Nee, en zeker niet op een maandag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Peunage het volgende:
Zijn ze daar aan het werk dan, op dit tijdstip?
http://nos.nl/artikel/707039-koerden-betogen-in-kamergebouw.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
In Wenen is het parlement ook bestormd..
Als al gemeld, dan sorry.
quote:Het lijkt een gecoördineerde actie. Ook in andere Europese steden, zoals Wenen en Bern, trokken Koerden naar het parlementsgebouw. Verder werd er actie gevoerd op de luchthavens van Brussel, Kopenhagen en Stockholm. Ook bij de Brandenburger Tor in Berlijn verzamelden zich Koerdische betogers.
Ja, en wat heeft onze fucking 2de kamer daar mee te makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben wel een punt. Het Turkse leger had met gemak de verovering van Kobani door IS kunnen stoppen, ze willen alleen de Koerden niet helpen.
klopt, dat is de andere kant van de medialle. Het schijnt tegenwoordig nieuws te zijn als er geen nieuws is, normaal wordt dat dus gemeldt, nu niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevaarlijk terrein. Ik vind ook niet dat media zich daar door moeten leiden en zodoende fouten maken.
. Wat trekt dit topic een hoop debieltjes zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef Nober het volgende:
Heeft de politie het groepje al geëxecuteerd zodat ze zich niet meer druk hoeven te maken over Koerden.
Je verwacht het niet hequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef t-8one het volgende:
[..]
. Wat trekt dit topic een hoop debieltjes zeg.
En dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Strani het volgende:
De Koerden hebben ongetwijfeld gelijk met hun protest en de aandacht is zeker getrokken. Maar of het een hele handige manier is betwijfel ik. Keten je dan met grote getalen vast aan monumenten of zo.
ze staan in de receptie niet in het parlement zelfquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Faux. het volgende:
Hoe kan dat zomaar? Hoe is t in vredesnaam mogelijk om zo makkelijk het Kamergebouw te bezetten? Ze mogen net als iedereen demonstreren hoor, maar opdonderden uit het parlement.
Die Koerden hebben het dan knap stil kunnen houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/707039-koerden-betogen-in-kamergebouw.html
[..]
Ik keur het niet goed, maar kan het wel begrijpen. IS voert de ene genocide na de andere uit. Gek zeg, dat de rest van hun volk niet stil blijft zitten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef SadPanda het volgende:
Mooi, walgelijk hoe Turkije ISIS steunt en de rest van de NAVO ISIS in Kobane niet bombardeert.
Er dreigt een genocide te gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Faux. het volgende:
Hoe kan dat zomaar? Hoe is t in vredesnaam mogelijk om zo makkelijk het Kamergebouw te bezetten? Ze mogen net als iedereen demonstreren hoor, maar opdonderden uit het parlement.
Veel minder aandacht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan trek je ook aandacht, net als nu maar zonder backfire.
Turkije uit de Navo gooien en Assad aan laten sturen op een conflict met Turkije.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef SadPanda het volgende:
Mooi, walgelijk hoe Turkije ISIS steunt en de rest van de NAVO ISIS in Kobane niet bombardeert.
In dit geval begrijp ik het wel: het is een zaak van leven of dood. Ik kan me voorstellen dat ze niet halfzacht willen gaan protesteren. Er dreigt in Kobani regelrechte massamoord en de hele wereld zit op z'n handen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wel, ze moeten niet in de tweede kamer zijn wie is hier nou de debiel?
Ja wel goeie organisatiequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die Koerden hebben het dan knap stil kunnen houden.
Dat lijkt me niet heel erg handigquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije uit de Navo gooien en Assad aan laten sturen op een conflict met Turkije.
Nou... inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dit onderwerp al gepland bij Pauw?
Maar wel waardevolle. Nu hebben ze straks waarschijnlijk niks. Ja, aandacht, maar vooral negatieve.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |