wat de bommen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het expres door de NAVO is 'laten vallen'.
De stad, de NATO is echt wel machtig genoeg om 1 klein stadje te beschermen.quote:
de NATO heeft niets met Syrie te maken op dit momentquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De stad, de NATO is echt wel machtig genoeg om 1 klein stadje te beschermen.
Het mandaat was volgens mij ook omzeild in Kosovo destijds toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
de NATO heeft niets met Syrie te maken op dit moment
geen mandaat voor
geen NATO mandaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het mandaat was volgens mij ook omzeild in Kosovo destijds toch?
Laat ze er dan vaart in zetten, maar ik denk dat Rusland en China de boel verstieren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen NATO mandaat
de lidstaten hebben simpelweg nog niet voor het uitbreiden van de acties in Syrie gestemd (alle lidstaten moeten voorstemmen) omdat een deel daar goedkeuring van de VN voor wil hebben
maar dat is technisch gezien niet nodig idd, een JA van elke lidstaat wel ... tot die tijd kan de NATO niet in actie komen boven Syrie
Dat hangt af van de tactiek en dus hoeveel water de VS bij de wijn wil doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Laat ze er dan vaart in zetten, maar ik denk dat Rusland en China de boel verstieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |