze niets/weinig met je beginnen. Wat ik van één van de medewerkers in Groningen heb begrepen, kunnen ze bijvoorbeeld niet reanimeren in zo'n ding.
Over het algemeen is de Lifeliner daar te ondersteuning. Er zit namelijk altijd een arts in.
Ja is die wagen dan daar op school ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Wellicht ten overvloede: geruchten.twitter:hansfcdh twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:27:08RT @Nance_me: @regio15 Het lijkt erop dat de jongen is overleden #lijkenwagen #corbulocollege http://t.co/CU1n4gn8vW reageer retweet
twitter:walteggink twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:35:37Politiechef zegt net dat het slachtoffer is overleden. #Voorburg #Corbulo #steekpartij reageer retweet
Doordat het gebied rondom de school door politie was/is afgezet, ben ik huiswaarts gegaan..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je al iets meer over het slachtoffer ?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:walteggink twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:35:37Politiechef zegt net dat het slachtoffer is overleden. #Voorburg #Corbulo #steekpartij reageer retweet
Sterkte aan de nabestaanden..
Gecondoleerd !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef eimetei het volgende:
[..]
Doordat het gebied rondom de school door politie was/is afgezet, ben ik huiswaarts gegaan..
Lees net dat Wesley is overleden..
Sterkte, zal een heftige periode worden de komende tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef eimetei het volgende:
[..]
Doordat het gebied rondom de school door politie was/is afgezet, ben ik huiswaarts gegaan..
Lees net dat Wesley is overleden..
http://www.politie.nl/nie(...)j-steekincident.htmlquote:Leerling overleden bij steekincident, verdachte aangehouden
Laatste update: 10-10-2014 | 16:38
Voorburg - Bij een steekincident op een school aan de Van Tuyll van Serooskerkenstraat in Leidschendam-Voorburg is vrijdag 10 oktober een 15-jarige Hagenaar overleden. Een 16-jarige Rijswijker werd enige tijd later aangehouden als verdachte.
Omstreeks 13.30 uur kwam bij de hulpdiensten de melding binnen dat er bij de school iemand was neergestoken en dat de vermoedelijke dader was gevlucht. Direct gingen ambulancepersoneel en politie ter plaatse en verleenden eerste hulp aan het slachtoffer. De traumahelicopter bracht een mobiel medisch team ter plaatse.
Tevergeefs
Alle inspanningen om het slachtoffer te reanimeren, bleken tevergeefs: het slachtoffer overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. Terwijl ambulancepersoneel zich ontfermde over het slachtoffer, was een zoektocht gaande naar de vermoedelijke verdachte, waarvan de identiteit bekend was. Hij is korte tijd later aangehouden. Zowel het slachtoffer als de verdachte waren leerlingen van de school.
Onderzoek
De familie van het slachtoffer is inmiddels geïnformeerd over zijn overlijden. Een rechercheteam onderzoekt de exacte toedracht, forensisch experts verrichten uitgebreid sporenonderzoek. Getuigen die daar behoefte aan hebben, krijgen slachtofferhulp aangeboden.
Heb op geen enkel moment iets van medeleerlingen gehoord over pesten of iets.. die kleine ruzie ging daadwerkelijk over niets..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:42 schreef Zorro het volgende:
Ik wacht nog even met een mening. Als het inderdaad zo is dat de dader bv altijd gepest werd door het slachtoffer dan heb ik al een heel stuk minder medelijden.
Al wijzen de opmerkingen van eimetei daar vooralsnog niet op, je weet nooit wat er bv via Whatsapp oid gebeurt.
Het moet toch érgens over gegaan zijn, je steekt neem ik aan niet iemand dood om een niet teruggebracht PS3-spelletje. Tenminste, dat hoop ik dan maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef eimetei het volgende:
[..]
Heb op geen enkel moment iets van medeleerlingen gehoord over pesten of iets.. die kleine ruzie ging daadwerkelijk over niets..
Juist omdat het nergens over ging moet er haast meer meespelen. En anders spoort die gast echt niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef eimetei het volgende:
[..]
Heb op geen enkel moment iets van medeleerlingen gehoord over pesten of iets.. die kleine ruzie ging daadwerkelijk over niets..
Dat laatste zou kunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juist omdat het nergens over ging moet er haast meer meespelen. En anders spoort die gast echt niet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een intolerant kut land zijn we ook geworden![]()
Vroegah, praatte je ruzies nog weleens uit of in uiterste geval van nood gaf je elkaar een tyfus stomp op je bakkes, tegenwoordig wordt je neergestoken/schoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |