danquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
ze komen toch niet verder als de receptie
Wat verwacht je dan, een uitgebreide analyse?quote:
Naja, er gebeuren wel wat dingetjes op de grens tussen turkije en syrie waar de koerden iets mee te maken hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat ze gewoon lekker met scherp schieten. Dit gaat toch nergens over. Tieft een eind op man!
Moslims.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:34 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
even niet denkend aan de complot theorien waar jullie zo mee op de proppen komen: Waarom is dit nog niet op het nieuws?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ede-kamergebouw.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:34 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
even niet denkend aan de complot theorien waar jullie zo mee op de proppen komen: Waarom is dit nog niet op het nieuws?
EN nu ook boots in de Tweede Kamerquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Koerden verdienen wel onze steun btw ze zijn onze enige boots on the ground in Syrie en Irak tegen ISIS
En intussen beslist turkije dat ze liever ISIS als buren hebben dan de koerden... en steken daarom geen poot uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Koerden verdienen wel onze steun btw ze zijn onze enige boots on the ground in Syrie en Irak tegen ISIS
Zeker, ze worden aardig in de steek gelaten door de internationale gemeenschap, Turkije speelt een vies spelletje..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Eens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Turken zijn de echte lafaards die wachten op de grens met ingrijpen tot dat de laatste Koerd in Kobane is gesneuveld
Turkije moet zo gauw mogelijk uit de NAVO worden gezet. De NAVO moet een organisatie worden voor landen met Joods-Christelijke cultuur met dito normen en waardenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En intussen beslist turkije dat ze liever ISIS als buren hebben dan de koerden... en steken daarom geen poot uit.
Leuk,. zo'n NAVO lid met iets te veel islamisme in de regering..
Durven ze niet, zijn we in Nederland te laf voor, gaat onze ondergang nog eens worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef _The_General_ het volgende:
Direct door de politie laten leegvegen. Wat ook je standpunt is. Van het hart van onze democratie blijf je af!
Lol, mag dit soort Wilders onzin wegblijven uit dit topic.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Turkije moet zo gauw mogelijk uit de NAVO worden gezet. De NAVO moet een organisatie worden voor landen met Joods-Christelijke cultuur met dito normen en waarden
Ja, vind het ook zeer dubieus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En intussen beslist turkije dat ze liever ISIS als buren hebben dan de koerden... en steken daarom geen poot uit.
Leuk,. zo'n NAVO lid met iets te veel islamisme in de regering..
want je bent bang voor een discussie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef t-8one het volgende:
[..]
Lol, mag dit soort Wilders onzin wegblijven uit dit topic.
Topickaper.
Poe he!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zelfs de NOS app stuurt nu een pushbericht
Indd, enkel democratie voor hen die het met ons eens zijn!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef _The_General_ het volgende:
Direct door de politie laten leegvegen. Wat ook je standpunt is. Van het hart van onze democratie blijf je af!
Doe normaal gekquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Turkije moet zo gauw mogelijk uit de NAVO worden gezet. De NAVO moet een organisatie worden voor landen met Joods-Christelijke cultuur met dito normen en waarden
Aaaand NOS site loopt vastquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Adelante het volgende:
Alle 100 uitzetten naar Syrie als ze zo graag wat willen doen
gelijk ons leger er achter heen sturen om de Koerden te helpen tegen ISquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Adelante het volgende:
Alle 100 uitzetten naar Syrie als ze zo graag wat willen doen
Dat is altijd als NOS een push verstuurdquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Aaaand NOS site loopt vast
Ze kunnen buiten protesteren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef t-8one het volgende:
[..]
Indd, enkel democratie voor hen die het met ons eens zijn!!!!
Nee hoor, maar dan wel in een ander topic. Dm me maar een linkje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want je bent bang voor een discussie?
NOS heeft het kantoor op een paar 100m afstandquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:42 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Nieuwsuur is toch gewoon live? Hoe lang duurt het om een live ploeg in Den Haag te hebben...
Laat ze eerst maar eens weggaan uit ons parlement!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelijk ons leger er achter heen sturen om de Koerden te helpen tegen IS
Dan ga je toch gewoon weer terug in je grot?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:42 schreef JanCees het volgende:
Alle PVV mongolen komen ook weer uit hun grot
Kobani is een koerdisch dorp aan de grens met Turkije met Syrie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
#lekkerzitten
En wie is Kobani en wat doet hij?
Zolang wij de Koerden in hun strijd tegen ISIS steunen hebben zij net zo veel op een protest als ieder ander in dit land. Dat dit met een bepaalde soort van activisme gebeurd is niets meer dan logischquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef agter het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens weggaan uit ons parlement!
Een Koerdische stad in Irak dichtbij de grens met Turkije (dacht ik).quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
#lekkerzitten
En wie is Kobani en wat doet hij?
Oke, en nu moeten we Kobani steunen door er op vakantie te gaan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kobani is een koerdisch dorp aan de grens met Turkije met Syrie.
Oeh! O. Dat is niet zo fijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Kobani? Is dat niet een stad aan de Turkse grens dat onder vuur van IS ligt?
Edit: spuit 11
Kobani ligt zwaar onder vuur en Erdogan heeft ISIS strijders toegelaten om ook vanaf de Turkse grens te bestormen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oke, en nu moeten we Kobani steunen door er op vakantie te gaan?
Misschien hebben ze wel reden om aandacht te trekken, buiten krijg je die waarschijnljk niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:42 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze kunnen buiten protesteren.
Het is nog erger.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Begrijp ik het goed:
Koerden worden vermoord door IS-gasten in Irak. Nu wordt een Koerdische stad in Irak dichtbij de grens met Turkije door IS aangevallen en Turkije doet niets en kijkt alleen maar toe oid?
Koerden zijn ook moslims, die moet je nimmer gaan bewapenen, want de wapens die je ze vandaag geeft worden volgend jaar tegen het Westen gebruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Begrijp ik het goed:
Koerden worden vermoord door IS-gasten in Irak. Nu wordt een Koerdische stad in Irak dichtbij de grens met Turkije door IS aangevallen en Turkije doet niets en kijkt alleen maar toe oid?
Klopt, en ik snap ze nog ook, maar wel buiten, dit is een no go en mag/moet met geweld naar buiten gewerkt worden, geen discussie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zolang wij de Koerden in hun strijd tegen ISIS steunen hebben zij net zo veel op een protest als ieder ander in dit land. Dat dit met een bepaalde soort van activisme gebeurd is niets meer dan logisch
Toegelaten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kobani ligt zwaar onder vuur en Erdogan heeft ISIS strijders toegelaten om ook vanaf de Turkse grens te bestormen.
Ja. Maar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Koerden zijn ook moslims, die moet je nimmer gaan bewapenen, want de wapens die je ze vandaag geeft worden volgend jaar tegen het Westen gebruikt.
Zeg ik niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Toegelaten?Gewoon zo van, oh kom maar, ISIS is goed.
Wtf is Erdogan voor flapdrol? Ik dacht dat Turkije juist ook militair ging ingrijpen onderhand tegen IS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is nog erger.
Turkije heeft IS strijders het land in gelaten om via de noordkant van de stad de stad te bestormen.
As we speak, en de rest van de wereld steekt ook geen poot uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Begrijp ik het goed:
Nee. Erdogan is namelijk een soniet net als IS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Wtf is Erdogan voor flapdrol? Ik dacht dat Turkije juist ook militair ging ingrijpen onderhand tegen IS.
Volgend jaar die nieuwe RTL zender.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Nober het volgende:
Niets op tv, Nederland mist een soort CNN.
De actie is een roep om aandacht voor Kobani.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Heeft die schietpartij er iets mee te maken? en wie is er neergeknald door wie? vragen, vragen, als ik morgen arabisch praat wil ik graag weten waardoor het zo ver kwam.
was net al bij late nightquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Nober het volgende:
Niets op tv, Nederland mist een soort CNN.
Als de koerden dood zijn en Kobani gevallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Wtf is Erdogan voor flapdrol? Ik dacht dat Turkije juist ook militair ging ingrijpen onderhand tegen IS.
Waarom niet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ook, ik voel me hier niet thuis.
De Turken vinden het wel best als hun aartsvijanden worden afgeslacht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
As we speak, en de rest van de wereld steekt ook geen poot uit.
Vieze spelletjes.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef n00b13 het volgende:
MAAR IK MOET SLAPEN.
jullie moeten het zonder mijn wijsheid doen.
quote:
Wel in Nederland maar als ik zie hoe het er vroeger aan toe trekt mij dat iets meer. Maar waarschijnlijk zeggen heel veel mensen dat.quote:
Dan is het bestormen van het Nederlandse parlement inderdaad dé logische volgende stap.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Begrijp ik het goed:
http://nos.nl/artikel/707039-koerden-betogen-in-kamergebouw.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef Studiotje het volgende:
RTL Nieuws.
NOS Journaal.
Niks.
Straks zijn ze bij Hart van NL sneller
De Turken zijn niet vies van een genocide.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De Turken vinden het wel best als hun aartsvijanden worden afgeslacht.
NOS alert deed het toch prima hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Raar dat er geen media aandacht aan gegeven wordt. en zoiets zeg ik niet gauw.
twitter:RHoogland twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:49:46Tip voor die Koerdische Binnenhofbestormers: de Turkse ambassade ligt aan de Jan Evertstraat. reageer retweet
Is al schandalig genoeg, maar dat de rest van de wereld met hun grote muil hieraan meedoen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De Turken vinden het wel best als hun aartsvijanden worden afgeslacht.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RHoogland twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:49:46Tip voor die Koerdische Binnenhofbestormers: de Turkse ambassade ligt aan de Jan Evertstraat. reageer retweet
kunnen ze beter gelijk erbij pakkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben wel aandacht. That's for sure.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het bestormen van het Nederlandse parlement inderdaad dé logische volgende stap.
...
Je bedoelt die notificatie? zo snel was 'ie anders niet hoor. Ik heb in de tussentijd alles al opgedoken op fok en twitter.quote:
Nederland doet in elk geval al mee aan de missie als geheel. Misschien niet precies in die regio maar niet alle landen kunnen zich op dezelfde plek richten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is al schandalig genoeg, maar dat de rest van de wereld met hun grote muil hieraan meedoen...
Daar gaan ze toch alleen buurt-PVV-ers interviewenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef Studiotje het volgende:
RTL Nieuws.
NOS Journaal.
Niks.
Straks zijn ze bij Hart van NL sneller
Zo rollen we....quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Is al schandalig genoeg, maar dat de rest van de wereld met hun grote muil hieraan meedoen...
Ik weet ook niet wanneer het precies gebeurde, maar ik heb niet de indruk dat men het expres verzwijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Je bedoelt die notificatie? zo snel was 'ie anders niet hoor. Ik heb in de tussentijd alles al opgedoken op fok en twitter.
Ja, als IS het Turkse heiligdom in Syrië bedreigt... Dan wel ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef eend112 het volgende:
Bij RTL late night
Ze zijn boos over een of andere stad in Syrië, jankzakken
Styloquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee dat nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Heeft RTL Late Night een live stream?
Er is gewoon overwogen dat er geen newsbreak nodig is. Het komt echt wel in de journaals morgenochtend en ter sprake bij praatprogramma'squote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Raar dat er geen media aandacht aan gegeven wordt. en zoiets zeg ik niet gauw.
Over verzwijgen heb ik het niet, maar er wordt ook geen duidelijkheid gegeven. Ik had verwacht dat er gelijk gezocht zou worden naar details, en die komen er niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wanneer het precies gebeurde, maar ik heb niet de indruk dat men het expres verzwijgt.
Theekransje vannacht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef Strani het volgende:
Geen aanstalten om weg te gaan, en de politie geen aanstalten om in te grijpen.
Zo te horen moet de koning er nog een noodgebouwtje bij laten zetten voor ons parlement.
Moah, in principe weten we wel zo'n beetje waar het om gaat. Zo veel valt er ook niet te melden denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:57 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Over verzwijgen heb ik het niet, maar er wordt ook geen duidelijkheid gegeven. Ik had verwacht dat er gelijk gezocht zou worden naar details, en die komen er niet.
Dat geloof ik, maar dat is niet genoeg in een tijd van social media. Zonder die duidelijkheid worden geruchten in de hand gewerkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is gewoon overwogen dat er geen newsbreak nodig is. Het komt echt wel in de journaals morgenochtend en ter sprake bij praatprogramma's
Mwah, ze hebben wel een punt. Het Turkse leger had met gemak de verovering van Kobani door IS kunnen stoppen, ze willen alleen de Koerden niet helpen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef eend112 het volgende:
Bij RTL late night
Ze zijn boos over een of andere stad in Syrië, jankzakken
Gevaarlijk terrein. Ik vind ook niet dat media zich daar door moeten leiden en zodoende fouten maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dat is niet genoeg in een tijd van social media. Zonder die duidelijkheid worden geruchten in de hand gewerkt.
Ik snap de overweging op zich wel. De Koerden zijn alweer uitgezet en de politie lijkt het onder controle te hebben. Er is vast wel een protocol voor wanneer iets groots genoeg is om huidige uitzendingen te stakenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dat is niet genoeg in een tijd van social media. Zonder die duidelijkheid worden geruchten in de hand gewerkt.
Nee, en zeker niet op een maandag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Peunage het volgende:
Zijn ze daar aan het werk dan, op dit tijdstip?
http://nos.nl/artikel/707039-koerden-betogen-in-kamergebouw.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
In Wenen is het parlement ook bestormd..
Als al gemeld, dan sorry.
quote:Het lijkt een gecoördineerde actie. Ook in andere Europese steden, zoals Wenen en Bern, trokken Koerden naar het parlementsgebouw. Verder werd er actie gevoerd op de luchthavens van Brussel, Kopenhagen en Stockholm. Ook bij de Brandenburger Tor in Berlijn verzamelden zich Koerdische betogers.
Ja, en wat heeft onze fucking 2de kamer daar mee te makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben wel een punt. Het Turkse leger had met gemak de verovering van Kobani door IS kunnen stoppen, ze willen alleen de Koerden niet helpen.
klopt, dat is de andere kant van de medialle. Het schijnt tegenwoordig nieuws te zijn als er geen nieuws is, normaal wordt dat dus gemeldt, nu niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevaarlijk terrein. Ik vind ook niet dat media zich daar door moeten leiden en zodoende fouten maken.
. Wat trekt dit topic een hoop debieltjes zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef Nober het volgende:
Heeft de politie het groepje al geëxecuteerd zodat ze zich niet meer druk hoeven te maken over Koerden.
Je verwacht het niet hequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef t-8one het volgende:
[..]
. Wat trekt dit topic een hoop debieltjes zeg.
En dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Strani het volgende:
De Koerden hebben ongetwijfeld gelijk met hun protest en de aandacht is zeker getrokken. Maar of het een hele handige manier is betwijfel ik. Keten je dan met grote getalen vast aan monumenten of zo.
ze staan in de receptie niet in het parlement zelfquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Faux. het volgende:
Hoe kan dat zomaar? Hoe is t in vredesnaam mogelijk om zo makkelijk het Kamergebouw te bezetten? Ze mogen net als iedereen demonstreren hoor, maar opdonderden uit het parlement.
Die Koerden hebben het dan knap stil kunnen houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/707039-koerden-betogen-in-kamergebouw.html
[..]
Ik keur het niet goed, maar kan het wel begrijpen. IS voert de ene genocide na de andere uit. Gek zeg, dat de rest van hun volk niet stil blijft zitten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef SadPanda het volgende:
Mooi, walgelijk hoe Turkije ISIS steunt en de rest van de NAVO ISIS in Kobane niet bombardeert.
Er dreigt een genocide te gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Faux. het volgende:
Hoe kan dat zomaar? Hoe is t in vredesnaam mogelijk om zo makkelijk het Kamergebouw te bezetten? Ze mogen net als iedereen demonstreren hoor, maar opdonderden uit het parlement.
Veel minder aandacht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan trek je ook aandacht, net als nu maar zonder backfire.
Turkije uit de Navo gooien en Assad aan laten sturen op een conflict met Turkije.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef SadPanda het volgende:
Mooi, walgelijk hoe Turkije ISIS steunt en de rest van de NAVO ISIS in Kobane niet bombardeert.
In dit geval begrijp ik het wel: het is een zaak van leven of dood. Ik kan me voorstellen dat ze niet halfzacht willen gaan protesteren. Er dreigt in Kobani regelrechte massamoord en de hele wereld zit op z'n handen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wel, ze moeten niet in de tweede kamer zijn wie is hier nou de debiel?
Ja wel goeie organisatiequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die Koerden hebben het dan knap stil kunnen houden.
Dat lijkt me niet heel erg handigquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije uit de Navo gooien en Assad aan laten sturen op een conflict met Turkije.
Nou... inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dit onderwerp al gepland bij Pauw?
Maar wel waardevolle. Nu hebben ze straks waarschijnlijk niks. Ja, aandacht, maar vooral negatieve.quote:
Hehe.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef Monolith het volgende:
Gewoon richting vergaderzaal van de tweede kamer drijven en dwingen een plenaire vergadering bij te wonen. Dan piepen ze wel anders.
De fik erin!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Koerden zouden ook de Turkse ambassade moeten binnen vallen
Nee, want dan staat IS zo in Griekenland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel als je de Koerden wilt steunen in hun strijd
Onzin.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan staat IS zo in Griekenland.
hopelijk grijpen de wereldleiders dan wel eens goed in door ISIS het stenen tijdperk in te bombarderenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Turkije veroveren en als kolonie verdelen onder Nederland, UK, Frankrijk en Duitslandquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Oorlog in Turkije lijkt me ook niet in het belang van de EU.
Daar is wél beveiliging, vrees ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waarom gaan deze Koerden Kobani niet gewoon even bezetten?
Dat werkte in Irak en Afganistan ook goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hopelijk grijpen de wereldleiders dan wel eens goed in door ISIS het stenen tijdperk in te bombarderen
Turkije als bondgenoot ook niet. Zonder de Navo kan Turkije niks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Oorlog in Turkije lijkt me ook niet in het belang van de EU.
En Dirk Kuyt aanstellen als Sultan van Istanbul.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Turkije veroveren en als kolonie verdelen onder Nederland, UK, Frankrijk en Duitsland
Daar is het al crISISquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus, angsthazen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waarom gaan deze Koerden Kobani niet gewoon even bezetten?
Dan sturen we gewoon alle allochtonen daar heenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Turkije veroveren en als kolonie verdelen onder Nederland, UK, Frankrijk en Duitsland
Een koerier?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Kwaliteit het volgende:
Live telefoongesprek nu op NL1 vanuit tweede kamer, een koer
Inderdaad. Dat heeft Twitter nog niet voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Complimenten voor het programma Pauw!
Nah. In het M-O hebben ze het vooral erg druk met elkaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe dan ook kun je Turkije beter als stootkussen proberen te behouden
Ja want door het doden van onschuldige burgers zullen er vast geen nieuwe IS-strijders opstaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hopelijk grijpen de wereldleiders dan wel eens goed in door ISIS het stenen tijdperk in te bombarderen
je weet dat wij een Joods-Christelijke staat zijn met dito normen en waarden??quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Ivopedia het volgende:
Alle religieuzen naar het M-O sturen en het dan platbombarderen, wij als seculiere Nederlanders hebben niks te maken met dat walgelijke inferieure volk daar.
Leuk bedacht, ga het maar voorstellen in Utopia.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Ivopedia het volgende:
Alle religieuzen naar het M-O sturen en het dan platbombarderen, wij als seculiere Nederlanders hebben niks te maken met dat walgelijke inferieure volk daar.
Op NOS stond dat ze niet meer binnen waren maar eat is nu indd al aangepastquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de uitzending van nieuwsuur die afgelopen was
Exact.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe dan ook kun je Turkije beter als stootkussen proberen te behouden
waarom dan bombarderen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Ivopedia het volgende:
Daarom is het beter dat alle Joden en Christenen daar ook heen vertrekken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet dat wij een Joods-Christelijke staat zijn met dito normen en waarden??
de Twitter nerd is bezigquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Is het bij RTL Late Night interessant? Kan dat niet ontvangen..
Ja, maar de grens met allerlei falende staten heb je liever wat verder van de Bosporus liggen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nah. In het M-O hebben ze het vooral erg druk met elkaar.
we zijn geen joods-christelijke staatquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Christenen ook?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Ivopedia het volgende:
twitter:PolDenHaag twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:13:20Geen sprake van wanordelijkheden #Koerden #tweedekamer. Situatie onder controle. Politie in gesprek met demonstranten. reageer retweet
Precies op de plek waar die godsdiensten vandaan komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Daarom is het beter dat alle Joden en Christenen daar ook heen vertrekken.
Atheisme en pacificisme zijn gevaarlijke dingen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Atheisme en pacificisme zijn gevaarlijke dingen.
twitter:JohnQuid twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:13:13Wel tof dat de Tweede Kamer eindelijk eens bezet is door mensen die wel gepassioneerd ergens voor staan. reageer retweet
maakt de mensheid zwak en weekquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Atheisme en pacificisme zijn gevaarlijke dingen.
Apart. Je zou het bezetten van een nationaal parlementsgebouw op zich best 'wanordelijk' kunnen noemen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PolDenHaag twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:13:20Geen sprake van wanordelijkheden #Koerden #tweedekamer. Situatie onder controle. Politie in gesprek met demonstranten. reageer retweet
Religieuze indoctrinatie via de tv hebben we dan ook niet nodig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt dan wel lastig uitzendingen maken voor de EO.
Na een grote oorlog heb je er voorlopig niet veel last meer van denk ik. En zo'n oorlog is niet meer aan te ontkomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, maar de grens met allerlei falende staten heb je liever wat verder van de Bosporus liggen.
Waarom? Als ze echt lef hebben gaan ze daar vechten en niet Nederland (nog meer) in een oorlog willen slepen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Infection het volgende:
Ik moet wel toegeven, die Koerden durven wel. Wij Nederlanders zouden dit ook eens moeten doen.
XDquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JohnQuid twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:13:13Wel tof dat de Tweede Kamer eindelijk eens bezet is door mensen die wel gepassioneerd ergens voor staan. reageer retweet
Volgens die demonstrant die bij Pauw aan het woord was zijn ze zelfs in gesprek met mensen in het gebouwquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Apart. Je zou het bezetten van een nationaal parlementsgebouw op zich best 'wanordelijk' kunnen noemen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Montagui het volgende:
Ze schijnen op veel meer plaatsen acties uit te voeren, kopenhagen, zwitserland, zweden, londen metro, oostenrijks parlement, diyarbakir, en wie weet waar nog meer.
Ze mogen gerust demonstreren hoor, maar niet in een overheidsgebouw. Er voor of er naast is verder prima.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er dreigt een genocide te gebeuren.
De Koerden streven een seculiere staat na!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Ivopedia het volgende:
Onze solidariteit verblind ons. We proberen lief te zijn voor alle niets betekende georganiseerde religieuze groeperingen terwijl ze daadwerkelijk niks meer dan ellende brengen in deze wereld.
Helden? Het enige wat ze doen is onschuldige landen als Nederland (nog meer) in een oorlog willen slepen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef .Exe het volgende:
Helden die Koerden! En bittere noodzaak!
Ze vragen aandacht voor dreigende genocide in Kobani en vragen zich af waarom het westen niets doet en toekijkt
Ja ik zie een paar van die plaatjes op Twitter voorbij komen maar ik kan niet echt inschatten hoe groot dat is.quote:
drastische gebeurtenissen vraagt om drastische actiesquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ze mogen gerust demonstreren hoor, maar niet in een overheidsgebouw. Er voor of er naast is verder prima.
Dat is Nederland ook, dat wil nog niet zeggen dat de inwoners daadwerkelijk seculier zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef .Exe het volgende:
[..]
De Koerden streven een seculiere staat na!
Laat de Nederlanders hun nek maar eens uitsteken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Helden? Het enige wat ze doen is onschuldigen landen als Nederland (nog meer) in een oorlog willen slepen.
Nederland is een laf kutland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:18 schreef .Exe het volgende:
[..]
Laat de Nederlanders hun nek maar eens uitsteken.
Laffe regering!
Waarom? Dus omdat er oorlog is een paar duizend kilometer verderop moeten wij (nog meer) ingrijpen dan we al doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:18 schreef .Exe het volgende:
[..]
Laffe regering!
maar eens?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:18 schreef .Exe het volgende:
[..]
Laffe regering!
ze brengen overal explosieven naar binnen en gaan daarna door middel van videobewerking net doen alsof er overal vliegtuigen in zijn geknaldquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
In Wenen is het parlement ook bestormd..
Als al gemeld, dan sorry.
Nee. Ze wijzen landen als Nederland op hun lafheid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Helden? Het enige wat ze doen is onschuldige landen als Nederland (nog meer) in een oorlog willen slepen.
met lafheid heeft het sowieso niets te makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Ze wijzen landen als Nederland op hun lafheid.
Invloed aanwenden en er alles aan doen om deze dreigende genocide te voorkomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom? Dus omdat er oorlog is een paar duizend kilometer verderop moeten wij (nog meer) ingrijpen dan we al doen?
Alle Marokkanen naar Istanboelquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan sturen we gewoon alle allochtonen daar heen
Ik denk dat het nog wel een hele tijd blijft broeien daar. Daarom is het fijn om een zodanige invloed in Turkije te kunnen hebben om toegang te hebben tot de grenzen van de chaos en daar stellingen neer te zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na een grote oorlog heb je er voorlopig niet veel last meer van denk ik. En zo'n oorlog is niet meer aan te ontkomen.
Jawel. Vergaderen i.p.v. een besluit nemen. Dat is laf.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
met lafheid heeft het sowieso niets te maken
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ze mogen gerust demonstreren hoor, maar niet in een overheidsgebouw. Er voor of er naast is verder prima.
seculiere Nederlanders? Lol, met partijen als het cda, sgp en de pvv zijn we alles behalve seculier in Nl.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Ivopedia het volgende:
Turkije steunt die gasten hè...quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een hele tijd blijft broeien daar. Daarom is het fijn om een zodanige invloed in Turkije te kunnen hebben om toegang te hebben tot de grenzen van de chaos en daar stellingen neer te zetten.
Als Turkije zelf tot een falende staat zou vervallen dan kunnen die IS lui direct Europese landen lastig vallen.
Waarom niet op de verantwoordelijkheide van islamitische landen wijzen? Het zijn hun geloofsgenoten immers die genocides plegen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Ze wijzen landen als Nederland op hun lafheid.
Shit man, republikeinen zitten nu ook in NLquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel. Vergaderen i.p.v. een besluit nemen. Dat is laf.
Daarom stem ik ook blanco. We hebben nog een lange weg te gaan in Nederland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef t-8one het volgende:
[..]
seculiere Nederlanders? Lol, met partijen als het cda, sgp en de pvv zijn we alles behalve seculier in Nl.
nee das verstandig ... eventueel onverstandigquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel. Vergaderen i.p.v. een besluit nemen. Dat is laf.
Je hoeft niet meteen te interveniëren (wat Nederland inderdaad niet kan) maar je zou op z'n minst de druk er vol op kunnen zetten bij de Turken. Of ze er van overtuigen dat hun passiviteit niet in hun eigen belang is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
met lafheid heeft het sowieso niets te maken
Iran wilt ook tegen soennieten vechten maar dat mag dan weer niet van het westen want Iran is zogenaamd "fout" en "slecht". Foei Iran.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Welke staten zijn eigenlijk medestanders van de Koerden?
Iran? Afghanistan? Saoedi Arabie? Qatar?
Begrijp niets van dat rotzooitje daar.
Dat is laf. Gewoon ja of nee zeggen. Soms is er geen tijd om eeuwen te vergaderen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee das verstandig ... eventueel onverstandig
laf is totaal wat anders
Iran is soms wel ok.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Iran wilt ook tegen soennieten vechten maar dat mag dan weer niet van het westen want Iran is zogenaamd "fout" en "slecht". Foei.
Blanco stemmen zal helpen indd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Daarom stem ik ook blanco. We hebben nog een lange weg te gaan in Nederland.
Nederland kan het wel technisch gezienquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te interveniëren (wat Nederland inderdaad niet kan) maar je zou op z'n minst de druk er vol op kunnen zetten bij de Turken. Of ze er van overtuigen dat hun passiviteit niet in hun eigen belang is.
tijd van pappen en nat houden is voorbijquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit man, republikeinen zitten nu ook in NL
dat heeft niets met lafheid te makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is laf. Gewoon ja of nee zeggen. Soms is er geen tijd om eeuwen te vergaderen.
Erdogan is geen betrouwbaar iemand maar het ligt wel wat ingewikkelder dan dit.quote:
Het kan mij wel schelen. En ik zie niet hoe het Nederlandse leger ook maar in de buurt van Kobani zou moeten komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederland kan het wel technisch gezien
de vraag is of het in ons belang is ... feitelijk kan het ons niet schelen
Zeg je dat dat ook tegen islamitische landen met sterke legers als saoedi-Arabië, Iran, Pakistan en Indonesië? Hun leger heeft 10 keer meer militaire kracht dan ons leger. Waarom doen zij niets of niet meer? Het zijn toch hun geloofsgenoten die genocides plegen. Waarom een onschuldig land als Nederland (nog meer) in een oorlog willen slepen met kans op aanslagen in Nederland?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef .Exe het volgende:
[..]
Invloed aanwenden en er alles aan doen om deze dreigende genocide te voorkomen.
NEK UITSTEKEN!
Alleen Syrië steunt de Syrische Koerden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Welke staten zijn eigenlijk medestanders van de Koerden?
Iran? Afghanistan? Saoedi Arabie? Qatar?
Begrijp niets van dat rotzooitje daar.
Wolf in schaapskleren is het en buiten de Navo heeft hij weinig vrienden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Erdogan is geen betrouwbaar iemand maar het ligt wel wat ingewikkelder dan dit.
Hoe dan ook is het strategisch niet handig om nu ruzie te gaan maken met Turkije.
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:21:25Spontaneous demonstrations being held in major European capitals in support of #Kurds in #Kobane. Brandenburg Gate #Berlin latest announced. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |