Veel minder aandacht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan trek je ook aandacht, net als nu maar zonder backfire.
Turkije uit de Navo gooien en Assad aan laten sturen op een conflict met Turkije.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef SadPanda het volgende:
Mooi, walgelijk hoe Turkije ISIS steunt en de rest van de NAVO ISIS in Kobane niet bombardeert.
In dit geval begrijp ik het wel: het is een zaak van leven of dood. Ik kan me voorstellen dat ze niet halfzacht willen gaan protesteren. Er dreigt in Kobani regelrechte massamoord en de hele wereld zit op z'n handen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wel, ze moeten niet in de tweede kamer zijn wie is hier nou de debiel?
Ja wel goeie organisatiequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die Koerden hebben het dan knap stil kunnen houden.
Dat lijkt me niet heel erg handigquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije uit de Navo gooien en Assad aan laten sturen op een conflict met Turkije.
Nou... inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dit onderwerp al gepland bij Pauw?
Maar wel waardevolle. Nu hebben ze straks waarschijnlijk niks. Ja, aandacht, maar vooral negatieve.quote:
Hehe.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef Monolith het volgende:
Gewoon richting vergaderzaal van de tweede kamer drijven en dwingen een plenaire vergadering bij te wonen. Dan piepen ze wel anders.
De fik erin!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Koerden zouden ook de Turkse ambassade moeten binnen vallen
Nee, want dan staat IS zo in Griekenland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel als je de Koerden wilt steunen in hun strijd
Onzin.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan staat IS zo in Griekenland.
hopelijk grijpen de wereldleiders dan wel eens goed in door ISIS het stenen tijdperk in te bombarderenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan staat IS zo in Griekenland.
Turkije veroveren en als kolonie verdelen onder Nederland, UK, Frankrijk en Duitslandquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Oorlog in Turkije lijkt me ook niet in het belang van de EU.
Daar is wél beveiliging, vrees ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waarom gaan deze Koerden Kobani niet gewoon even bezetten?
Dat werkte in Irak en Afganistan ook goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hopelijk grijpen de wereldleiders dan wel eens goed in door ISIS het stenen tijdperk in te bombarderen
Turkije als bondgenoot ook niet. Zonder de Navo kan Turkije niks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Oorlog in Turkije lijkt me ook niet in het belang van de EU.
En Dirk Kuyt aanstellen als Sultan van Istanbul.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Turkije veroveren en als kolonie verdelen onder Nederland, UK, Frankrijk en Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |